Gå til innhold

Erfaringsdeling rundt å bli tatt av politiet

Featured Replies

Skrevet

Hei dere

Lurer på om noen har blitt tatt av politiet for sexkjøp ? Hva skjedde ? Hva slags bot og konsekvenser fikk du? Fikk det deg til å endre på atferden ?

Skrevet

Har vel ikke endret adferd om dem er her på forumet og svarer deg 😂

Men fra spøk til revolver. Intr å høre om det er noen her som har blitt tatt. Det dukker jo opp i avisene med lange jevne mellomrom at folk blir tatt.

Jeg hadde en episode der jeg var på besøk hos ei i en privat leid kjeller leilighet. Rett etter første akten, så fikk eskorten tlf at kjerringa til husverten oppe ikke var fornøyd med horer til leietager. Så politiet var vist tilkalt.

Gjett om jeg fikk panikk 😂 har vel aldri kledd på meg så fort og sprintet ut en dør før 😂

Fikk besøkt eskorten igjen senere i en ny leilighet 🙈

Skrevet

Har faktisk blitt stoppet av politiet i Stockholm, veldig sent på kvelden, mørkt, noen år siden, men forbudet var inne. Gikk nedover Malmskillnadsgatan, velkjent for de som vet, var et par thai sjapper der, så polisbilen kjøre langsomt forbi meg, og den stoppet litt foran meg, en polis kom ut. Jeg latet som jeg var litt bedugget, han spurte hva jeg gjorde her - og jeg svarte vel " går en liten tur". Fikk streng beskjed om bare å komme meg vekk, og gå til hotellet! Han hadde vel kanskje ikke hjemmel til det, men det var ikke tid eller sted for å hevde noe skjønte jeg.

Slapp med skrekken altså, selv om jeg ikke hadde gjort noe som helst galt - jeg hadde jo bare tenkt tanken - og sett litt på ja...utsikten.

Skrevet

En del år bakover i tid var det ei med "diagnose" som ville tjene penger. Da hanket onkel inn en del folk som hadde kontaktet damen. Erfaringen som lakk ut da. Nekt - nekt - ingen kommentar. Ingen kommentar før jeg har snakket med min advokat. Så skaff deg en advokat på forhånd for du får bruk for en uansett. Om ikke annet så å skrive testament om du har litt verdier eller vil bli skilt eller allerede er skilt. Bare det at du har en advokat skjerper kravet til de som påstår at du hadde tenkt å kjøpe sex for KrF sine på Stortinget fikk dette skjerpet under Erna. Du kan bøtelegges for å ha forsøkt å kjøpe sex. Det gikk de samarbeidende partiene med på. Tror ikke dette er forsøkt i en rettssal enda. Er du tatt i senga med buksa nede så har du tapt. Om ikke. Nekt - nekt og nekt til du har snakket med din advokat. Problemet er at ingen vil ofre sitt politiske liv for å forandre loven og det er den såkalte Husleieloven som virkelig hindrer sex salg. Her står tusenvis av leiligheter ledige som eie ikke tør leie ut.