Gå til innhold

A Sacred Slut


SvenskaFanny

Anbefalte innlegg

30 år har jag nu vandra på den här jorden och jag tycker banne mig det blir bara trevligare och trevligare för varje år som går! 😁

Mer erfarenhet under bältet, samtidigt som jag hela tiden finner nya spår att utforska och mer att upptäcka.

Och att upptäcka och utforska, det älskar jag! Och jag är en riktigt livsnjutare. Med åsikten att livet är till för att njutas av. 😋 Villet också är något jag tycker jag blir bara bättre på med åren. Säkrare på vad jag vill och bättre på att ta för mig!

Jag är en av dom som föddes kåt 😅 och sex och njutning har alltid varit fascinerande, spännande och intressant. Och är det fortfarande i allra högsta grad.  Och vad jag alltid tyckt om och fortfarande njuter alldeles ofattligt av, är av att tillföra njutning till andra, att få se, höra och uppleva att den jag är med har det riktiga bra! 

A Sacred Slut, det är vad jag är. Ja, det må klinga fel i mångas öron, men det är vad som får hela mig att brinna. På ett väldigt positivt sätt.

Sex, njutning och intimitet är för mig något heligt, något vackert, något väldigt kraftfullt och potent. Det är ett intresse och en passion och ett kall. Och min kropp ser jag som ett tempel, en kanal, ett redskap och en fantastiskt plats för njutning av diverse slag. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...