ola007 Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Det er fortsatt straffbart å kjøpe sex. Men ikke å forsøke å kjøpe sex. https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2018/01/22/195365564/sylvi-listhaug-forsok-pa-kjope-sex-er-ikke-lenger-straffbart OK, hva betyr dette for oss? Fritt frem? Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Januar 23, 2018 Share Skrevet Januar 23, 2018 Nei, i det du stikker pikken inn og penger er avtalt så har du brutt loven. Er du på massasje i Oslo og sier "jeg har lyst til å sprute inni deg, hadde du likt det"? Du får KR 300 for sex uten kondom så er det lov. Sier hun ja og du presser inni henne er loven brutt. Siter Lenke til kommentar
Walker Skrevet Januar 24, 2018 Share Skrevet Januar 24, 2018 Har mange ganger lurt på hvorfor en skal tilstå å ha kjøpt sex bare fordi en besøker en jente som annonserer for eksempel på RE. Slik jeg forstår har folk blitt bøtelagt enten på eller rett etter besøk hos en jente. De fleste av annonsørene på RE tilbyr et stort utvalg av tjenester. Dags dato tilbyr for eksempel 316 av 855 ads Tantrisk Massasje. Denne type massasje trenger ikke handle om sex. Går en på en restaurant som har et rikholdig utvalg av forretter, hovedretter og deserter må en ikke nødvendigvis ha bestilt og spist alt hva som står på kartet. En kan jo også ha avtalt for eksempel massasje og kjemien stemte med jenta, så en fikk et knull gratis. Dette har faktisk skjedd meg en gang. Er det straffbart? Neppe! Men om en har familie så kan det vel hende at noen tilstår bare for å slippe brev i postkassa. 1 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Med den nye loven blir det litt mer krevende å dømme. De som i fortiden har blitt tatt har ofte tilstått tidlig for å få saken ut av verden. De som har nektet blir presset hard. Både kjøper og selger blir hektet og ingen slipper ut før det er en tilståelse på bordet. De fleste gangene er det jenta som legger alle kortene på bordet. Som kjøper er du passe kjørt da du vil bli dømt på indisier fordi retten tror på jenta. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg