Gå til innhold

Klar beskjed fra politiet til sex kunder!

Featured Replies

Skrevet
13 minutter siden, Langbein skrev:

Jeg skjønner at noen prøver å være oppfinnsom for å omgå reglene. For å si det sånn: Det er greit å linke til RE eller EJ, hvor det noen steder i annonsene oppgis adresser, for eksempel til salonger. Men det er ikke tillatt i åpent forum å skrive adresser på steder hvor eskorter holder til.

Da tror jeg alle skjønner at det heller ikke er lov å prøve å være kreativ og leke arkitekt eller kunstner for å tegne bygningene hvor eskorter holder til.

Det burde være lett å forstå.

Neida skal ikke bryte reglene. Men jeg tenker det bør være innafor å dele avisartikler og dokumentarer som ligger offentlig på vg/db etc som viser hvor adressene er. Disse adressene er gjenganger på dokumentarer og diverse artikler som media skriver om.

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Chaudry Shafiq skrev:

Neida skal ikke bryte reglene. Men jeg tenker det bør være innafor å dele avisartikler og dokumentarer som ligger offentlig på vg/db etc som viser hvor adressene er. Disse adressene er gjenganger på dokumentarer og diverse artikler som media skriver om.

Jeg er enig i dette.

Det er relevant å vite hvilke adresser som politiet er ekstra på vakt ovenfor og som vi vet kan være under oppsikt.

Dette av to grunner; for det ene at vi ikke vil at folk skal gå i garnet til politiet. For det andre så kan det være enklere å unngå de tilfellene som med stor sannsynlighet er trafikkert.

Men dette må veies opp mot faren for at den enkelte eskorte blir lett å oppdage for huseiere og eventuelt andre hun ikke vil være i kontakt med.

Kom gjerne med innspill på dette alle dere andre også.

Skrevet
16 timer siden, Chaudry Shafiq skrev:

Dumt vi ikke kan legge ut adresser her. Er bare å styre unna et par steder i Oslo og lillestrøm, så unngår man dem lett. Mitt råd er styr unna bygårder.

Hva er risikoen med bygårder? Er de lettere å overvåke? Er det naboer som kan informere politiet? Eller et det noen kjente adresser som er bygårder?

Skrevet
29 minutter siden, Tammo skrev:

Hva er risikoen med bygårder? Er de lettere å overvåke? Er det naboer som kan informere politiet? Eller et det noen kjente adresser som er bygårder?

Det er de samme bygårdene som går igjen og igjen, dette pga dem er ofte brukt til utleie og naboene som bor der er dritt lei trafikken horekundene bringer. Et av bygårdene har jo vært i politiets søkelys i 15 år. Lillestrøm er det alltid de samme jævla adressene folk blir tatt på, samme årsak der, mye utleie, mye trafikk og naboer som er lei.

Skrevet
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Jeg er enig i dette.

Det er relevant å vite hvilke adresser som politiet er ekstra på vakt ovenfor og som vi vet kan være under oppsikt.

Dette av to grunner; for det ene at vi ikke vil at folk skal gå i garnet til politiet. For det andre så kan det være enklere å unngå de tilfellene som med stor sannsynlighet er trafikkert.

Men dette må veies opp mot faren for at den enkelte eskorte blir lett å oppdage for huseiere og eventuelt andre hun ikke vil være i kontakt med.

Kom gjerne med innspill på dette alle dere andre også.

I utgangspunktet synes jeg det Hr. Chaudry foreslår er helt greit, problemet oppstår når folk som ikke har fornuftige formål skal begynne å gjøre det samme. Er bildet publisert i media burde det ikke være noe problem å vise dette eller tilsvarende fra google map, for da er adressen allerede offentlig kjent. Og så vil jeg påpeke at tekst er mer søkbart enn bilder, så det er mindre sannsynlig at noen uforvarende kommer hit fra et google søk om det hovedsaklig er bilder og ikke gateadresser som skrives. I tillegg kan en også vurdere flashback-metoden ved å skrive K*rl J*h*n i stedet for Karl Johan.

Skrevet
2 timer siden, Langbein skrev:

Nå husker jeg: Papagena! Tromsøs hotteste sjekkested på 90-tallet!

Har du adresse og telefonnummer ? 🤪

Skrevet
50 minutter siden, HerrSerr skrev:

flashback-metoden ved å skrive K*rl J*h*n

Ja, den har de brukt i årevis, et bra forslag!

Endret av Tukleren

Skrevet

Siden dette er et åpent forum så er det litt kinkig, selv med kodede adresser.

Jeg fikk en idé. Kan en av oss ha adresseregisteret, sånn at alle som har vært på en adresse som åpenbart er luguber, hallikene lusker rundt, 5 neddopa jenter i en liten leilighet, er motvillig med på noe som helst etc (kriterier kan diskuteres) sender adressen til denne brukeren på PM?

Så kan alle spørre denne brukeren på PM hvilke adresser man bør unngå. Kanskje ikke bare adresser, men annonsealias/navn og telefonnummer.

Så oppretter vi en tråd for dette, som kanskje moderatorer kan feste.

Hva tror dere?

2 timer siden, HerrSerr skrev:

I utgangspunktet synes jeg det Hr. Chaudry foreslår er helt greit, problemet oppstår når folk som ikke har fornuftige formål skal begynne å gjøre det samme

Endret av jegern

Skrevet
26 minutter siden, jegern skrev:

Jeg fikk en idé. Kan en av oss ha adresseregisteret, sånn at alle som har vært på en adresse som åpenbart er luguber, hallikene lusker rundt, 5 neddopa jenter i en liten leilighet, er motvillig med på noe som helst etc (kriterier kan diskuteres) sender adressen til denne brukeren på PM?

Så kan alle spørre denne brukeren på PM hvilke adresser man bør unngå. Kanskje ikke bare adresser, men annonsealias/navn og telefonnummer.

Så oppretter vi en tråd for dette, som kanskje moderatorer kan feste.

Hva tror dere?

Jegern, jeg liker deg, men... jeg ser en del problemer med denne løsningen. Vedkommende som faktisk gidder besvare henvendelser om dette kan rammes av GDPR-lovgivning og lovverk om samling av data. I tillegg til at vedkommende står ansvarlig for påstand om at luguber aktivitet faktisk finner sted, mens noen som skriver det på forumet mer blir ansvarlig for egne påstander.

I tillegg blir det et register over mulige steder der menneskehandel foregår. Det blir fort en ny TV2 sak: Sexgriser deler hemmelig adresseliste over sex-trafficking bordeller på nettforum!

Skrevet
16 minutter siden, Langemann1 skrev:

Jeg tror nok tv2 fint kunne laget en sak om dette forumet helt uten noen hemmelig adresse liste gitt at det diskuteres grove tjenester med sårbare jenter her over en lav sko uten noen som helst samvittighets kvaler. Reglene her er vel på plass for at disse adressene ikke skal lekkes, det er jo ingen som lurer på det. Jeg foreslår at vi alle bare får gjøre vår egen research og utenom det leve litt farlig. Er ikke det en del av spenningen da?

Reglene er til plass for å beskytte jenter på privat adresse så de ikke skal plages av psykopater, journalister, øvrighet og skvetne utleiere. Er ingenting i reglene som tilsier en ikke kan omtale steder og saker som allerede er nevnt i media. Når det gjelder å diskutere grove tjenester med sårbare jenter får du snakke for deg selv. Jeg har ikke sett noe sånt bli diskutert, annet enn et par tråder om eskorter som kanskje på riktig kan regnes som mentalt ustabile. Jeg ser mest på disse trådene som en advarsel om å holde seg unna, ikke som en anbefaling om å besøke.

Skrevet
23 minutter siden, HerrSerr skrev:

Reglene er til plass for å beskytte jenter på privat adresse så de ikke skal plages av psykopater, journalister, øvrighet og skvetne utleiere

Skjønner det, men forummedlemmer her fortsetter å besøke… la oss si disse colombianerne det er skrevet om her, i en bygård i Trondheimsveien, mens familien og barna blir truet på livet i Colombia, det er heller ikke riktig.

Kineserne derimot vet vi ingenting om, men det kan hende det er lignende forhold der og isåfall må jeg finne andre eskorter. Nå hørte vi at en kinadame var tatt pga sex med mindreårig, men vi hørte ikke noe i etterkant hva politiet har greid å grave opp av informasjon om det nettverket, det synes jeg er viktig informasjon politiet bør gå ut med. Er det tvang, trusler osv. Men de vil nok ikke gi dette oppmerksomhet for da vet folk hvor de kan kjøpe sex.

Skrevet
1 time siden, jegern skrev:

Skjønner det, men forummedlemmer her fortsetter å besøke… la oss si disse colombianerne det er skrevet om her, i en bygård i Trondheimsveien, mens familien og barna blir truet på livet i Colombia, det er heller ikke riktig.

Kineserne derimot vet vi ingenting om, men det kan hende det er lignende forhold der og isåfall må jeg finne andre eskorter. Nå hørte vi at en kinadame var tatt pga sex med mindreårig, men vi hørte ikke noe i etterkant hva politiet har greid å grave opp av informasjon om det nettverket, det synes jeg er viktig informasjon politiet bør gå ut med. Er det tvang, trusler osv. Men de vil nok ikke gi dette oppmerksomhet for da vet folk hvor de kan kjøpe sex.

Jeg har åpenbart ikke noe godt forslag til hvordan en skal stanse ekte menneskehandel, annet enn at politiet gjerne kan gjøre jobben sin. Det er snakk om en gruppe mennesker som annonserer offentlig og treffer utenforstående folk daglig. Det ville ikke være så veldig vanskelig for politiet å finne frem til fornærmede. Colombianere og kinesere får heller ikke oppholds og arbeidstillatelse uten videre, så om prostitusjon var regulert ville en nokså lett kunne returnere dem med en gang. Dermed mister dette nettverket penger og det blir ikke lønnsomt å organisere noe i Norge. Virker som en mer effektiv måte å stanse problemet på enn å bøtelegge noen kunder og håpe resten av kundegruppen unngår et sted som politiet mener er lugubert men ikke annonserer hvor er.

Mesteparten er likevel bare damer som skal tjene litt ekstra penger, så oss ikke stemple alt som menneskehandel.

Skrevet
3 timer siden, jegern skrev:

Flashback er jo også et åpent forum og der spekulerer de om fullt navn på offer og gjerningsmann i drapssaker etc.

Skrevet
På 9.6.2026 den 8.02, HRNightmare skrev:

Europeiske bimboer ftw.

Det er verdt å betale 1000 kr ekstra for etisk handel.

Screenshot_20260611_012847_Samsung Browser.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet
På 10.6.2026 den 20.30, jegern skrev:

Litt om kina jetene. Da jeg kan litt spansk så kom jeg i kontakt med ei som kom direkte i fra en bordell i Spania for at hun hadde lært seg spansk. Hun hadde kommet for å tjene penger til leilighet i Hong Kong. Hun hadde fått nødvendig hjelp også da hun ble forflyttet til Norge. Da hennes visum var utløpt så dro hun sikkert hjem. Ei annen fant jeg bilde av i en av Wien sine bordeller med asiajenter. De må ha hjelp for ikke alle kan greie seg selv. En anna som skreiv Japan i annonsen kom i fra Hong Kong hun også. Vi kunne snakke sammen på engelsk pluss litt googeling. Hun hadde egen Hong Kong registrert telefon og kommuniserte med sjefen på en norsk registrert telefon. Fikk hennes HK nr om jeg ville snakke med henne privat. Det er nok dumt å annonsere at adressen er Jupiter Ring nr 2026 Skien for da banker sikkert noen på døra.

Derimot om Frøken Solskinn som jobber regneværsdager i salongen Kom til oss! på Torget 18 i Skien, så må de tvære greit å skrive det. En behøver sikkert ikke skrive BB kr 2000. Har jo merket meg at mange ikke oppgir adresse i annonse og heller ikke når en spør etter den. Da blir det vanskelig å finne Frøken Solskinn