Gå til innhold

Tur...?

Jeg kunne vurdere morotur 20 stemmer

1. 1. Jeg kan tenke meg å være med på en fellestur...

• Ja - veldig interessant
      10%
      2
    • Ja - litt interessant
      40%
      8
    • Kan vurderes, men usikker
      15%
      3
    • Nei - dette er ikke interessant
      35%
      7
  2. 2. En slik tur kunne jeg tenkt å være med på til...

• Sør-Tyskland (FKK i hovedsak)
      7%
      3
    • Wien
      10%
      4
    • Warszawa
      22%
      9
    • Barcelona
      10%
      4
    • Budapest
      17%
      7
    • Praha
      17%
      7
    • Annet?
      15%
      6

Meningsmålingen stenger 08/01/26, 21:55

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har vurdert og tenkte på muligheten for en uoffisiell fellestur. Jeg har av åpenbare grunner ikke tenkt å lage et opplegg med navnelister og fødsels og personnummer. Men et litt løsere opplegg.

Her er noen ideer...

• Blir enige om destinasjon inkl hotell og helg

Dette avtales i en egen gruppe. Info om kanal fåes på PM. Dessverre så er dette kun for travere her av sikkerhetsmessige årsaker....

• De som skal være med bestiller alt selv

• Etter landing på destinasjonen så har vi et møtested og avtalt tegn.

• Reiser felles / hver for oss til hotell

• Starter moroa

Så her er det både spenning om hvem man møter helt frem til destinasjonen. Og det er spenning om damene. Hva som skjer etter dette er helt uten regi eller avtale.

Scenarier

1. Jeg avtaler med noen av dere. Reiser til sted x. Møter 1 eller flere av dere. Spiser, drikker og knuller.

Vellykket.

2. Jeg avtaler med noen av dere. Reiser til avtalt sted men ingen andre møter opp. Spiser, drikker og knuller.

Vellykket.

Så win-win uansett.

Jeg vurderer tur i høst uansett. I hvilken form det blir er helt opp til videre "samarbeid".

Ka dokk tru?

Skrevet
30 minutter siden, karsten skrev:

Møter 1 eller flere av dere. Spiser, drikker og knuller.

Jeg ville formulert dette anderledes.

Skrevet
  • Forfatter
4 minutter siden, Tukleren skrev:

Tror jeg skjønner hva du mener.... 🤣🤣🤣

Skrevet
40 minutter siden, karsten skrev:

Møter 1 eller flere av dere. Spiser, drikker og knuller.

9 minutter siden, Tukleren skrev:

Dette er hovedgrunnen for at jeg valgte Nei 😂

Skrevet

Interessant ide.

Noen som har erfaring fra å ha gjort slike turer med andre før?

Skrevet

Jeg hadde vært intr. Kunne blitt en artig opplevelse 😂

Måtte vært veldig påpasslig med hvem som kommer inn i gruppa om det er mye pågang. Hvordan luker du ut folk?

images.jpeg

Skrevet
  • Forfatter

Vanskelig å si. De som har vært her mindre enn 1-2 år og /eller som ikke har vært aktive er ikke aktuelle.

Men jeg er ikke turansvarlig eller turarrangør. Alle som avtaler er selvgående, agile enheter.

PS. Du er innafor mht tid, aktivitet, og kommunikasjon, @Pikkleif

Skrevet

Jeg er vel utenfor jeg da? 😕

Skrevet
24 minutter siden, Longstreet skrev:

Jeg er vel utenfor jeg da? 😕

Jeg også 🥹

Skrevet
  • Forfatter

Til en tur med litt "følsomt" tema så tenker jeg at de fleste skjønner at samtlige som blir med vil redusere risiko så mye som mulig. Men dette er jo enkelt å fikse selv: Bare å dra igang tilsvarende opplegg det. Ingenting utelukker noe. Det er kanskje jeg som blir "mistenksom" til enkelte.

Skrevet

.

ChatGPT Image 27. juli 2026, 14_25_08.png

Skrevet
2 timer siden, karsten skrev:

Vanskelig å si. De som har vært her mindre enn 1-2 år og /eller som ikke har vært aktive er ikke aktuelle.

Men jeg er ikke turansvarlig eller turarrangør. Alle som avtaler er selvgående, agile enheter.

PS. Du er innafor mht tid, aktivitet, og kommunikasjon, @Pikkleif

Takk for det 🥳

Men litt for diskusjonens skyld. Hva kan gå galt? Alså om hver enkelte booker sin egen tur, så får ingen andre vite noe personalia til personer som er med på turen.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg tar sjansen på å bli med på noe slikt, når folk (menn altså) treffer meg i virkeligheten så blir ikke det alltid så bra - damene derimot, da snakker vi:

Vedlegger selvportrett utenfor mitt favoritthotell.

image.png

Endret av LongJohn

Skrevet

Jeg er også veldig usikker. Jeg puler best alene 😁

Skrevet
7 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Jeg er også veldig usikker. Jeg puler best alene 😁

Er vel ikke tvang at alle på tur skal pule sammen 😂 det er vel opp til den enkelte hva dem vil gjøre. Men er vel uansett gøy å reise med likesinnede på tur tenker jeg 🙂

Skrevet

Scenario 3:

møtes, krangle om hvorvidt transseksuelle er menn eller kvinner, eskaler krangelen om hvorvidt du er homofil hvis du knuller en transperson, oppsøke sykehus for å behandle blåmerker og sår, dra hjem og bestemme deg for å begynne med en tryggere hobby.

Skrevet

Scenario 4:

Møtes i lobbyen på hotellet, og kjenner igjen Arne, det er jo den gamle sjefen din - som du skjelte ut fordi ha ikke ga deg lønnstillegg, og deretter ga deg fyken , og Rolf, det er ex'en til din ex som du rappa ex'en fra, og så kommer fasans meg fettern din ruslende inn, ser deg, rykker til, later som han ikke så deg, sjekker inn i mens han fortsetter å late som han ikke så deg. Da vinker Karsten på han og roper, "Hei Per! Fint at du rakk det! Kom å hils på de andre her når du har sjekka inn da!"

Og det er da du begynner å lure på om du har nok til en billett til Nepal, til et sted uten mobildekning

Da skal vel dagen være ganske godt ruinert skulle en tro.....

Skrevet
58 minutter siden, LongJohn skrev:

Scenario 4:

Møtes i lobbyen på hotellet, og kjenner igjen Arne, det er jo den gamle sjefen din - som du skjelte ut fordi ha ikke ga deg lønnstillegg, og deretter ga deg fyken , og Rolf, det er ex'en til din ex som du rappa ex'en fra, og så kommer fasans meg fettern din ruslende inn, ser deg, rykker til, later som han ikke så deg, sjekker inn i mens han fortsetter å late som han ikke så deg. Da vinker Karsten på han og roper, "Hei Per! Fint at du rakk det! Kom å hils på de andre her når du har sjekka inn da!"

Nisje...