Gå til innhold

Playrape?

Røffe kjøpedamer (SD, og Eskorter) 8 stemmer

1. 1. Har du foreslått playrape med SB eller eskorte?

• Ja
      37%
      3
    • Nei
      50%
      4
    • Ikke foreslått
      12%
      1
  2. 2. Har damen akseptert playrape?

• Ja
      25%
      2
    • Nei
      12%
      1
    • Ikke foreslått
      62%
      5
  3. 3. Har du gjennomført playrape?

• Ja
      12%
      1
    • Nri
      50%
      4
    • Ikke gjennomført
      37%
      3

Meningsmålingen stenger 07/31/26, 21:59

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet

Jeg liker det litt røfft og morro. Ikke vold, men dersom damen er med på playrape så kan jeg ikke motstå fristelsen. Fikk det foreslått av en dame en gang. Dessverre ble det ikke gjennomført.

Hva med resten av dere?

Skrevet

Ikke min greie men tenker at så lenge begge parter samtykker og har klare/tydelige regler, så kjør på. For min del blir det merkelig, jeg har dog møtt en dame som likte å «bruke meg» feks kommandere til å slikke og kvele meg mens hun klinte, så det dominerende aspektet ved det er til en grad tennende.

Skrevet
4 timer siden, karsten skrev:

Jeg liker det litt røfft og morro. Ikke vold, men dersom damen er med på playrape så kan jeg ikke motstå fristelsen. Fikk det foreslått av en dame en gang. Dessverre ble det ikke gjennomført.

Hva med resten av dere?

Jeg er samstemt med deg @karsten@ Har ingen problem med å dominere jenta om hun liker det, men som du sier går grensen på vold.

Det nærmeste jeg kommer til playrape var ei jente /dame jeg fikk kontakt med på sd. Hun foreslo at jeg skulle komme inn til henne der hun bodde og gå inn ulåst dør. Videre inn på soverommet hennes der hun lå under dyna "sovende" med sovemaske (blindfolded). Trekke av henne trusa og pule henne.

Avtalen var at jeg skulle forlate henne etter seansen uten at hun hadde sett hvem jeg var, men maska gled opp under akten og hun utroper. Ååh er det slik du ser ut.

Vi kledde på oss igjen og gikk til stua der hun spurte om jeg ville ha et glass vin? En halv time senere var vi igjen tilbake til soverommet.

Nå 5 år senere har vi fortsatt kontakt på snap🔥

Endret av Jabra2
Skrivefeil

Skrevet
6 minutter siden, Jabra2 skrev:

Jeg er samstemt med deg @karsten@ Har problem med å dominere jenta om hun liker det, men som du sier går grensen på vold.

Det nærmeste jeg kommer til playrape var ei jente /dame jeg fikk kontakt med på sd. Hun foreslo at jeg skulle komme inn til henne der hun bodde og gå inn ulåst dør. Videre inn på soverommet hennes der hun lå under dyna "sovende" med sovemaske (blindfolded). Trekke av henne trusa og pule henne.

Avtalen var at jeg skulle forlate henne etter seansen uten at hun hadde sett hvem jeg var, men maska gled opp under akten og hun utroper. Ååh er det slik du ser ut.

Vi kledde på oss igjen og gikk til stua der hun spurte om jeg ville ha et glass vin. En halv time senere var vi igjen tilbake til soverommet.

Nå 5 år senere har vi fortsatt kontakt på snap🔥

Det hørtes faktisk gøy ut, denne dama kunne jeg gjerne tenkt meg og prøve det samme med. Er det noen mulighet å få noe info om hun?

Skrevet
8 minutter siden, Pwhite skrev:

Det hørtes faktisk gøy ut, denne dama kunne jeg gjerne tenkt meg og prøve det samme med. Er det noen mulighet å få noe info om hun?

Hun har ikke vært på sd på flere år nå, men jeg kan høre med henne.

Hun er i andre halvdel av 30 årene nå, men trener jevnlig og er rå i senga.

Skrevet
  • Forfatter
8 timer siden, Jabra2 skrev:

Hun har ikke vært på sd på flere år nå, men jeg kan høre med henne.

Hun er i andre halvdel av 30 årene nå, men trener jevnlig og er rå i senga.

Ja, er det Oslo hun holder til i så.... 😁

Skrevet
2 timer siden, karsten skrev:

Ja, er det Oslo hun holder til i så.... 😁

Nordvest for... 😉

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, Jabra2 skrev:

Nordvest for... 😉

For en mobil, kjekk mann som meg med ereksjonen inntakt, så er ikke en dame nordvest for Oslo noe "problem" for å uttrykke det slik.

Dessuten så er jeg nominert kretsmester som Ringerikes nest mest spandable mann.

Endret av karsten

Skrevet

12 minutter siden, karsten skrev:

Dessuten så er jeg nominert kretsmester som Ringerikes nest mest spandable mann.

Hahaha 🤣. Jeg ville kanskje følt meg som en hallik om jeg hadde ført deg til henne..

Skrevet
2 timer siden, Jabra2 skrev:

Nordvest for... 😉

Jeg var et øyeblikk sikker på at jeg tenkte på samme dame pga veldig likt opplegg med meg for noen få år siden, men da vill jeg sagt nord / nordøst for Oslo 😅

Skrevet
16 minutter siden, Kneipp skrev:

Jeg var et øyeblikk sikker på at jeg tenkte på samme dame pga veldig likt opplegg med meg for noen få år siden, men da vill jeg sagt nord / nordøst for Oslo 😅

Jeg har nå tatt i bruk kart og kompass, linjal, laserkikkert, droner og selvsagt spacex.

Dæven døtte @Kneipp Jeg tror du har rett💫

Skrevet
54 minutter siden, Jabra2 skrev:

Jeg har nå tatt i bruk kart og kompass, linjal, laserkikkert, droner og selvsagt spacex.

Dæven døtte @Kneipp Jeg tror du har rett💫

Hahahaha! Jeg er old school og klarer meg uten denslags hjelpemidler 😇 Vi jukser vel ikke, gjør vi vel? 🤣🙈

Skrevet
1 time siden, Kneipp skrev:

Hahahaha! Jeg er old school og klarer meg uten denslags hjelpemidler 😇 Vi jukser vel ikke, gjør vi vel? 🤣🙈

Alle midler brukes før jeg innrømmer nederlaget 🤣