Gå til innhold

@Slimgutt tre og søtti og @Revenger krangler så fillene fyker

Featured Replies

Skrevet

En veldig ufyselig anmeldelse.

Skrevet
2 timer siden, Revenger skrev:

En veldig ufyselig anmeldelse.

Brukbar anmeldelse, i motsetning til det kryptiske psykose innleggene du legger ut som ingen skjønner en dritt av.

Skrevet
  • Forfatter

Takk du orientalske vismann! Ikke så mange som vet at "abstrakt" handler om å trekke ut den aller reneste kjernen av noe..

Skrevet
  • Forfatter

Oi - jeg er egentlig ikke der - jeg er empatisk og elsker liv.. alt det jeg elsker er utrolig i mot det du elsker?

Skrevet
  • Forfatter

Så, det som er litt trist er at du har valgt en griseprofil -grisen er meget intelligent..

Skrevet
  • Moderatorer

Kjære dere to, @slimgutt tre og søtti og @Revenger . Det virker som at dere har lyst til å krangle med hverandre. Kan ikke dere to opprette deres eget lille krypinn i fillene fyker, så dere ikke besudler Saraaa sin tråd. Der kan dere få lov å sitte å krangle så mye dere vil. Og så slipper vi andre å sitte å høre på.

Skrevet
  • Forfatter
55 minutter siden, slimgutt tre og søtti skrev:

det trengs ikke, @Revenger har sendt meg en pm der han vedgår sitt nederlag og ber om nåde, han har ikke et comeback. han ville ikke si det offentlig, og det er greit for meg, helt forståelig.

Morroklumpen🤮

Hadde neste vært gøy å calle deg ut, men det har du vel gjort selv.

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, Langbein skrev:

Kjære dere to, @slimgutt tre og søtti og @Revenger . Det virker som at dere har lyst til å krangle med hverandre. Kan ikke dere to opprette deres eget lille krypinn i fillene fyker, så dere ikke besudler Saraaa sin tråd. Der kan dere få lov å sitte å krangle så mye dere vil. Og så slipper vi andre å sitte å høre på.

No thanks - E tu Pippo🙁

Skrevet
  • Forfatter
2 minutter siden, Revenger skrev:

No thanks - E tu Pippo🙁

I forlengelsen av slimet - jeg synes det må være ok om Langbein releaser en evt. meldingsdialog mellom meg og slim - go ahead Langbein. Hvor enkelt skal det være å pisse på en GM😏

Endret av Revenger

Skrevet
  • Forfatter

Så jeg venter🙁

Skrevet
  • Moderatorer

Oppretter en egen tråd slik at krangel og kjekling ikke går utover innholdet i andre tråder

Skrevet
  • Forfatter

Hvorfor? - jeg er ferdig med slimet - svakt av dere "moderatorer".

Skrevet
  • Moderatorer

For å rydde det bort fra tråden det var i

Skrevet

Trodde dere to var på samme team. Begge har jo en høne eller tre å plukke med moderatorene!

Skrevet
  • Moderatorer
20 timer siden, slimgutt tre og søtti skrev:

jeg gir også Langbein min tillatelse til å legge ut dialogen

Der må jeg dessverre skuffe dere, gutter. Det fins ingen pm-dialog mellom dere å legge ut, fordi ingen andre enn dere to har tilgang til dialogen, om den finnes. Men kan dere ikke være så greie å slutte med dette tullet. Jeg begynner å bli drittlei av dere begge to. Det er det sikkert også mange andre som er.

Skrevet
  • Forfatter

Du er like stupid som jeg skjønte hele tiden - ta en screenshot og post fuckhead!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

Viktig informasjon

Vi bruker informasjonskapsler for å huske innstillingene dine og forbedre opplevelsen din på siden. Klikk på «Godta» for å samtykke. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket eller endre innstillingene for informasjonskapsler her. Vi har plassert informasjonskapsler på enheten din for å gjøre denne nettsiden bedre. Du kan justere innstillingene, ellers antar vi at du godtar dette.

Account

Navigation

Søk

Søk

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.