Gå til innhold

Ny i Nord-Norge!


KaiaIsabell

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg heter Kaia, og er en 23 år gammel nordnorsk jente. I eskorte-miljøet er jeg helt ny, og holder til i Midt-Troms, Nord-Norge. Jeg er en jente som byr mye på meg selv, har alltid et smil på lur og glimt i øyet. 

Beskrivelse av meg:
- Mørk blond
- Blå øyne
- 1.67 m høy
- 63 kg
- Slank, veltrent
- Pent ansikt
- Sjarmerende
- Utadvendt
- Mye humor
- Elegant
- Jordnær
- Eventyrlysten

Ønsker å komme i kontakt med menn i alderen 25-50 år, og kan tilby alt fra en hyggelig prat, Girlfriend Experience med eller uten sex, outcalls og diverse seksuelle tjenester. 
Annonse på andre nettsteder har jeg ikke lagt ut enda, da jeg er litt usikker på hvordan markedet her i Nord er 9_9
Tar gjerne imot tips fra andre eskorter, hvis vi er flere som holder til i samme område.

Kan nås på mail: [email protected]

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Her er jeg igjen! 😘

Tilbake etter en tid borte, og kan nås på samme mailadr. som tidligere: [email protected].
Send meg en epost eller melding her dersom du lurer på noe eller ønsker et treff 😉
Da interessen har vært stor for det tilbyr jeg nå også bilder/video for de som ønsker å kjøpe det. 

Jeg ønsker å knytte til meg faste kunder, og håper å høre fra deg som holder til i Nord eller tar turen denne veien iblant.

Kaia 😘

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...