Gå til innhold

Treff med contentselgere

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fått en liten forkjærlighet for å overtale jenter jeg finner på snap som selger bilder og video til å ville selge mer. Syntes det gir et nytt element av jakt som et klassisk opplegg ikke gir.

Enkelte krever at du kjøper en bildepakke / VIP pakke eller lignende før treff blir aktuelt. Noen av de driver med onlyfans på si.

Hvor seriøse opplever forumets kunnskapsrike grisebase at disse er? Noen har godtatt klassisk cash mot oppmøte, mens andre krever at jeg kjøper en pakke først.

Kan fint kjøpe en pakke som en form for forskuddsbetaling, men mistenker at de ghoster rimelig raskt etterpå? 😅

Skrevet
1 time siden, Bobbyshorts skrev:

Kan fint kjøpe en pakke som en form for forskuddsbetaling, men mistenker at de ghoster rimelig raskt etterpå? 😅

Ingen erfaring her (og ærlig talt ikke noe ønske om å få noe), men jeg mistenker sterkt at du vil kaste bort MYE penger på å kjøpe pakker før du i det hele tatt finner gullkornet som lønner seg.

Jeg ønsker de med erfaring velkommen til å korrigere min naturlige kynisme, men jeg holder ikke pusten...

Skrevet
7 minutter siden, Natt skrev:

Ingen erfaring her (og ærlig talt ikke noe ønske om å få noe), men jeg mistenker sterkt at du vil kaste bort MYE penger på å kjøpe pakker før du i det hele tatt finner gullkornet som lønner seg.

Jeg ønsker de med erfaring velkommen til å korrigere min naturlige kynisme, men jeg holder ikke pusten...

Jeg har sløst bort et par tusenlapper tidligere på slike. Har ingen tro på at jeg får noe ut av det om jeg prøver igjen.

Men jeg har møtt noen fysisk der første kontakt gikk ut på bilder, men fikk de over på treff uten noe tull. Den ene er fortsatt fast i "stallen" nå på fjerde året.

Skrevet
18 minutter siden, Jabra2 skrev:

Jeg har sløst bort et par tusenlapper tidligere på slike. Har ingen tro på at jeg får noe ut av det om jeg prøver igjen.

Jeg tror det har litt med alder og erfaring å gjøre.