Gå til innhold

Erfaringer med Dorcas?

Featured Replies

Skrevet
1 time siden, Zeke skrev:

Hei. Er det noen som har erfaringer med denne skjønnheten?

Jeg har ikke møtt henne selv. Det står "trial" på annonsen, men bildene er brukt her før og hun er omtalt på forumet tidligere under et annet nick, hun brukte forresten en til annonse og nick sist hun var i omløp her.

Om jeg husker rett, så var det en her på forumet som hadde knulla henne i en varebil i forbindelse med transport/forflytting i sørøst.

Hun har vært såpass lenge i landet at hun også kan norsk.

Skrevet

Lurer på om ikke det var jeg som hadde hun i varebilen når jeg kjørte hun til eller fra Tønsberg - Oslo

Tror de bildene er veldig polerte hvis det er samme jenta. Husker ikke hva hun hadde som navn forrige gang.

Skrevet
8 minutter siden, LoveOWO skrev:

Husker ikke hva hun hadde som navn forrige gang.

Er sikker på hun brukte minst 2, kanskje 3, forskjellige nick/annonser, men husker heller ikke nick, hun er omtalt en plass her, men ikke til 6 på treningen.

Skrevet
6 timer siden, Nelson skrev:

Er sikker på hun brukte minst 2, kanskje 3, forskjellige nick/annonser, men husker heller ikke nick, hun er omtalt en plass her, men ikke til 6 på treningen.

Det stemmer godt. Jeg besøkte hun første gangen hun var i Norge. Hun hadde ikke lært seg norsk. Må være over 12-13 år siden. Hadde et par bra treff den gang. Men det var slappe greier for et par år siden..

Skrevet

Jeg tror jeg har funnet ut av det. Jeg har ikke funnet nicket hun brukte på denne annonsen (Dorcas-bildene) sist, da byttet hun på 2-3 forskjellige nick og annonser, da ble hun også omtalt her på forumet i en eller annen tråd. Jeg har vært hos henne på ettervinteren i år, da hadde hun annonse som Grace og Lilly, og er kort omtalt da.

Hun har nu i vår byttet til Bridget. Hun er omtalt av "Marve" på RE, mulig bildet av brystene er hennes, men jeg tor ikke det er riktig.

Haiti brukte hun også før som opprinnelsesland. På Grace- og Lillyannonsene stod det Sør-Afrika. Annonsene viser type kvinne, men bildene er pyntet på hva som møter deg, hun har ikke typisk timeglassfigur fordi magen er litt for stor. Hun har normalt tilhold på Majorstuen, men reiser vidt omkring i perioder.

Skrevet

Var det ikke Narissa kanskje?