Idioten Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 14 timer siden, Johnnyvee333 skrev: det endeløse hatet mot menn i det dritt-landet her. Ja, det er jaggu ikke lett å være mann her til lands! Vil du ha dameselskap må du ta telefonen fatt og kontakte lugubre, ukjente damer som annonserer på nettet. Utlendinger er de atpåtil. Ikke vet du om det er svindel før du har reist halve byen rundt og betalt i dyre dommer. Kan de ikke bare være litt initiativrik og komme på døren din og vise frem varene? "Hei, jeg er Helga. Er du interessert i en liten hyrdestund? Owo og anal inkludert for 1000,- timen". Så kan du i ro og mak avgjøre om de er verdt prisen uten å forlate hjemmet. /s Har aldri plukket opp noen på gata. Ble en gang forsøkt "innhentet" gatelangs av ei knallfin frøken av afrikansk opprinnelse. Utenfor gamle Lido ved fisketorget i Bergen. Angret litt i etterkant at jeg sa nei. 1 3 Siter Lenke til kommentar
Johnnyvee333 Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 (endret) 8 timer siden, Idioten skrev: Ja, det er jaggu ikke lett å være mann her til lands! Vil du ha dameselskap må du ta telefonen fatt og kontakte lugubre, ukjente damer som annonserer på nettet. Utlendinger er de atpåtil. Ikke vet du om det er svindel før du har reist halve byen rundt og betalt i dyre dommer. Kan de ikke bare være litt initiativrik og komme på døren din og vise frem varene? "Hei, jeg er Helga. Er du interessert i en liten hyrdestund? Owo og anal inkludert for 1000,- timen". Så kan du i ro og mak avgjøre om de er verdt prisen uten å forlate hjemmet. /s Har aldri plukket opp noen på gata. Ble en gang forsøkt "innhentet" gatelangs av ei knallfin frøken av afrikansk opprinnelse. Utenfor gamle Lido ved fisketorget i Bergen. Angret litt i etterkant at jeg sa nei. Vel, Danmark for eks. er også et kvinnfolkstyrt land. Men de har iallfall vett nok til å ikke ødelegge sin egen fremtid med ukontrollert immigrasjon og beskatning som jager de mest kapable ut av landet permanent etc, med de negative effektene det har på sikt. De tillater et lite rom for normal mannlig seksualitet også, ved å ikke være så overbærende når det gjelder sex/prostitusjon. Det holder å gå etter menneskehandel, som er en liten del av bildet. Jeg har mine tanker om hva dette skydes, og hvilken gruppering som er mest ansvarlig for vestens generelle forfall, men det blir for kontroversielt selv i dette forumet. Tror bare man må innse at Norge er ferdig. Det kommer bare til å bli verre ifra dette punktet. Planlegger selv å emigrere til Ungarn/Polen/Sveits på et tidspunkt. (må se an litt) Gidder ikke å bo her iallfall. Naturen er det eneste positive snart... Endret April 12 av Johnnyvee333 3 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 6 timer siden, Johnnyvee333 skrev: og hvilken gruppering som er mest ansvarlig for vestens generelle forfall Oy vey 2 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 44 minutter siden, Tukleren skrev: Oy vey de europiske jødene kan jo være klok som faen. vi burde slippe inn 300k hvert år, la dem styre oljepengene, booming helseteknologi og robotikk innen kort tid. i tillegg har de veldig sexy damer som Natalie Portman, jeg har planer om å ha sønn med en, han kommer til å bli statsminister i Norge. 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 8 timer siden, Johnnyvee333 skrev: Planlegger selv å emigrere til Ungarn/Polen/Sveits på et tidspunkt. (må se an litt) Gidder ikke å bo her iallfall Vi blir nok alle Kina på et tidspunkt uansett 1 Siter Lenke til kommentar
trenbro500 Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 9 minutter siden, jegern skrev: Vi blir nok alle Kina på et tidspunkt uansett Hadde langt ifra vært det verste utfallet. 5 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 46 minutter siden, shawty lo skrev: jeg har planer om å ha sønn med en, han kommer til å bli statsminister i Norge. Morsomt at du sier dette når temaet (som tråden nå har avsporet til) var vestens forfall. Invasjon ved hjelp av barnevogner. Den "norske" stortingspresidenten er allerede en utlending. 2 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 36 minutter siden, Tukleren skrev: Morsomt at du sier dette når temaet (som tråden nå har avsporet til) var vestens forfall. Invasjon ved hjelp av barnevogner. Den "norske" stortingspresidenten er allerede en utlending. staten burde kutte de 50 milliarder kronene i bistand til andre land, burde heller bruke pengene på ikke rasistiske, oppegående norske karer som @jegern @SolanGundersen @Idioten. de får 5 millioner kr for hvert norske barn de produserer. 4 Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet April 13 Share Skrevet April 13 På 12.4.2025 den 15.41, Johnnyvee333 skrev: Planlegger selv å emigrere til Ungarn/Polen/Sveits på et tidspunkt. (må se an litt) Gidder ikke å bo her iallfall. Enda godt. God tur. 1 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet April 13 Share Skrevet April 13 6 minutter siden, Påsan skrev: Enda godt. God tur. God tur @Johnnyvee333 ^^ ^^ Vi vil også emigrere om et par dage!! Jig vender ikkje tilbage før det nye år 🫨 men jig vil stille ind for at læse deres kommentarer!! Nyt liv i London!! 💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg