Gå til innhold

Formfulle damer


Sleepo01

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
20 timer siden, NorskeCelin skrev:

nei, ekte vare Info om meg finnes på min hjemmeside

www.norskecelineskorte.com

Rimelig dårlig stil å hijacke Cheries svar på den måten! Kan for øvrig langt fra anbefale Celin, som var et klassisk noe-under-middels besøk. Når det da var norske priser kan du likegodt spare en tusenlapp eller to og gå for en noe under middels fra Ungarn eller Romania.

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 6.2.2018 den 11.42, Bistro skrev:

Rimelig dårlig stil å hijacke Cheries svar på den måten! Kan for øvrig langt fra anbefale Celin, som var et klassisk noe-under-middels besøk. Når det da var norske priser kan du likegodt spare en tusenlapp eller to og gå for en noe under middels fra Ungarn eller Romania.

 

Jeg tipper at du ikke har møtt meg !!!   Tipper på at du har fått nei og er svartelistet hos meg hahaha

Om du har møtt meg, send meg en PM, så veit du hva du skal skrive sånn at jeg veit at du har møtt meg . Alle mine kunder som har møtt meg og er velkommen tilbake veit hva de skal skrive/si til meg

Men alt handler om kjemi og sex er noe som er mellom 2 mennesker, menn som forventer at jenta skal gjøre alt selv og ligge på rygg vil aldri får et godt sexliv. De som setter pris på meg er de som liker gjensidig glede i og med at min spesialitet er ikke falsk stønning og fake orgasme, Men ekte orgasme og ekte sprut orgasme , og jeg leverer ekte kåthet og ikke falske greier. Derfor veit jeg at du ikke har møtt meg. For under middels fra Ungarn og Romania leverer ikke ekte sexglede.

Men kan hende du liker billig dritt og irriterer deg over de som leverer kvalitet. Og om du mener jeg var så dårlig, hvorfor la du aldri inn konstruktiv kritikk da jeg hadde annonse på RE?

Om jeg hadde vært så dårlig som du sier så hadde ikke kalenderen min vært full med 80% faste i hele høst.

 

Jeg driver en business og dele min hjemmeside er vell ikke dårlig stil. Og til slutt jeg forventer ikke at alle liker meg, men jeg forventer konstruktiv kritikk , og ikke bla bla .

 

Endret av NorskeCelin
Lenke til kommentar

Var inne på siden din og så at du, som mange andre, ikke svarer på hemmelig nummer. Er det ikke litt kjipt at jeg som kunde må tvinges til å vise hvem jeg er, samtidig som dette er noe som er forbudt og straffes med 25.000 kroner i bot. Jeg aner faktisk ikke hvem som får opplysningene, og om damen det er snakk om rapporterer dem rett til russisk mafia som bruker det til utpressing.  Å bruke fullt nummer som identifiserer navnet innen dette som i utgangspunktet er en lyssky virksomhet, er vel egentlig ganske naivt?

 

 

Lenke til kommentar
1 time siden, NorskeCelin skrev:

 

Jeg tipper at du ikke har møtt meg !!!   Tipper på at du har fått nei og er svartelistet hos meg hahaha

Om du har møtt meg, send meg en PM, så veit du hva du skal skrive sånn at jeg veit at du har møtt meg . Alle mine kunder som har møtt meg og er velkommen tilbake veit hva de skal skrive/si til meg

Men alt handler om kjemi og sex er noe som er mellom 2 mennesker, menn som forventer at jenta skal gjøre alt selv og ligge på rygg vil aldri får et godt sexliv. De som setter pris på meg er de som liker gjensidig glede i og med at min spesialitet er ikke falsk stønning og fake orgasme, Men ekte orgasme og ekte sprut orgasme , og jeg leverer ekte kåthet og ikke falske greier. Derfor veit jeg at du ikke har møtt meg. For under middels fra Ungarn og Romania leverer ikke ekte sexglede.

Men kan hende du liker billig dritt og irriterer deg over de som leverer kvalitet. Og om du mener jeg var så dårlig, hvorfor la du aldri inn konstruktiv kritikk da jeg hadde annonse på RE?

Om jeg hadde vært så dårlig som du sier så hadde ikke kalenderen min vært full med 80% faste i hele høst.

 

Jeg driver en business og dele min hjemmeside er vell ikke dårlig stil. Og til slutt jeg forventer ikke at alle liker meg, men jeg forventer konstruktiv kritikk , og ikke bla bla .

 

Du er bare helt fullstendig ute av stand til å motta kritikk, er du ikke? Du er alltid hevet over kritikk, fordi du i følge eget utsagn driver "ekte kåthet" og har så mye livserfaring at man skulle tro du har opplevd alt og sett både Køben og London. Jeg møtte deg i tidlig 2017, kun vanlig myksex, og syntes besøket gikk noe under middels. Det er mitt synspunkt, og du må gjerne prøve å diskreditere det alt du vil og skryte av svartelistene dine og alle dine faste, men du kan ikke ta fra meg at jeg ikke syntes det var noe særlig. Jeg syntes du var vesentlig mindre attraktiv enn jeg hadde håpet på, innlevelsen og innsatsen din var helt middels og jeg kan ikke skjønne at det var noe som helst ekte kåthet på gang fra din side (og ja du må gjerne komme med et eller annet om at jeg ikke er/var en hensynsfull og/eller god elsker, men det var jeg som bladde opp tusenlapper her). Men, for ordens skyld så leverte du timen fullt ut, og var forsåvidt både ren, hyggelig og grei under hele besøket. Det sagt, alt dette kunne jeg fått rimeligere og akkurat likt hos en ungarer. Når jeg tenker meg om, har jeg faktisk fått det likt (og bedre) hos ganske mange både rumenere og bulgarere.

Når det gjelder hijackingen din av Cheries post, er det bare å bla opp og se at Cherie kommer med sine vitale brystmål, hvorpå Johnlogan spør om det er silikon, og du helt naturlig stepper inn og svarer på dette spørsmålet med at fettposene dine er ekte vare. Selv om det ikke var du som ble spurt, og det faktisk var Cherie (som også driver en business) som var i fokus her. Men sånne som deg skal alltid få alt til å handle om DEG, eller?

  • Like 1
Lenke til kommentar
49 minutter siden, Bistro skrev:

Du er bare helt fullstendig ute av stand til å motta kritikk, er du ikke? Du er alltid hevet over kritikk, fordi du i følge eget utsagn driver "ekte kåthet" og har så mye livserfaring at man skulle tro du har opplevd alt og sett både Køben og London. Jeg møtte deg i tidlig 2017, kun vanlig myksex, og syntes besøket gikk noe under middels.

Synd jeg var på ferie tidlig i fjor da. (jeg noterer ned innhold og inntjening, så jeg kan gå tilbake og se når og hvordan tjenester jeg hadde i en mnd og jeg hadde ferie januar og februar, og så var det flere månder med BDSM og annen kink. Jeg noterer ikke ned nr eller navn, kun pris og innhold , og dato)

Nei jeg har ikke opplevd alt og kan ikke alt , men har flere turer til Køben og par turer til London, jeg er 40 år så noe på reise har jeg vært .

 

Jeg tar konstruktiv kritikk  , men tøv liker jeg ikke

Endret av NorskeCelin
Lenke til kommentar
1 time siden, Arnesk skrev:

Var inne på siden din og så at du, som mange andre, ikke svarer på hemmelig nummer. Er det ikke litt kjipt at jeg som kunde må tvinges til å vise hvem jeg er, samtidig som dette er noe som er forbudt og straffes med 25.000 kroner i bot. Jeg aner faktisk ikke hvem som får opplysningene, og om damen det er snakk om rapporterer dem rett til russisk mafia som bruker det til utpressing.  Å bruke fullt nummer som identifiserer navnet innen dette som i utgangspunktet er en lyssky virksomhet, er vel egentlig ganske naivt?

 

 

Jeg for min del krever nummer av en grunn.

Om en mann skulle bli voldelig så har jeg et nummer og gå til politiet med. Ellers har jeg ingen behov for telefon nummer, hva andre trenger nummeret til får de svare på. I mine 4  og snart halvt år i yrket har jeg anmeldt en mann, og den saken har vært for retten. Ellers forsvarer jeg kunden og er 100% motstander av kjøp av sex så lenge det ikke er offer for menneskehandel .

 

Om du bor i Oslo så er sjansen for bot størst opp mot jenter som ikke er norske, svenske osv . Jenter som er offer for menneskehandel. Oslo politiet har egen enhet som jobber opp mot offer for menneskehandel . Så i Oslo anbefaler jeg deg å besøke jenter som framstår som selvstendig og seriøs.

 

Sexarbeidere har en av verdens mest utsatte yrker for å bli utsatt for kriminelle.

Lenke til kommentar
2 timer siden, NorskeCelin skrev:

Synd jeg var på ferie tidlig i fjor da. (jeg noterer ned innhold og inntjening, så jeg kan gå tilbake og se når og hvordan tjenester jeg hadde i en mnd og jeg hadde ferie januar og februar, og så var det flere månder med BDSM og annen kink. Jeg noterer ikke ned nr eller navn, kun pris og innhold , og dato)

Nei jeg har ikke opplevd alt og kan ikke alt , men har flere turer til Køben og par turer til London, jeg er 40 år så noe på reise har jeg vært .

 

Jeg tar konstruktiv kritikk  , men tøv liker jeg ikke

Hadde du møtt meg og fulgt med meg i fjor vinter/vår så hadde du fått med deg at jeg kjørte en garanti og at om noen skulle ikke like det jeg ytet så skulle de få tilbake pengene. Og det gjelder også nå .

Jeg har ingen problem med å gi tilbake deler eller hele summen. Men du møtte meg da jeg befant meg i Asia i fjor vinter på en lengre rundreise. Hadde du virkelig møtt meg så hadde det vært greit, men ikke klag på et møte du ikke har gjennomført.  Alt du viser til som kunne bevist at du har besøkt meg står på nett.

 

En liten ting til slutt, de som møter meg og blir hos meg setter pris på min kåthet, og ikke driver med innlevelse og skuespill, men ekte kåthet. 

Og ja det hender jeg ikke blir kåt av menn, men da har de ikke rørt fitta mi og kun forventet og ligge på rygg for å mota, og den tjenesten har stått i min annonse at jeg ikke er fan av, men gjensidig glede.

Mer enn nok jenter som nekter deg å ta på,slikke osv jeg ønsker en gjensidighet.

Lenke til kommentar
7 timer siden, johnlogan skrev:

Hei, har du paypal eller moneygram? Jeg ønsker å sende deg EUR 10.000! Hører fra deg. 

Tror disse jentene ble omtalt av Svindlerjegerne på tv 3 ..

Dvs at det ikke finnes damer bak dette , men det er svindel.

 

Usikker om det er samme firma, men anbefaler deg å sjekke ut programmet til tv3 før du fører over penger.

 

Men lykke til med å kaste bort penger .

Ser du ønsker sex uten kondom og da er du ikke velkommen til meg uansett.

http://itavisen.no/2017/10/16/sex-svindlere-avslort-les-om-hvordan-chat-operatorer-drilles-til-a-svindle-norske-menn/

 

https://www.viafree.no/programmer/underholdning/svindeljegerne/sesong-1/episode-5

 

Endret av NorskeCelin
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, NorskeCelin skrev:

Tror disse jentene ble omtalt av Svindlerjegerne på tv 3 ..

Dvs at det ikke finnes damer bak dette , men det er svindel.

 

Usikker om det er samme firma, men anbefaler deg å sjekke ut programmet til tv3 før du fører over penger.

 

Men lykke til med å kaste bort penger .

Ser du ønsker sex uten kondom og da er du ikke velkommen til meg uansett.

http://itavisen.no/2017/10/16/sex-svindlere-avslort-les-om-hvordan-chat-operatorer-drilles-til-a-svindle-norske-menn/

 

https://www.viafree.no/programmer/underholdning/svindeljegerne/sesong-1/episode-5

 

Det var en spøk, håper du forsto det! :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 4.2.2018 den 21.55, johnlogan skrev:

Silicon?

Nei de er ekte. Kan sees på min hjemmeside eller Snap Mistress_Cherie

Beklager lang svar tid. Prøver å ikke involvere meg så mye i forumene da jeg har det superb (les; lykkelig) med å bli kontaktet direkte. ❤️

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...