Gå til innhold

Noen som vil ha gangbang?


Karl.hanser

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
På 27.3.2020 den 14.36, Blue bell skrev:

Hei du som kaller deg betalerfor6 hvorfor er du inne på sånne her sider når du bare prøver å skape dårlig stemning? Det eneste DU faktisk kan gjøre er å feie for egen dør, så Må du la andre folk få bestemme over egne liv.....du er vel ikke akkurat den smarteste kniven i skuffen? Virker iallefall ikke sånn utifra hvordan du skriver. Så kanskje best at du ikke prøver å opptre som en bedrevitere,? For du driter deg ut!!!!!

Jeg liker ikke at du prøver å sverte meg og ber deg derfor om å.... SE TIL HELVETE Å LA VÆRE😡. Du vet overhodet ingenting om meg, men jeg ønsker å opplyse om at fitta mi er ren, trang, varm og våt, jeg suger best og er umettelig på sex. Og Menn kommer ALLTID tilbake. Men samme faan for deg egentlig for du vil ALDRI få tjangs til å oppleve noe av dette. Regner med at du har opplevd en del kjipe treff, og med denne holdningen så skjønner jeg det sååååå godt. 

 

Drit i han da Blue....... Du vet hvem jeg er og så fort jeg får skikk på et knippe ribbein skal du få pikk som aldri før....... Som vanlig lissom :-)  Drømmer om BJ'n din :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 28.3.2020 den 16.00, Gjest skrev:

Jeg ønsker ikke å skape dårlig stemning. Jeg feier foran egen dør og dropper å oppsøke gledespiker før situasjonen tilsier at det er forsvarlig. Dette er et forum hvor hver og en har rett til å si sin mening også de meningene som andre ikke liker å høre. Hvordan kan du påstå at fitta di er ren? En HIV-test avslører ikke eventuell smittesituasjon de siste månedene. At jeg ikke får oppleve å møte deg tar jeg med stor fatning. Jeg tenner ikke på fleskefitter som det lukter fisk av.

 

Lenke til kommentar

Du ønsker ikke å skape dårlig stemning begynner du med....   Likevel så fortsetter du med det,.... OG KUNN DET, så lenge du ikke velger å ta del i dette så hold kjeft! Enkelt å greit, 

Hvordan jeg vet at fitta mi er ren???? SERIØST???? 

Du må iallefall gjøre hjemme leksene dine før du begynner å uttale deg og starter usaklige diskusjoner. 

Det er jo derfor du ALDRI får fitte heller, fordi du er uvitende, kjedelig og trangsynt. Nå lurer du på hva jeg vet om hvor mye fitte du får deg? 

LETT........ 

INGEN mann som får rikelig med FITTE og er sexuelt tilfreds er så sur og kranglete som deg. 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 29.3.2020 den 11.53, Arnesko skrev:

Uttrykket er vel "den skarpeste" kniven i skuffen. "Hun" skriver du... Noen som kan bekrefte at det virkelig dreier seg om en "hun", eller er det nok et forsøk på å promotere en kommersiell side. Denne gangen sugardaters. 

Tenkte å forenkle det utrykket for en mann som tydeligvis mangler mye lærdom, ved og skrive smarteste så skjønner han kanskje at det gjelder hans uvitenhet og ikke det at han er så jævlig skarp, 

Lenke til kommentar

Fleskefitta Bluebell, hvordan kan du påstå at du ikke er HIV positiv? Selv om en test er negativ fanger den ikke opp nylig smitteoverføring. Når du puler en haug med menn uten gummi og lar dem få sprute i inne i deg utsetter du seg selv for smittefare. Tror du selv at du er immun mot smitte? Husk at menn som puler deg uten gummi ikke er gjennomsnittsmenn mht smittefare. De som puler deg er villig til å gi avkall på sikkerhet for å få tilfredsstilt sine seksuelle lyster.

Her inne handler det om kjøpefitte. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg får fitte, men betaler for det. Det blir tilsvarende som at du selger fitte og ikke gir fitte. Selv om jeg er en betalende horekunde, har jeg visse standarder for hvor jeg kjører den inn. Mennesker som bryr seg om sin egen helse bruker kondom når det er snakk om tilfeldig kjøpesex. De aller fleste prostituerte kan leve med at jeg er uvitende, kjedelig og trangsynt. De forventer at jeg betaler, respekterer kondombruk og behandler dem med respekt.

Siden du ikke er naturlig attraktiv, dvs feit og over middagshøyden når det gjelder alder, "kompenserer" du dette ved å tilby kondomfri sex for å gjøre deg selv salgbar. Hvis du mener at dette ikke er sannheten anbefaler jeg deg at du krever bruk av kondom når du har sex med kundene dine. Da er jeg temmelig sikker på at du vil miste de fleste av dem.

Lenke til kommentar
12 timer siden, Blue bell skrev:

Tenkte å forenkle det utrykket for en mann som tydeligvis mangler mye lærdom, ved og skrive smarteste så skjønner han kanskje at det gjelder hans uvitenhet og ikke det at han er så jævlig skarp, 

Trodde du var en av de som spammer. Beklager og ber om unnskydning.

  • Like 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, Rufus skrev:

Joda, det gjør jeg. Har besøkt Blue. 

Ikke nok skjønner jeg og om du har dårlig erfaring så kanskje du må gå i deg sjøl å vurdere om du an være årsaken

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Etter at jeg leste denne tråden følte jeg at jeg måtte opprette bruker for å kunne skrive om hvordan jeg har opplevd Bluebell.

Jeg har møtt Bluebell og alt ble gjort med kondom slik jeg alltid gjør. Hun er ei oppegående, kåt og snill dame som gjør alt for din nytelse. Hun har den våteste fitta jeg har opplevd og det var ren nytelse å føle at hun nærmest masserte kukken med fittemusklene mens det surklet og dryppet. Er ikke noe feil med hennes fitte. Den er veldig god. Jeg er stor og har fått mange nei til analsex fra andre jenter når de har sett størrelsen. Bluebell derimot tok det som en utfordring og etterhvert fikk jeg plass i hennes trange hull. Ble utrolig kåt når hun kjørte en stor dildo i fitta mens jeg knullet henne i rompa. Da tok det ikke lang tid før jeg fylte kondomen.

Stå på Bluebell, du er ei rå og sexy dame og jeg liker å følge deg på snapchat.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 14.4.2020 den 10.36, betalerforsex skrev:

Fleskefitta Bluebell, hvordan kan du påstå at du ikke er HIV positiv? Selv om en test er negativ fanger den ikke opp nylig smitteoverføring. Når du puler en haug med menn uten gummi og lar dem få sprute i inne i deg utsetter du seg selv for smittefare. Tror du selv at du er immun mot smitte? Husk at menn som puler deg uten gummi ikke er gjennomsnittsmenn mht smittefare. De som puler deg er villig til å gi avkall på sikkerhet for å få tilfredsstilt sine seksuelle lyster.

Her inne handler det om kjøpefitte. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg får fitte, men betaler for det. Det blir tilsvarende som at du selger fitte og ikke gir fitte. Selv om jeg er en betalende horekunde, har jeg visse standarder for hvor jeg kjører den inn. Mennesker som bryr seg om sin egen helse bruker kondom når det er snakk om tilfeldig kjøpesex. De aller fleste prostituerte kan leve med at jeg er uvitende, kjedelig og trangsynt. De forventer at jeg betaler, respekterer kondombruk og behandler dem med respekt.

Siden du ikke er naturlig attraktiv, dvs feit og over middagshøyden når det gjelder alder, "kompenserer" du dette ved å tilby kondomfri sex for å gjøre deg selv salgbar. Hvis du mener at dette ikke er sannheten anbefaler jeg deg at du krever bruk av kondom når du har sex med kundene dine. Da er jeg temmelig sikker på at du vil miste de fleste av dem.

Hvordan kan du skrive som om du kjenner meg og vet hva som skjer innen for mine vegger?(Vil bare informere om at dette er historier fra vedkommende sitt hode folkens og noe han bruker for å  føle seg selv ovenpå og bra) Jeg har ingen problemer med å få kunder og 95% kommer tilbake og er det en ting kjære deg som du må passe deg litt for, det er å prate ned mine kunder, for da blir jeg FORBANNA!!!! Jeg har de mest fantastiske menn som kommer til meg og jeg nyter hver og en av dem, de har respekt for seg selv og andre og definitivt respekt for meg og jeg DIGGER DEM..... og til informasjon så sjekker jeg meg hver 6 uke vennen og jeg har hatt chlamydia 2gngr når jeg var 18, fikk det av samme fyr begge gangene med noen dager mellomrom, så skriv litt mer voksent a? Jeg får følelsen av at du er i en eller annen trass alder for oldies, stemmer det eller? 🤔 Men uansett.. meg kan du godt prate så mye dritt om og til som du klarer å få til for det får deg tydeligvis til å føle deg helt rå..... Og det er super bra 😊 gjør meg overhodet ingen ting, men ALLE ANDRE HOLDER DU UTENFOR. Du vet faktisk ikke hvem du tråkker på, så pass deg. 

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
På 24.4.2020 den 18.26, GentlemanLover skrev:

Etter at jeg leste denne tråden følte jeg at jeg måtte opprette bruker for å kunne skrive om hvordan jeg har opplevd Bluebell.

Jeg har møtt Bluebell og alt ble gjort med kondom slik jeg alltid gjør. Hun er ei oppegående, kåt og snill dame som gjør alt for din nytelse. Hun har den våteste fitta jeg har opplevd og det var ren nytelse å føle at hun nærmest masserte kukken med fittemusklene mens det surklet og dryppet. Er ikke noe feil med hennes fitte. Den er veldig god. Jeg er stor og har fått mange nei til analsex fra andre jenter når de har sett størrelsen. Bluebell derimot tok det som en utfordring og etterhvert fikk jeg plass i hennes trange hull. Ble utrolig kåt når hun kjørte en stor dildo i fitta mens jeg knullet henne i rompa. Da tok det ikke lang tid før jeg fylte kondomen.

Stå på Bluebell, du er ei rå og sexy dame og jeg liker å følge deg på snapchat.

Do it again plzzzzz😜blir kåt når jeg leser det du skriver 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...