Gutt63 Skrevet April 4, 2018 Share Skrevet April 4, 2018 Mann på 54 søker en dame å besøke med jevne mellomrom . Kontakt meg på [email protected] hvis du er interessert 1 Siter Lenke til kommentar
Gutt63 Skrevet April 6, 2024 Forfatter Share Skrevet April 6, 2024 Fikk nettopp dette svaret men det var jo litt seint. Er du fremdeles her? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 7, 2024 Share Skrevet April 7, 2024 (endret) Natt til mandag. Bor ikke i Sandnes eller omegn, men nær Oslo. Har du lyst til å bli min elskerinne og prøve å få meg til å slutte å kjøpe seksuelle tjenester, ja, da blir det en del midler tilgjengelig for felles moro og gaver til deg! Send PM mrk "Elskerinne" til 223 - den originale svarte hingsten. PS Du bør ha eget sted, være ferdig med barn/event. ikke ha barn, ha et avklart forhold til rusmidler og være åpen for filosofiske samtaler. Endret April 7, 2024 av Tototre Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 8, 2024 Share Skrevet April 8, 2024 Nå har det snart gått et døgn siden jeg søkte etter elskerinne med spesielle fordeler her. Og har ikke fått noe svar, ergo er dette ikke stedet for slike kontakter for meg. Derfor leverer jeg oxo inn marshallstjernen i dette sekund. Takk for følget. Nå setter jeg meg på min høye gyngehest! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg