Gå til innhold

Moderator

Featured Replies

Skrevet

Moderator har ødelagt forumet for meg - Hasta la vista babies!

Endret av Revenger

Skrevet

Hadet på badet 😆

Skrevet
12 minutter siden, Revenger skrev:

Moderator har ødelagt forumet for meg

Hva har de gjort?

Skrevet
  • Moderatorer
5 minutter siden, Tukleren skrev:

Hva har de gjort?

Det er jeg som har gjort noe. Jeg har fjernet et bilde etter sterkt ønske fra et medlem av forumet, som lastet opp bildet. Medlemmet lastet opp bildet i en tråd som Revenger har opprettet. Bildet er fjernet men resten av tråden til Revenger består.

Vi moderatorer (@solangundersen og jeg) får av og til ønsker/anmodninger fra medlemmer om å fjerne bilder. Da må vi vurdere dette ønsket/anmodningen. I dette tilfellet var det svært enkelt for meg å fjerne bildet, siden anmodningen kom fra medlemmet som hadde lastet opp bildet.

Skrevet
  • Forfatter
12 minutter siden, Langbein skrev:

Det er jeg som har gjort noe. Jeg har fjernet et bilde etter sterkt ønske fra et medlem av forumet, som lastet opp bildet. Medlemmet lastet opp bildet i en tråd som Revenger har opprettet. Bildet er fjernet men resten av tråden til Revenger består.

Vi moderatorer (@solangundersen og jeg) får av og til ønsker/anmodninger fra medlemmer om å fjerne bilder. Da må vi vurdere dette ønsket/anmodningen. I dette tilfellet var det svært enkelt for meg å fjerne bildet, siden anmodningen kom fra medlemmet som hadde lastet opp bildet.

👍 En klodrik hektet et bilde på min tråd..Chen?

Endret av Revenger
Dypere innsikt

Skrevet
2 timer siden, Revenger skrev:

👍 En klodrik hektet et bilde på min tråd..Chen?

Nope, ikke meg 😊

Skrevet

Nei det har dem ikke. Vær takknemlig noen gidder å moderere alt pisset på forumet frivillig. Heldigvis slipper vi må masse spam og tulle innlegg.

Skrevet

Jeg sier takk til @Langbein som fjernet et bilde etter mitt ønske; et nakenbilde jeg tatt selv, på Freja der hun viser alt.

Hvorfor har du et problem med dette @Revenger ?

Endret av Oslo_bukken

Skrevet

Bildet er helt nydelig, kanskje @Revenger brukt det å runke til?😉

Endret av Oslo_bukken

Skrevet
1 minutt siden, Oslo_bukken skrev:

Hvorfor har du et problem med dette @Chen ?

Stakkars @Chen, får skylden for alt nå🙂

Skrevet
3 minutter siden, jegern skrev:

Stakkars @Chen, får skylden for alt nå🙂

Haha! Sorry @Chen , jeg mente selvfølgelig @Revenger

Skrevet
36 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Haha! Sorry @Chen , jeg mente selvfølgelig @Revenger

Jeg forlanger nevnte bilde som kompensasjon! 🤣

Nei, da, det går bra @Oslo_bukken 😁

Skrevet
  • Forfatter
12 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Bildet er helt nydelig, kanskje @Revenger brukt det å runke til?😉

I en fjern fortid ville et eksplisitt bilde av "Freja in action", selv gjørmet - som slike bilder typisk var, toppet det meste - now, not so much😊

Skrevet
  • Forfatter

Mitt kjipe møte med Freyja, ironisk nok fruktbarhets - og kjærlighetsgudinnen i norrøn mytologi- langt fra polakkenes slaviske tenkning , åpnet mine øyner for hva jeg jakter etter hos kvinner : en umiddelbar og uforstilt kåthet..

Skrevet
16 timer siden, Chen skrev:

Jeg forlanger nevnte bilde som kompensasjon! 🤣

Nei, da, det går bra @Oslo_bukken 😁

Sendt deg et dagsfersk bilde på Frejas nakne bakdel nå som kompensasjon.

Kan for øvrig rapportere om et usedvanlig bra møte med denne gudinnen❤️

Skrevet

Jeg kan bekrefte at Frejas bakdel ser meget lekker ut 🤩

Skrevet

Gikk jeg glipp av et nakenbilde av Freja fordi jeg ikke besøker Noresk ofte nok? Kommer aldri til å tilgi meg selv.. Hver annen time fremover! Kjipt at det ikke ble et bra møte Revenger(?) Det beviser bare at alt godt i livet ikke kan vare evig. 🥺 Må virkelig gå i tenkeboksen for å vurdere om jeg skal ta sjansen, eller om minnene er mer verdt enn en illusjon som brister.

Skrevet
  • Moderatorer
10 timer siden, Avenger skrev:

Gikk jeg glipp av et nakenbilde av Freja fordi jeg ikke besøker Noresk ofte nok? Kommer aldri til å tilgi meg selv..

@Avenger , ja nå håper jeg at du har lært. Det gjelder å være på forumet 24/7 for å få med seg alle godsakene 😜

Skrevet
På 6.6.2026 den 15.25, Oslo_bukken skrev:

Sendt deg et dagsfersk bilde på Frejas nakne bakdel nå som kompensasjon.

Kan for øvrig rapportere om et usedvanlig bra møte med denne gudinnen❤️

Sjef, must see.

Ny profil igjen her etter nye regler om bruk av email som brukernavn for logg inn😮‍💨

Skrevet

Kanskje off topic….. men synest moddene gjør en strålende jobb jeg👍