Gå til innhold

Snapchat gruppe

Noresk snapchat gruppe? 27 stemmer

1. 1. Noresk snapchat gruppe?

• Ja!
      33%
      9
    • Nei! Er du helt dust?
      29%
      8
    • Snapchat er for avansert for meg
      0%
      0
    • Ingen mening
      37%
      10

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Tukleren skrev:

Poenget er jo kun å holde journalister og andre unna

Og hvordan vet du at jeg ikke er journalist da? Nei, jeg tror ikke at vi skal begynne å Tukle med forumet.

Skrevet
5 minutter siden, Langbein skrev:

Og hvordan vet du at jeg ikke er journalist da? Nei, jeg tror ikke at vi skal begynne å Tukle med forumet.

Hmm, godt poeng. Jeg tror vi må starte med en person som vi stoler på 100% som kan godkjenne resten av brukerne. Vi må også ha en god måte å verifisere at brukeren er en genuin kunde av eskorter. Kanskje hver bruker kan sende en selfe til Langbein der brukerens favoritt-eskorte er med på bildet. Brukeren kan evt. be om å få en attest fra favoritteskorten. 🙂

Skrevet

Jeg tror ikke innlegg og likes er bra nok, da kan jeg bare poste memes hele tiden.

Gangbar mynt er feltrapporter.

For verifikasjon kan vi bruke.. feltrapporter.

Eksempel: Jeg var med en eskorte som sa «Do whatever you want with me» noe som var en vanvittig turn on. Men det sier hun sikkert til alle, så hvis @Tukleren forteller meg hun sa det til ham, så er jeg 95% sikker på at han er legit (Naturligvis hvis det ikke er noen andre som har skrevet om den detaljen).

Fotobevis tror jeg ikke er bedre siden jeg ikke har møtt Tukleren så vet jeg ikke hvordan han ser ut, så bildet kan være av en journalists horebukkvenn. For det trenger de nok for historiene sine.

Så la oss si jeg og Langbein har besøkt Olga. Jeg kommer opp med noen spørsmål, og Langbein kommer opp med noen spørsmål. Vi består hverandres test. Men det vil ikke være godt nok for andre, siden jeg og Langbein kan være journalister som spiller på lag.

Bare noen tanker.

Skrevet

«Be careful what you wish for».

Er det virkelig noen som tror at dette forumet og en lukket gruppe vil fungere parallellt med hverandre? Eventuelt med en Snapchat-gruppe i tillegg?

La folk sende hverandre PM (som nå) og eventuelt utveksle snap for diskusjon om sine felles preferanser. Det kan vel ikke være noe problem? Dette forumet fungerer veldig bra nå som det er aktive moderatorer. De aller fleste finner noe av verdi innenfor sine preferanser på dette forumet så det er bra om det lever videre i sin nåværende form.

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Kneipp skrev:

«Be careful what you wish for».

Er det virkelig noen som tror at dette forumet og en lukket gruppe vil fungere parallellt med hverandre? Eventuelt med en Snapchat-gruppe i tillegg?

La folk sende hverandre PM (som nå) og eventuelt utveksle snap for diskusjon om sine felles preferanser. Det kan vel ikke være noe problem? Dette forumet fungerer veldig bra nå som det er aktive moderatorer. De aller fleste finner noe av verdi innenfor sine preferanser på dette forumet så det er bra om det lever videre i sin nåværende form.

Støttes 100 prosent! Jeg kunne ikke sagt det bedre!

Skrevet
4 timer siden, Kalen-71 skrev:

Det er jo mulig for en uønsket bruker å generere 50 intetsigende innlegg.

Enig @Kalen-71 Det vil være en svakhet.

Og ja. Hva ønsker en å oppnå?

--

Jeg har sett hva som skjer med forum der en del går over til lukkede grupper på facebook, kik etc.

Jeg har vært medlem på flere av de.

I en periode kan det fungere greit, men det smuldrer som regel opp. Jeg tenker om det er noe som ikke bør deles offentlig på noresk så har vi meldingsboks. Der er det god mulighet mellom enkelte å gå i detaljer.

Endret av Jabra2
Fandens autokorrektur. Jeg har blitt lat! Svelget lett alle snarveier🤪

Skrevet
7 timer siden, jegern skrev:

For verifikasjon kan vi bruke.. feltrapporter.

Ja det er et bedre forslag men det forutsetter at moderatorene har slik makt. Mitt forslag gikk ut på noe noen forumer kan gjøre automatisk (etter at admin har konfigurert det).