steffand Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 noen med erfaringer med denne siden https://sugardaters.no er det verdt ett medlemskap?? Siter Lenke til kommentar
Nmartine Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Jeg er jente da, men det er mye useriøst der inne Da mener jeg mannfolka.. Godt mulig det er mye bra jenter der. Siter Lenke til kommentar
Gjest Pipelort Skrevet April 16, 2017 Share Skrevet April 16, 2017 Har testet den siden i etpar mnd. Mitt inntrykk er at siden er seriøs. Betalte medlemskap og sendte ut melding til noen jenter. Fikk svar raskt og de jeg fikk svar fra var seriøse. Har truffet tre jenter derfra. Viktig å vite at sugardating ikke er det samme som eskorte. Det er noen jenter på sugardaters som er rene eskorter, eller opererer som rene eskorter uten å vil kalle seg for det. En sugarbabe kan koste like mye som en eskorte men man er mer personlig involvert og man har en jente som ikke ser på klokka :). Det lønner seg å være ærlig og komme raskt til hva du har å tilby jenta. Er man kun ute etter kjapp sex er ikke sugardaters rette siden, hvis man da ikke treffer på noen av eskortene som annonserer der inne. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg