Gå til innhold

Thai massasje i Drammen

vikingen

Anbefalte innlegg

1 time siden, Natt skrev:

Jeg tar gjerne imot eventuelle lenker eller kontaktinformasjon du måtte ha. Kan ta imot på PM hvis du foretrekker det, @Blingern

Har ingen ting. Som sagt så satt hun der en dag jeg var innom. Spurte ikke etter navn. Jeg satt bare å sveipet på TikTok så dukket hun opp😅 Derfra bildet.. Derfor jeg lurte på om noen hadde hilst på henne. Eller noen som viste mer enn andre…

• Like 1
På 17.10.2025 den 12.58, Natt skrev:

C9 er en ny adresse for meg.

Jeg er sikker på at jeg ville husket å ha besøkt her... 🤣

Lurer på om her er mange førstereisgutter på tur for C9 er da et kjent begrep. Ble anbefalt stedet for lenge siden da de hadde ei skikkelig BB dame der. Da jeg kom var hun vekk, flyttet til Hønefoss. De to som var der var ikke noe å kjøre langt for å treffe så da ble det 1 besøk og aldri mer. Hender har jeg selv og den behandlingen de to tilbød får en i alle salonger i hele Norge. 

test.jpg

Jeg tror du gikk glipp av mitt subtile, eller muligens mislykkede, forsøk på humor, @Jan Moen.

I sitatet du har referert til om C9, refererte jeg til det som er på Google Maps-bildet. Som selvfølgelig ikke var C9.

For å berolige deg, har jeg hatt noen gode stunder på de fine etablissementene i Cappelens.

Endret av Natt
  • Like 1