Gå til innhold

Blir kunder også vurdert?

Featured Replies

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere forholder dere til det å skrive reviews etter et besøk. Har dere noen faste prinsipper eller "spilleregler"? Selv har jeg alltid vært litt tilbakeholden med å legge inn negative omtaler, selv når opplevelsen ikke har vært spesielt bra.

Grunnen til at jeg spør, er at jeg for noen måneder siden hadde en dårlig opplevelse med en jente. Forrige uke tok jeg kontakt med en annen jente, og da fikk jeg beskjed om at det lå dårlige reviews registrert på navnet mitt.

Har noen av dere hørt om at jentene har egne grupper eller fora hvor kunder blir omtalt eller vurdert? Jeg ble litt nysgjerrig på hvordan dette fungerer, og om andre har opplevd noe lignende.

Skrevet

Ja dere blir vurdert, om du har dårlige omtaler fra flere er du nok ganske ille

Skrevet
24 minutter siden, proline skrev:

Har noen av dere hørt om at jentene har egne grupper eller fora hvor kunder blir omtalt eller vurdert?

Thai snakker vel sammen. Østeuropeiske bruker en app hvor tilbakemeldinger gis på ditt telefonnummer.

Skrevet

Ja, men det funker ikke helt at alle jentene samarbeider pga egeninteressen. Fikk høre av ei at de bruker numbuster appen på tlf og at det er kjent ikke bare i Norge, men internasjonalt også blant jentene.

Likevel sa hun også at hun ikke nødvendigvis tar en eller to negative markeringer der så seriøst, hvis kunden virker seriøs. Mer noe som brukes for å bekrefte et dårlig inntrykk, hvis man ser dårlige markeringer eller særlig mange dårlige markeringer.

Hun sa at grunnen var at de er kjent med at noen jenter faktisk gir alle kundene de møter og noen jenter bare de dem liker dårlig omtale. Da fordi de ønsker at de skal møte dem igjen og ikke noen andre, i håp om at de ser dårlige omtaler på nummeret og ikke møter dem.

Skrevet

Ja, men jeg har blitt fortalt at det handler mest om sikkerhet.

Skrevet

Man skal skille seg veldig ut for å bli notert, så det er bare å puste ut. Jeg har hørt fra eskorter i utlandet at kunder fra Norge er noen av de mest respektfulle og hyggelige å møte 😊

Skrevet

Du kan laste ned NumBuster appen og se hva de skriver om deg

Skrevet
31 minutter siden, Tammo skrev:

Du kan laste ned NumBuster appen og se hva de skriver om deg

Hvor i appen står disse tilbakemeldingene?

Skrevet

Jeg trur du laster den ned, registrerer deg meg tel nr og så kan du lese kommentarer om deg

Skrevet
27 minutter siden, Tammo skrev:

Jeg trur du laster den ned, registrerer deg meg tel nr og så kan du lese kommentarer om deg

Stemmer! Tror man må betale og ha premium der for å lese kommentarer. Gratis versjonen av appen er full av irriterende pop-up adds som tar opp hele skjermen. Man får riktignok sett noteringer som trustworthy, suspicious, burn up ect. Har man noteringer, positive eller negative, så kan man nesten være sikker på at de kommer fra eskorter.

Skrevet
23 minutter siden, Hvorforsletterderebrukere skrev:

Stemmer! Tror man må betale og ha premium der for å lese kommentarer. Gratis versjonen av appen er full av irriterende pop-up adds som tar opp hele skjermen. Man får riktignok sett noteringer som trustworthy, suspicious, burn up ect. Har man noteringer, positive eller negative, så kan man nesten være sikker på at de kommer fra eskorter.

Da har jeg testet ut. Må betale litt for å få tilgang til informasjonen. Registreringer står under Titles. Jeg liker åpenbart ukrainske damer pga. mitt nummer er registrert flere ganger med Stavanger (på ukrainsk/russisk). Det er også to registreringer der intialene mine står + Stavanger (på ukrainsk). Så åpenbart er det noen damer som sjekker hvem jeg er. Jeg er nå ikke akkurat skvetten av meg, men hvis du liker anonymitet er det ikke lurt å bruke sitt eget registrerte telefonnummer. Ingen negative registreringer. Trust rating på 5.0.

Skrevet

Jeg har fått jævligt dårlige omtaler. Jeg har kansellert en masse da de ikke har returnert fjesbilde. Per nå, idag, trur alle at jeg er er dårlig kunde. Årsaken er at jeg har snudd i døra da det har stått en halvfeit Filliper med bart der i døra 😂😂

Skrevet

Ja, liker man anonymitet så ikke bruk eget nummer eller betal med noe annet enn kontanter. Noen tror det holder å bare ha skjult nummer, men alle nummer som har vipps kan alle søke opp der og finne navn. Man ser fullt navn på paypal, revolut ect uavhengig av hva nicket er. Burner-tlf og cash er eneste trygge for å være anonym.

Ja, no-shows og avbestillere får masse dårlige omtaler. Fra dems perspektiv forståelig. De blir ringt opp av folk som runker til stemmen dems eller sender meldinger for gratis sexchatting. Syns også det er veldig fair at de ikke vil sende ansiktsbilde, da jeg ikke ville gjort det selv.

Jeg booker bare de jeg er trygg på at ser ut som de gjør og syns det er ganske enkelt å se om de er fake bilder, photoshop, AI ect egentlig. Virker det for godt til å være sant, er det ofte det.

Skrevet

Jeg gjør mitt beste for å vurdere hva de vil eller ikke vil svare i meldinger (det fungerer selvfølgelig ikke alltid, men jeg prøver hardt å ikke forstyrre jentene), jeg avlyser ikke møter med mindre jeg virkelig må (og de få anledningene jeg har måttet, gir jeg dem god beskjed og ber om unnskyldning), og når vi møtes, behandler jeg jentene med respekt.

Så jeg bryr meg virkelig ikke om jentene gir anmeldelser av meg seg imellom. 🤷‍♂️

Endret av Natt