Gå til innhold

Aldersforskjell

Featured Replies

Skrevet

Jeg er 47 år og har alltid vært mest tiltrukket av modne kvinner i alderen 55–75 år. For meg handler tiltrekningen om livserfaring, selvtillit, varme og personlighet.

Samtidig synes jeg det er både flaut og vanskelig å ta kontakt. Jeg er usikker på hvordan det blir oppfattet når en mann på min alder viser interesse for eldre kvinner, og derfor holder jeg ofte tilbake selv om jeg har lyst til å bli kjent med noen.. Noen som har tips'?

Skrevet

Hva mener du med "kjent med noen"? En vanlig eskorte bryr seg ikke om hvorfor. Snakker du mer om SD eller dating?

Skrevet

@Toni, bare for å være helt sikker, du er klar over at du befinner deg på et forum hvor vi diskuterer kjøp av erotisk massasje og eskorte tjenester? Dette er ikke en datingside.

Skrevet

Hvis det er gledespiker du snakker om så går alt bra så lenge du har nok penger og du oppfører deg pent 🙂

Skrevet
5 timer siden, Toni skrev:

Jeg er 47 år og har alltid vært mest tiltrukket av modne kvinner i alderen 55–75 år. For meg handler tiltrekningen om livserfaring, selvtillit, varme og personlighet.

Samtidig synes jeg det er både flaut og vanskelig å ta kontakt. Jeg er usikker på hvordan det blir oppfattet når en mann på min alder viser interesse for eldre kvinner, og derfor holder jeg ofte tilbake selv om jeg har lyst til å bli kjent med noen.. Noen som har tips'?

Litt erfaring i fra et langt liv. Som regel velger mann ei som er for ung med diverse unnskyldninger. Så lurer vi menn på hva er det som får den unge mannen til å velge ei gammel røy? Som 20 åring ble jeg forsøkt sjekket opp av min mors venninne, det var pinlig. Som resirkulert ungkar var det ei skilt som var 10 år yngre enn meg i mine foreldres omgangskrets. Det ble også litt kleint. Men i sammen omgangskrets var det et par der hun var 9 år eldre og jeg skjønner jo hvorfor. Hun var ikke bare pen hun var uforskammet vakker. De levde vel lykkelig i alle sine dager de også. Så det går an å ha ei dame som er litt eldre.

Skrevet

I forhold til eskorter så synes jeg også det kan være litt kleint hvis damen er for ung. Jeg har jo passert 50 år, og jeg er mest komfortabel med å treffe damer som har passert 30. Den yngste jeg har truffet var 21, men det visste jeg ikke før jeg traff henne og hun sa det selv. Det stod 25 på profilen hennes.

Skrevet

Tillater meg å slenge inn en erfaring fra en god del år siden. Julebord med jobben, det var tur med Kielbåten. Jeg var vel sånn ca. 20-22 år gammel den gangen. Så i en av barene var det en liten kø, er kom jeg tilfeldigvis i snakk med ei for meg den gangen "voksen" dame. Vi pratet litt i køen, kjøpte de vi skulle og gikk våre respektive veier. Møtte på dama igjen senere på kvelden, og da var vi nok begge ennå litt "blidere" enn tidligere. Vi endte på hennes lugar, og hun fortalte meg at hun var 53, altså drøye 30 år eldre enn meg. Også 30 år med erfaring jeg ikke hadde. Med hennes venninne tilsynelatende "sovende" i køya ved siden av, gjorde vi stort sett det meste som kan gjøres innenfor det "normale". Kan si det slik at jeg fikk med meg litt erfaring fra den turen jeg også. Jeg fikk etterpå et tilbud jeg ikke klarte å si nei til, da hun presiserte at hun hadde etter en skilsmisse relativt romslig økonomi, og samtidig inviterte meg hjem til henne i Oslo. Hun var ganske så raus, med både fysiske gaver samt litt lommepenger innimellom, samt masse uhemmet sex når det måtte passe. Jeg var vel "besøksvenn" hos henne i nærmere 1 års tid. Jeg tipper at vi i dag ville kalt henne en Cougar. Så, man skal ikke kimse av "modne" kvinner.

Skrevet

Når det gjelder prostituerte: Hvis jeg er tiltrukket av dem og kan betale, bryr jeg meg ikke om de er yngre (juridisk sett, selvfølgelig) eller eldre. Det er en transaksjon, ikke noe mer.

Når det gjelder det virkelige liv: for meg handler det om personen, ikke alderen, så jeg bryr meg heller ikke der.

Skrevet

Bare ikke end opp med noen som har psykiske lidelser som du må slite med til skilsmisse/død, uansett alder.

Skrevet
49 minutter siden, jegern skrev:

Bare ikke end opp med noen som har psykiske lidelser som du må slite med til skilsmisse/død, uansett alder.

Da må han styre unna mange norske, tror jeg.
Men ikke alle selvsagt. Noen norske damer som selger seg er enten studenter med dårlig økonomi (sikkert relativt trygt), nyskilte husmødre som trenger penger raskt for å komme seg på beina (sikkert også relativt trygt).
Norske kvinner som ikke faller inn i disse kategoriene kan gjerne sinnssyke, grunnet rusmisbruk eller av andre årsaker. Cathrine Borten, Ivonne Nesse, og Carolina Vincent er gode eksempler på splitter pine sinnssyke, og norske, damer.

Norske damer trenger ikke selge seg sånn uten videre. Så når de velger det, er det gjerne fordi de er totalt grenseløse og sinnssyke rent generelt. Ofte ender slike damer opp i kriminelle miljøer med mye rus og blir da enda mer kokko enn de allerede var.

Skrevet
2 timer siden, brucew skrev:

Kielbåten.

Så, man skal ikke kimse av "modne" kvinner.

Jeg vet ikke om det du søker @Toni er kjøpedame eller annet, men kom på ei historie fra Kielbåten siden du @brucew hadde flott fortelling☺️

Firmatur i mai måned. Været var fint og overfarten hadde startet med noen drinker på dekk. Jeg la merke til ei vakker voksen dame som satt alene for å sole seg. Det var noe ekstra med henne som fikk meg tent. Jeg var snaut 30 på den tiden så skulle ikke mye til heller😋

Når jeg var å bestilte meg en ny drink🍸 så fikk jeg servitøren til å levere en drink til henne også.🍹. Hun så seg rundt, lurte på hvor den kom fra. Jeg møtte blikket hennes og vi blunket til hverandre. Kanskje på tide med ett framstøt tenkte jeg😅, men så kommer mannen hennes ut på dekk. Skitt tenkte jeg. Så hun er ikke her alene🫣

Jeg lot det ligge, men sent utpå kvelden i pianobaren så møttes vi igjen. Hun kommer sammen med gubben som da så litt sliten ut. De setter seg ved et bord, og jeg og en kollega sitter ved bardisken.

Hun ser meg, og jeg var ikke mindre frekk enn vanlig så jeg søker blikket hennes. Det blir besvart, jeg skjønner at her er mulighet. Hun er ikke blitt mindre vakker etter at jeg har litt mer alkohol i blodet. Jeg er beruset, men absolutt ikke full.

Gubben hennes ser mer og mer sliten ut og vil tydelig ha henne med for å legge seg. Hun ser på meg... Jeg skjønner at de raskt skal gå og ber servitøren om å få låne penn og en papir. Skriver ned romnummer.

De går, og frekke meg følger etter. Tar de igjen før de når lugaren og får overlevert lappen.

En time etter banker hun på hos meg..

Vi våkner opp sammen. Det ble noen hete timer med ei dame på 55, og jeg var snaut 30🔥☺️

Noen ganger har det streifet meg hvordan hun forklarte mannen hvor hun hadde vært😅

Endret av Jabra2
La til setning