Gausta Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 Har noen fått tak i miss C fra Drammen i det siste. Det var en ung, blond jente fra Drammen. Med mye tattoveringer. Har ikke fått noe svar fra henne på en stund. Info noen?? Siter Lenke til kommentar
Gausta Skrevet Mai 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2017 Nei ingen respons. Har du fått svar? Siter Lenke til kommentar
SekretarOslo Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Hei jeg har fått svar, hun er tilgjengelig og spurte om treff men hun svarte ikke. litt rart...... har noe møtte MissC? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Jeg skal møte hun 🙂 Hun er aktiv Siter Lenke til kommentar
Gausta Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 Har prøvd å kontakte henne på mail, uten respons. Noen flere som har fått kontakt? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Styrr unna ...... dette er ikke hun Siter Lenke til kommentar
Gausta Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 Da fikk jeg kontakt med Miss C, og hadde et fantastisk treff i kveld. Hun leverer virkelig varene med glans:-) Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 Wow 🙂 Flott da. Jeg er på ferie nå 😕, Jeg kommer til Drammen om 2 uker. skal prøve å skrive til hun, men jeg tror hun er optatt helle tiden. Har ikke fått respons i den siste. Ha en fod sommer Gausta, glad at du traff Den kåtjente. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Hehehe du har ikke traff henne, hun bruker ikke den email adressen. 😉 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg