Gå til innhold

Adeline


Stian Trondheim

Anbefalte innlegg

Da var det påan igjen... samme jenta som er beskrevet i tråden Karinagirl, 

les tråden... best å holde seg langt unna, jente med seriøst rus problem... dette er å be om trøbbel. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 6 years later...
3 minutter siden, lommelerka skrev:

Jeg lurer på hva som skjer. Jeg fikk ikke tid til å se annonsen engang før den var vekk.

Jeg så den - men borte nå som du sier...

Lenke til kommentar

Jeg henger ikke helt med i denne tråden. Hvem er karinagirl og hvorfor er adaline-real omtalt i samme tråd? Er dette samme person? 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Da er Adaline tilbake i Oslo!! Anbefales sterkt, spesielt hvis man har noen kinky fantasier man har lyst å leve ut :)

Endret av Oslo_bukken
  • Like 2
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Da er Adaline tilbake i Oslo!! Anbefales sterkt, spesielt hvis man har noen kinky fantasier man har lyst å leve ut :)

Ho skal til Trondheim/Tromsø på et senere tidspunkt, kansje etter Oslo. Jeg prøver å få mer info, men det ble radio silence. Jeg vil ikke mase, så avventer i spenning. 

Gir ho meg dato på forhånd så reiser jeg glatt til Trondheim, selv om det er 9 timer med bil.

Lenke til kommentar
7 minutter siden, lommelerka skrev:

Ho skal til Trondheim/Tromsø på et senere tidspunkt, kansje etter Oslo. Jeg prøver å få mer info, men det ble radio silence. Jeg vil ikke mase, så avventer i spenning. 

Gir ho meg dato på forhånd så reiser jeg glatt til Trondheim, selv om det er 9 timer med bil.

Oioi, 9 timer i bil for å møte henne?! Er det ikke enklere å fly til Oslo da bare? :)

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Oslo_bukken skrev:

Oioi, 9 timer i bil for å møte henne?! Er det ikke enklere å fly til Oslo da bare? :)

Jeg har ikke mulighet å rekke hun før ho reiser, dersom datoene ho er tilgjengelig i Oslo stemmer.

Jeg er avhengig av at jeg har tid til å planlegge et møte pga jobb og jævli ugunstig bosted med tanke på reise. Fly er en mulighet men, flyplassen som er i nærheten har mikkemus ruter med få direktefly. Frister lite med flybytte og påfølgende ventetid for å komme meg noen vei. 

9 timer kjøretur er det vel verdt om besøket blir så bra som det første.

Lenke til kommentar
7 minutter siden, LoveOWO skrev:

9 timer. 

Tror jeg hadde bestilt en fleshlight. Tilgjengelig 24/7

Hvorfor ikke en combo - 8 timer FL og 1 time IRL - edging.

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Burt_Reynolds skrev:

Hun har knulla hele verden uten kondom. Hva er oddsen på smitterisiko?

Vanskelig å si, men den er vel ikke liten tenker jeg. Her må man ha vadebukser, helst som går hele veien til ørene. Men det er ikke bb tjenester som frister, det er for risikabelt for meg.

Damen er bare helt rå og er med på det aller meste. Jeg liker å filme og damen tillater full filming med ansikt + bondage og mye annet.

Tror ikke det er mulig å oppdrive en eskorte som tillater det samme. Da vil jeg gjerne vite hvem det er.

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, lommelerka skrev:

Jeg har ikke mulighet å rekke hun før ho reiser, dersom datoene ho er tilgjengelig i Oslo stemmer.

Jeg er avhengig av at jeg har tid til å planlegge et møte pga jobb og jævli ugunstig bosted med tanke på reise. Fly er en mulighet men, flyplassen som er i nærheten har mikkemus ruter med få direktefly. Frister lite med flybytte og påfølgende ventetid for å komme meg noen vei. 

9 timer kjøretur er det vel verdt om besøket blir så bra som det første.

Hva med å dele en leilighet  - som i Exit? 😈😈😁

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Hva med å dele en leilighet  - som i Exit? 😈😈😁

Haha. Det hadde vært noe. 🤩

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...