Gå til innhold

Gjenoppretting


Gjest

Anbefalte innlegg

Min profil ble slettet av admin fordi mailadressen knyttet til profilen hadde blitt ugyldig, da ble også alle innlegg og meldinger slettet. Måtte registrere meg på nytt, med samme brukernavn. Er det mulighet til å få gjenopprettet gammel profil med innlegg og meldinger?

Lenke til kommentar
Min profil ble slettet av admin fordi mailadressen knyttet til profilen hadde blitt ugyldig, da ble også alle innlegg og meldinger slettet. Måtte registrere meg på nytt, med samme brukernavn. Er det mulighet til å få gjenopprettet gammel profil med innlegg og meldinger?

Nei, det er ikke mulig, dessverre. Forum-programvaren har ikke mulighet for selektiv backup eller restore.

Fra tid til annen får jeg melding om at folk har sendt epost (eller PM, og da er det vanlig at systemet sender en) til en adresse som ikke er i bruk. Epost-adressen som medlemmene våre registrerer seg med skal være gyldig, også etter at de har brukt den til å registrere seg. De som ikke har det, blir strøket. De som fortsatt er interessert i å være med, må bare registrere seg på ny, som du har gjort.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...