Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

GENERELL INFORMASJON:

• Navn: Sawan

• Nasjonalitet: Thai

• Kontaktform: SMS og Whatsapp

• Omtrentlig dato: mai-juni 2026

• Lokasjon: Privat leilighet

• Lokasjonsstandard: God, men har sett bedre

• Pris: Første besøk 45 minutter 2500, andre besøk 1 time 2700, tredje besøk 45 minutter 2000

• Inkludert:
    Første besøk stod ALT på menyen (tungekyss, puppekos, fingersex, 69, vaginal og anal sex uten kondom, vaginal creampie)
    Andre besøk var menyen litt mer redusert (tungekyss, puppekos, fingersex, vaginal sex uten kondom, vaginal creampie)
    Tredje besøk var vi tilbake til ALT på menyen (tungekyss, puppekos, fingersex, 69, vaginal og anal sex uten kondom, anal creampie)

• Ekstra: Fikk alt jeg hadde behov for inkludert i inngangsbilletten

• Alder: 55

• Røyk: NEI

• Annonsebilder: Ekte bilder som gir et korrekt inntrykk

GENERELT INNTRYKK:

• Hygiene: God

• Ansikt: Normalt thai utseende

• Kropp: Relativt fast og god

• Bryst: Naturlige B/C-bryst med gode brystvorter til å suge på og leke med

• Bakende: Ikke for stor, ikke for liten.

• Piercinger: Ingen

• Tatoveringer: Ikke bemerket

• Fysiske defekter: Ingen

• Holdning: Vennlig, høflig og relativt kåt.

• Språk: Stort sett engelsk ispedd litt svenske gloser

TJENESTEKVALITET:

• Massasje: Ikke bestilt og heller ikke levert. Her snakker vi kun sex.

• Kysser: Ja - tungekyss

• OWO: Ja

• Vaginal sex: Ja

• Anal sex: Ja, men hun må overtales og bygges opp forsiktig

• Involvering: Til stede med hode og kropp gjennom hele seansen.

OPPSUMMERT:

• Det beste: Hele pakka inkludert personligheten, villigheten og gjennomføringen

• Det verste: Egentlig ingenting

• Gjenta?: Anytime

• Anbefalt?: Absolutt

Sawan dukket opp her i byen for noen måneder siden. Egentlig ikke en annonse som stakk seg ut fra den grå massen av "massører". Likevel var det noe som fikk meg til å ta kontakt, og ved første henvendelsen på SMS listet jeg like greit opp alt hva jeg kunne tenke meg å prøve - inkludert vaginal og anal BB med creampie. Svaret fra henne var at siden jeg hadde så mye på lista ville prisen bli 3500 for en time. Med andre ord var det fritt frem så lenge jeg betalte.

Første besøket endte opp i 45 intense minutter med deilig kos, kyssing og sex. I løpet av det siste året har jeg fått litt sansen for analsex, og Sawan var villig til å prøve dette sammen med meg. Det begynte med at hun stilte seg i doggyposisjon slik at jeg kunne slikke henne i fitta og rompa. Hun ble godt fuktet i begge hull før jeg startet et doggyknull i fitta. Samtidig lot jeg tommelen leke med rompehullet hennes og sakte ble hun mer og mer komfortabel med en tommel som knullet rompehullet uten at hun protesterte. Så kom øyeblikket hvor tommelen skulle byttes ut med pikk. Jeg smurte rumpehullet hennes med mitt eget spytt og presset pikken forsiktig på plass. Jeg skal ikke legge skjul på at hun nok kjente forskjellen på tommel og pikk, men etter hvert var jeg på plass helt inne i analen hennes. Sakte og forsiktig startet jeg å knulle henne, og ved hjelp av litt mer spytt ble dette et rumpeknull som gikk unna. Hele seansen endte opp i misjonæren hvor vi kysset lidenskapelig og jeg sendte dagens ladning langt opp i fitta hennes.

Det andre besøket hos Sawan var i en av byens salonger. Denne gangen kontaktet jeg henne på Whatsapp, og det var først når jeg møtte opp i salongen at hun kjente meg igjen. Denne gangen bestilte jeg en hel time og hadde et håp om fullstendig reprise fra forrige gang. Det ble det dessverre ikke, men pakken var likevel innholdsrik. Denne gangen var analsex of limit, men ellers var alt lov. Dessverre ble timen til kun 40 minutter, så dermed lærte jeg samme lekse som jeg egentlig har lært for lenge siden - max 45 minutters seanser. Selv om analsex var of limit, var det ingen protester mot at jeg slikket henne i rompehullet eller at jeg rumpeknullet henne med tommelen mens jeg tok henne i doggy. En spesiell opplevelse å kunne kjenne pikken i fitta med tommelen i analen. Igjen så ble satsen levert vaginalt. Med sæden dryppende fra henne fikk jeg beskjed om at det ikke måtte gå like lang tid til neste besøk. Tror nesten hun likte hva vi fikk til sammen.

Mitt tredje besøk ble en retur til hennes private leilighet. I utgangspunktet ligger leiligheten hennes relativt greit til i en rekke av bygårder, og trafikken inn og ut av disse bygårdene er liksom ganske anonym og virker å forsvinne i mengden. Denne dagen hadde jeg en formiddagsavtale med Sawan. Da jeg kom frem til bygården noen minutter før tiden så satt det en kvinnelig gårdbeboer på trappa og koste seg med sin morgenkaffe og en røyk. Så avtalen ble forskjøvet 10 minutter fra min side, men avtalen på 45 minutter ble likevel levert. Dette besøket ble en liten ønskereprise fra første besøket. Hun var imidlertid ikke så veldig klar for analsex. Men etter litt overtalelse og oppvarming av rompehullet med tunge og tommel, var det ingen motstand da jeg forsiktig presset pikken på plass. Klynkingen hun kom med i begynnelsen gikk etter hvert over i vellystige stønn. Denne gangen hadde hun gitt beskjed om ikke å komme inni henne, men jeg fikk godkjennelse til å sende dagens ladning opp i rompehullet hennes.

Etter 3 besøk hos Sawan har jeg klart å senke prisen og få aksept for mine lyster på en positiv måte. Dersom hun blir værende en stund er faren for flere besøk definitivt til stede. Jeg oppfatter vel også at hun faktisk ønsker besøk av meg igjen, men jeg har oppfattet situasjoner feil før 🤪

Skrevet

Herlig anmeldelse(r)!!!