Gå til innhold

Hva pleier å være inkludert i timeprisen?


JoHa

Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer på når det gjelder eskorte og betaling. Når det står en timepris i annonsen, hva pleier dette å inkludere? Må man betale ekstra for alle tjenester man ønsker å gjøre sammen med eskorten eller bare de mer "spesielle"?

Lenke til kommentar

Har aldri betalt noe ekstra for noe så lenge vi har god kommunikasjon.  De fleste skriver jo litt h a de liker og tilbyr så da burde de ikke ta noe ekstra. Men klart er du langt ute på kinky skalaen så kan det jo hende de vil ha ekstra 

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Det kan nok være litt varierende praksis her. Men hvis vi forholder oss til de selvstendige og seriøse eskortene så har jeg vært borti 2-3 hovedvarianter. I noen tilfeller står pris oppgitt i annonsen, og så står alle tjenestene hun oppgir listet opp. Så kan det i beskrivelsen stå at f.eks OWO og anal koster ekstra, eventuelt at alt er inkludert i prisen som er oppgitt. I noen tilfeller er det ikke nevnt noen begrensninger i profilen ift hva som er inkludert, og da skulle man kanskje regne med at alt er inkludert. Men det er ikke alltid tilfelle, og da pleier jeg spørre på forhånd.

Så er det noen som ikke har pris oppgitt i annonsen. Det kan være ulike grunner til dette. En av dem jeg treffer fast sier at hun gjør dette fordi det skaffer henne flere oppringninger av folk som er interessert i å sjekke prisen. Folk som synes kr 2000 for 60 minutter er for mye, ville kanskje ikke kontaktet henne hvis prisen var oppgitt på RE, og disse blir tapte potenielle kunder. Når prisen ikke er oppgitt, så ringer de for å sjekke. Hun sier at hun gjennom prat og kommunikasjon likevel klarer å kapre noen av disse på denne måten. Hun sier at hun ønsker å være til stede i potensielle kunders beslutningstidspunkter. Man kan tenke seg at det er 3 slike tidspunkter. Det første er når man leser annonsen. Det andre er når man ser prisen. Og det tredje er når man snakker med eskorten. Og har man prisen oppgitt i annonsen, så vil mange av de som synes den er for høy ikke gå videre til beslutningstidspunkt 3. Noen vil selvsagt prøve å prute, men det er aldri noen god start på treff.

  

 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jeg selger tid og ikke innhold. Det begynte jeg med etter 1 mnd i yrket. Og mine kunder har alltid vært fornøyd med at en time er en time, og sprekker vi på 10 min så er det på min regning.

 

Dummeste jeg hørere er damer som kaster ut menn etter en eller to utløsninger tross at det er igjen eks 30min eller avslutter på minuttet uansett utløsning eller ikke.

Sex skal  være digg og ikke stress

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...