Gå til innhold

Advarsel!


Amator

Anbefalte innlegg

Jeg har flere ganger vært på Thai massage, og alltid fått tilbud om happy ending. 

En gang var jeg litt vel ivrig, og tok damen på brystene, og fortsatte nedover, til damen plutselig sa «jeg er mann»!

Jeg var ute minuttet etter!

En annen gang, da i Drammen, var jeg igjen på Thai massasje studio. Kort spasertur unna togstasjonen, i et strøk med mange fremmedkulturelle.

jeg gikk inn, men lokalet var tomt. Jeg hørte en mann som patet i telefonen, og jeg ropte «hallo» flere ganger, men han hørte meg ikke.

Da samtalen til mannen var over, ventet jeg litt, og ringte med bjella som sto på disken. En sprudlende dame kom trippende og spurte om jeg skulle ha massasje. Jeg kikket godt, meget godt, men var ikke sikker. Så jeg sa «ja, jeg vil ha massasje, men av ei dame»

hvorpå «hun» da svarte «sorry, det er bare meg her nå». «damen» var han som hadde snakket i telefonen.

fy faen så ekkelt. Hvor mange menn har fått en happy endig av denne mannen? Og hvor mange andre slike jobber det rundt. Jeg VET om to, men hvor mange ganger har en mann massert meg? Eller DEG?

Lenke til kommentar
  • 5 months later...
Gjest hillebilly

Forstår ikke problemet...
Selv så har jeg enda ikke opplevd mange steder hvor det kun er ladyboys.
Så om det du skriver er sant, så burde du ha spilt lotto den gangen det skjedde, for da hadde du trolig vunnet jackpot.

I hovedsak tror jeg du bare fantaserer, er usikker på deg selv og vil provosere folk som er transseksuelle.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...