Gå til innhold

Finnes det et marked for F/m spanking?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er helt fersk her, så håper jeg henvender meg i riktig kategori. Anledningen er at jeg leker med tanken på å starte som "nisje-eskorte". Jeg har null oversikt over "markedet" men har aldri funnet noen annonser fra underdanige menn på noen eskortesider i Norge. Så tanken er å prøve å fylle det vakuumet hvis mulig. Er rimelig sikker på at noen her kan fortelle meg hvorvidt det er en god eller dårlig idé.

Jeg har tenkt å henvende meg til kvinner i "alle" aldre (dvs 18+ strengt tatt) som har et behov for å dominere/gi ris. Jeg er endast submissiv i de scenarioene, osv. Har ingen problemer med eldre kvinner, snarere tvertimot. 

Tar gjerne imot tilbakemeldinger på denne tanken; er det i det hele tatt mulig å gjennomføre? Hvis tilfelle, hvor skal jeg vise frem mine tjenester? Jeg slår meg gjerne sammen med noen hvis det kunne vært fordelaktig for oss begge to. 

 

Håper på konstruktive tilbakemeldinger, og takker så mye på forhånd!

Mvh.

Lenke til kommentar
  • Gjest changed the title to Finnes det et marked for F/m spanking?
  • 1 month later...

Dominante kvinner sliter ikke med å finne underdanige menn.

Finner det merkelig om du skulle tjene masse på dette.

 

Jeg jobber som domina og har vell 15 års erfaring med BDSM privat og er det en ting vi ikke mangler så er det underdanige menn.

Kvinner som kjøper sex er relativt liten kundegruppe, og det er ikke kontroll disse damen betaler for .

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...