Gå til innhold

En eskorte kjæreste?


johnlogan

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere dater eller er kjæreste med en eskorte? 

Jeg personlig er helt OK med å ha en eskorte kjæreste. Har selv hatt ett par short terms med flotte kvinner morsomme som jobber med sex salg.

Jeg har noe på gang med en aktiv eskorte nå, blir spennende å se hva som skjer. Vi møttes på jobb. 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

ikke bra for kunder å involverer seg med eskorte.
Og ikke bra for eskorte involverer seg med kunder.

Det blir bare kaos og løgn.

Spesielt hvis ein eskorte involverer seg med en *crazy* - psyko  kunde.
Jeg kjenner noen jenter som har involvert seg med narsis - psyko kunde.

Mannen var så gal, at han invitert dame flere ganger og laget scenario i område han bor i.
kjeftet på henne, kalt henne de styggeste ordet som finnes , kastet henne ut....

HELT GAL.... mye drama.

Noen kunder ikke klarer akseptere at jenter driver med dette og gjøre en helvete.... og noen som ikke klarer å kontrollerer seg selv og prøver alt for sverter jente det gjelder.
Man må forstår at hvis man involverer seg med en eskorte,man må være tøff nok for akseptere hva hun driver med.

Lenke til kommentar

Jeg har kjæreste, og han kjenner til jobben min. Vi har vært sammen i flere år, null problem med jobb og min kjærester. '

Vi har aldri kranglet om min jobb, men vi snakker mye om jobben min og jeg er ærlig. MEN diskresjon er viktig for meg så alt snakker jeg ikke om og det får jeg respekt og forståelse for. ( Kjæresten min kjenner kun til når, hvor lenge og om jeg type treff eks BDSM , GFE osv ) Selvfølgelig deler jeg om treffet gikk bra eller ikke for min del og om noe var dårlig så letter jeg på tankene mine, heldigvis så  er det ikke ofte det er av negativ karakter , jeg er heldig .

Våre problemer når de kommer er hverdagen og ikke min jobb. Så det går helt fint med en partner som har kunnskap om hva jeg jobber med.

Min kjæreste kjente til min jobb da vi ble par, men hvordan vi møtes er en privatsak som jeg ikke deler på nett

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...