Gå til innhold

Thaimassasje i Sandnes


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som kan sende meg pm på en plass som tilbyr HE i Sandnes? Hvordan går man frem? Var i dag, fikk spørsmål om jeg ville dusje etterpå, håpet da på noe, men fikk ingen forespørsel om noe HE. Hadde bokseren på. Takk for svar og hjelp.

Endret av topcat
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Golden Thai i langgdata har HE, ca 500kr ekstra.
Orkide Maassasje i Gravarsveien (ca Hana) het det før, fikk da spm HE for 500kr.

Endret av Anonlurifax
Lenke til kommentar
  • 4 years later...
På 17.3.2018 den 23.35, topcat skrev:

Noen som kan sende meg pm på en plass som tilbyr HE i Sandnes? Hvordan går man frem? Var i dag, fikk spørsmål om jeg ville dusje etterpå, håpet da på noe, men fikk ingen forespørsel om noe HE. Hadde bokseren på. Takk for svar og hjelp.

Legg deg aldri med boxeren på🤣 hun må jo ha tilkomst til å tirre deg om hun er klar for litt 

Lenke til kommentar

Boxeren må av uansett hva du service du vil ha. Om det er kun massasje, så blir den full av olje. Ikke noe å dra med seg hjem. Lyren legger jeg under venstre lår ;-) så de må jobbe litt for å pirre meg...., men de finner den uansett.

Lenke til kommentar

Hehe, godt tips å legge den litt vrient til, slika at de må jobbe litt. Noterer meg den😉 

Er veldig ulikt hvor gode jentene er på teasing. Tilbudene kommer stort sett alltid, men langt fra alle er gode på å bygge stemning og forventning før man snur seg.

Lenke til kommentar
58 minutter siden, Noraider skrev:

Hehe, godt tips å legge den litt vrient til, slika at de må jobbe litt. Noterer meg den😉 

Er veldig ulikt hvor gode jentene er på teasing. Tilbudene kommer stort sett alltid, men langt fra alle er gode på å bygge stemning og forventning før man snur seg.

Hjelper å komme tilbake,  da vet de mer hva du liker. Å begynne å plukke for mye på feil person er jo faktisk straffbart, så om du føler deg forulempet av å få en fing i rumpen, eller at de klyper deg i ballene uten samtykke, så kan du anmelde dem😉

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...