Gå til innhold

Hva vil Revenger?

Featured Replies

Skrevet

Så - en frustrert, og for meg, frustrerende dude stilte meg det spørsmålet.. Vel, først og fremst ønsker jeg et nettsted med troverdige reviews (kunne vært villig til å betale for det - dette er en total mangelvare på det norske markedet). Kanskje kunne dette redusert min frustrasjon over all svindelen (på begge sider), og det helt elendige tilbudet av damer - i alle kategorier.

I tillegg må jeg stresse at det blir for dumt når wannabees legger ut løgner, og moderatorene ser en annen vei. Det hjelper ikke meg å blokke om noen blokkerte pisser på meg.

Oppgaven for mods er vanskelig- nettopp!

Endret av Revenger

Skrevet

Vi får ikke et seriøst forum før man må betale litt for å være med desverre. Da forsvinner alle useriøse nettroll og ungdommer som ikke er kommet i kjønnsmoden alder

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

Viktig informasjon

Vi bruker informasjonskapsler for å huske innstillingene dine og forbedre opplevelsen din på siden. Klikk på «Godta» for å samtykke. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket eller endre innstillingene for informasjonskapsler her. Vi har plassert informasjonskapsler på enheten din for å gjøre denne nettsiden bedre. Du kan justere innstillingene, ellers antar vi at du godtar dette.

Account

Navigation

Søk

Søk

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.