Gå til innhold

Trekant med high end eskorte og samboer - råd?

Featured Replies

Skrevet

Hei!

Ny på forumet - jeg har også forsøkt å søke litt uten hell og håper dette er riktig kategori for posten.

Min samboer er bifil og hun har hatt en del opplevelser med trekanter og gruppesex - noe jeg ikke har hatt, men har svært lyst til å oppleve.
Min samboer er ikke sjenert - og er svært giret på at jeg også skal få oppleve dette - så nå planlegger vi en trekant (FFM).

Da vi begge har bikket 30, vet vi ikke helt hvor vi skulle ha funnet en partner for dette organisk (bortsett fra kanskje grisefylla et sted), og min samboer sier hun vil ha null følelser involvert. Hun har derfor landet på at det beste kanskje er å hyre inn en profesjonell (vi tenker eskorte).

Er det noen som har noen anbefalinger/råd til hvor eller hvem man kan kontakte for dette?
Vi har noen krav - og det er viktig å understreke at poenget her er kvalitet - ikke kvantitet.
For min del blir nok dette en opplevelse for livet, så prisen er egentlig ikke så viktig. Vi tenker å leie et flott hotellrom - og gjøre dette til en helaften.

Vi har noen krav og ønsker:

• Vedkommende må være flink til å få oss til å føle oss vel, kjemi og kommunikasjon er kanskje det aller viktigste.

• Vedkommende må (i alle fall virke) som de også liker dette - det er ikke aktuelt med noen som 100% kun er ute etter penger,
    eller hvor vi setter igjen med en dårlig følelse av mulig misbruk (om dere skjønner) i etterkant.

• Vedkommende må være forberedt på litt oralsex med min samboer, og derfor like jenter.

• Vi har noen stillinger vi ønsker å gjøre - og det må ende med dobbel facial (COF) på slutten.

• For all del - dama må være flott, men hun kan kanskje ikke være så flott at min samboer føler på det heller (samboeren min blir jo sjefen her) 😁

• Min samboer er ikke tiltrukket av personer med mørke hudtoner, så utseendet må være kaukasisk-ish (det er jo en ærlig sak)

• Vi bor på østlandet, men kan godt reise til alle større steder der - noen timers kjøring går fint.

• For vår del som er i et fast monogamt forhold - ønsker vi gjerne noen vi kan leke med uten kondom, men dette er ikke et must (dette må medføre en form for sikkerhet/testing e.l. for vår del)

Hun må ikke være norsk, men kommunikasjonen må som sagt gå bra. Jeg ser for meg en high-end eskorte eller lignende.

Jeg kan forøvrig nevne at vi begge er ganske seksuelt erfarne, flinke med mennesker, utadvendte, og vi tar godt vare på helsen vår. Jeg vil beskrive oss som bittelitt over snittet i utseende (i hvert fall min samboer 😜) - så dersom vedkommende har noen krav til helse/hygiene/utseende, så oppfyller vi nok alle disse.

Igjen - målet her er en uforglemmelig opplevelse - budsjettet kan godt være flere titusener totalt sett - kvalitet over kvantitet.

Noen med råd/tips/anbefalinger her?

Skrevet

Spennende opplevelse i vente for deg! Ikke misunnelig 🙈

Har desverre ikke noe tips til deg, men håper på en saftig historie her senere🤤

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ingen spesifikke anbefalinger men bare kikk litt på RE å se om dere finner noen som frister og rett å slett bare spør damen om hun liker/har erfaring med par.

Skrevet

Du nevner sex uten kondom og krav til testing. Det kan bli problematisk hvis alternativet er eskorte. Testing bør jo helst gjøres 14 dager etter sex og hvor får du tak i en eskorte som kan tilfredssstille det.

Skrevet

Mengden "krav" her gjør hele greia umulig.

Veldig få som tilbyr gummifritt, og hvis de i tillegg skal være lyse i huden har du et problem.

Resten av kravene er overkommelige. Tror ikke de fleste har noe imot å sleike fitte, men det er ikke så amnge som tilbyr Cum on Face. Du kan syk øyekatar av det.

Skrevet

Kom til å tenke på adaline real, hun får mye skryt og virker til å være med på det meste. Hun har ikke annonse ute nå. Men er vel jevnlig her i Norge. Men som @Kalen-71 sier, krav til testing kan være vanskelig.

Hun er vel også medlem på forumet her @Ada_real

167387_acaline_real_2645013a_1caa0d39.jpg

Skrevet

Har gjort dette en gang med kona og en onnleid norsk dame som ikke er aktiv lengre. Det ble helt ok.

Har hatt mye bedre erfaringer med folk fra swingersklubb. Utseendemessig ikke så flott som eskorten, men kjemien og stemningen var helt på topp.

Skulle det skjedd igjen hadde jeg foretrukket hobbyeskorter som får noe ut av det sexuelt selv og som er hyggelig å henge med sosialt sett. Kjenner et par slike, men de faller helt utenfor din kravspec.

Skrevet

Tenkte også umiddelbart på Adaline, men det gjør jeg jo usunt mye uansett, etter de hinsides deilige stundene vi har hatt sammen...🤩 Men du har helt rett @Pikkleif, føler meg ganske sikker på at dette er et opplegg Adaline hadde gitt seg i kast med med liv og lyst - med særlig vekt på det siste😅

Skrevet

Jeg ville tenkt swingersmiljø, f eks søke noen via lyst-club.no . Men ikke sikkert dere finner noen der som med en gang ønsker COF og uten kondom.

Skrevet

Jeg har hatt ganske mange trekanter, rundt 10-15 forskjellige "kombinasjoner". De fleste med en eks som tente på å se meg rundpule andre damer og som også var åpen for litt lek med jenter. Vil ikke kalle henne bi, men generelt gøyal.
Har også hatt besøk av damer som har tatt med ei venninne på besøk og så "ble det bare sånn". -P

Dette har ikke vært eskorter, så usikker på hvem man kan kjøpe til denslags. Men jeg vil tro at damer som selger seg til fem feite tapere og to gamle bestefedre per dag dag også takler å slikke en fitte og kline litt med ei jente også. Noe annet ville vært rart.

Det som er viktig er at dama di ikke blir sjalu, så det bør utarbeides regler. Videre må du ikke bli for opptatt av den andre dama, så din dame føler seg som "nummer to". Men det har du sikkert allerede tenkt over.
Prat om hva dere fantaserer om å gjøre i en trekant, så blir det lettere å finne ei som er med på det dere vil. Men samtidig er det viktig å huske at man ikke trenger å gjøre alt på èn kveld. Fort gjort at det blir stress hvis man har en liste på 50 ting man vil gjøre i løpet av 30 minutter.

Skrevet

Har hatt gode erfaringer med innleid "norsk" eskorte i mff, men "uten" tror jeg du bør avvente..

Skrevet
  • Forfatter

Takk for mange gode råd og tips!

Dette med "uten" er absolutt ingen dealbreaker! Jeg blir nok fornøyd uansett 😉
Men det kan virke som jeg har vært noe naiv i ønskene mine - jeg er nok skrudd sammen litt sånn at jeg ikke hadde klart å kost meg om jeg vet at hun har "solgt seg til fem feite tapere og to gamle bestefedre" tidligere på dagen 😄 Det er klart at man aldri vet hvor dama har vært før (eller burde jeg si hvem som har vært inni dama), men jeg hadde en teori om at et større budsjett kanskje ville øke sjansen for å treffe på noen som nettopp ikke behøver å få 7 ladninger tidligere på dagen.

Jeg tror kanskje "hobbyeskorte" vil passe greit? Også er dette noe som jeg heller vil bruke litt planleggingstid og ressurser på for å få det mest mulig slik vi ønsker det. Jeg har nok et ønske om å ha kontroll over situasjonen - og det er for meg mye viktigere at dette blir realisering av noen fantasier enn å bare "ha gjort det". Diskresjon og anonymitet er også viktig, men det regner jeg med er en hygienestandard i bransjen.

Er kanskje bildet mitt av high end eskorter som heller jobber litt sjeldnere bare en illusjon, kanskje? Jeg ville jo trodd det var et marked for dette 😛

Skrevet

Norske Dina @Gull har en heftig timespris (9000 pr time), så hun trenger ikke mange bookinger. Og kundene hennes betaler for ekslusivitet. Hun er her på forumet av og til. Akkurat nå ser jeg ikke annonsen hennes på RE.

Skrevet
28 minutter siden, Chen skrev:

Norske Dina @Gull har en heftig timespris (9000 pr time), så hun trenger ikke mange bookinger. Og kundene hennes betaler for ekslusivitet. Hun er her på forumet av og til. Akkurat nå ser jeg ikke annonsen hennes på RE.

Hun har også snap og telegram