Gå til innhold

3 kant sammen

Featured Replies

Skrevet
38 minutter siden, Testdriver skrev:

Hadde ikke hørt om den nei. Men uansett så faller jeg ikke inn under LGBTQ+ kategorien.

Er ganske homo-fob ser du. Også er jeg veldig i mot at folk bare kan identifisere seg som noe annet.

Derfor liker jeg en TS som ser ut som og føler seg som en kvinne. Også er PostOp også innafor da de virkelig har lagt sjela si i dette.

Ikke noe lyst til å ha sex med maskuline individer (mann eller dame) eller cross-dressers.

Jeg er egentlig en helt normal og veldig kjedelig norsk mann. Veldig A4😀. Kunne nok blitt gode venner vi.

MMM...mmmmm. Drømmen lever😜

Men er det riktig å forstå at taptim er post op?

Skrevet
18 minutter siden, ronaldinho10 skrev:

Nei, jeg tror hun bare er en gammel thai.

Skrevet
16 minutter siden, ronaldinho10 skrev:

Nei for all del. Hun er veldig mye født kvinne og har alt det vi ønsker.

Det er Fanta (GreenTea) som jeg har besøkt og drømmet om. Men godt mulig at Fanta også blir med på trekant.

Skrevet
20 minutter siden, ronaldinho10 skrev:

Mfm trekant hos taptim høres spennende ut! Lyst til å prøve på nytt?

Hva kostet herligheten?

Vi gav henne 2k hver for 60min. Så hun fikk da 4k. Dette var inkludert alt. Også kostnaden til salongen, BB, owo, anal, kyssing, men hun tar visstnok ikke spermen i munn. Så det trekker litt ned.

Tar gjerne en runde til på henne. Hun er ei herlig dame og holder seg utrolig bra for alderen.

Skrevet
15 minutter siden, Testdriver skrev:

Vi gav henne 2k hver for 60min. Så hun fikk da 4k. Dette var inkludert alt. Også kostnaden til salongen, BB, owo, anal, kyssing, men hun tar visstnok ikke spermen i munn. Så det trekker litt ned.

Tar gjerne en runde til på henne. Hun er ei herlig dame og holder seg utrolig bra for alderen.

Ah nice tror du hu hadde væet med på 2 k for 30 min? Altså 1 k pr pers

Skrevet
2 minutter siden, ronaldinho10 skrev:

Ah nice tror du hu hadde væet med på 2 k for 30 min? Altså 1 k pr pers

Tvilsomt, men skader ikke å spørre.

Hun vil gjerne ha betalt for tiden sin og litt ekstra for å stille opp på trekant.

Personelig så høres 30min litt lite ut. Kanskje hun ville godta 3k for 45min.

Skrevet

Men hey, jeg er ikke noen pimp her. Jeg har ingen økonomiske goder for å promotere henne.

Det er bare å sende henne melding. Hun svarer alltid og hun er åpen for å diskutere pris og tid.

Hvis du foreslår å besøke henne når hun har lite å gjøre så kan nok prisen falle. Hverdag og litt tidlig på dagen er ett tips.