Gå til innhold

Pett889 ble bestilt - DungDaw99/Buddy var leveransen

Featured Replies

Skrevet

De siste ukene har Pett889 hatt annonse i Kristiansand. Da hun dukket opp på RE fanget bildene hennes min interesse - ingen sylfide, men store deilige pupper og et ansikt som absolutt kan passere gjennom de fleste brillene mine. Men klok av skade og full av erfaring med litt ubeskrevne thai-damer, så er utgangspunktet mitt å være særdeles skeptisk. Men til slutt tok jeg kontakt og klarte etter mye om og men å lage en avtale.

Hun oppga adresse til en av byens salonger og basert på hva jeg tidligere har mottatt av tjenester i dette lokalet steg humøret og optimismen. Jeg ble lukket inn i salongen av en helt annen dame enn Pett, og jeg kan ikke legge skjul på at jeg nok fremsto ganske forundret når jeg fikk vite at Pett rett og slett hadde overlatt meg til DungDaw/Buddy/++

Selv om jeg var fast bestemt på å forlate lokalet, klarte damen å overtale meg til å bli for massasje. Javel da - massasjen var jo utgangspunktet mitt for å være der (med ytterligere forhåpning om en del mer om det hadde vært Pett som var "terapeuten"). Snakk om å være idiot 🙄 Da jeg stod i bare trusa kom beskjeden "betale først". Enda mer overtalelse, og full pakke var prutet, bestilt og betalt - på tross av at hun har vært så langt unna favorittlista som det er mulig å komme. At det går an å la lyset gå så totalt når pikken tar over styringa 🤯

Massasjen har jeg definitivt opplevd bedre andre steder. Så er det bare å medgi at ekstraservicen som var bestilt ble forsøkt levert, men leveransen stod til definitivt stryk.

Min opprinnelige magefølte skepsis til Pett889 holdt med andre ord vann. Og selv om jeg altså ikke har møtt henne, så har hun gitt meg en lærepenge om å høre på magefølelsen når den sier nei.

Skrevet

Kjenner meg igjen i den opplevelsen. 😕

Endret av Longstreet

Skrevet

Var hun brukanes har vurdert Buddy. Kan de knulles på benken for standar pris. 30min 1500kr