Gå til innhold

Falsk i fra Finland! Eller andre land.

Featured Replies

Skrevet

Nå er hun vekk, tror jeg skremte henne eller foretningsføreren hennes. Knulledame og i fra Finland, jeg klikket og fant ei som så veldig kinesisk ut. Sted Tønsberg. Full av Fan som jeg av og til kan bli så "bestilte" jeg time med orda. ( En usko, että olet Suomesta. Testi. Jatka tätä suomalaista laulua. - Voin purjehtia ilman tuulta, voin soutaa ilman airoja mutta en erotu ???? ? ??? ? ?????. ) Jeg ba henne bevise at hun var finsk med å fortsette denne finske sangen. Nå kunne hun svart på finsk men da måtte hun vite at de siste orda var - vennen min uten å felle tårer. ( Jeg kan seile for uten vind, jeg kan ro uten årer men ei skilles i fra vennen min uten å felle tårer. ) Det gikk omtrent 5 minutter så var annonsen vekk, så jeg fikk ikke postet henne navn. Altså kinaguttene bruker navn i fra andre land for å dekke over at de er kinesiske. I grunnen dumt for vi kommer jo til dem eller de tester om vi ikke kommer når de er kinesiske? Malaysia og Singapore og til og med Nord Korea har de prøvd med.

Skrevet

jeg kunne tenkt meg kina jenter. Finland er jo ikke noe spennende? 🤣 '

en ting er jo Thai jentene som lever her og har jobber/salonger, at de juger på bilder og ting, for og skjerme seg er jo en ting. men ei reisende, er jo fra der hun er. og ser ut som hun gjør. er annonsene ryddige og ekte, så slår det jo bare godt ut. nesten uavhengig hvordan de ser ut.

Skrevet
3 timer siden, Jan Moen skrev:

Altså kinaguttene bruker navn i fra andre land for å dekke over at de er kinesiske. I grunnen dumt for vi kommer jo til dem eller de tester om vi ikke kommer når de er kinesiske? Malaysia og Singapore og til og med Nord Korea har de prøvd med.

Pass på, den siste med Nord Korea var et Romania-reir hvor selvfølgelig ingen lignet på bildet i annonsen, bekreftet av @Natt (som vi nå skylder to Toppris ☺️)

Endret av jegern