Gå til innhold

Kjærester som krever betaling

Featured Replies

Skrevet
1 minutt siden, magnet2c skrev:

I form av barnebidrag?😂

Barnebidrag betaler jeg gladelig, drama eller ei.

Men som jeg alltid sier, gratis sex er himla dyrt! Betalt sex er mye snillere for kontoen. 🤪

• Svar 91
  • Visninger 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Fin diskusjon dette, og vennligst ikke la min neste kommentar ødelegge. Dette et til TV2 journalisten. Vi er kanskje en gjeng gamle griser, men av og til er vi støttende medmennesker også 😇

• Om ikke annet har denne tråden gjort meg glad for å være singel... 😂

• toro69
    toro69

erfaring med den type her med ei dominikansk. Det endte jævlig dårlig med økonomisk rot tilslutt.ja jeg har meg selv å skylde på. Derfor jeg er på gjeldsordning i dag.

Posted Images

Skrevet
Akkurat nå, Chen skrev:

Barnebidrag betaler jeg gladelig, drama eller ei.

Men som jeg alltid sier, gratis sex er himla dyrt! Betalt sex er mye snillere for kontoen. 🤪

Ja, det kan nesten være sant. Kona har mange ønsker: oppgradering av hus, nye møbler, nye klær, nye sko etc. Det stopper aldri.

Skrevet
5 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Ja, det kan nesten være sant. Kona har mange ønsker: oppgradering av hus, nye møbler, nye klær, nye sko etc. Det stopper aldri.

Du glemte reiser. 😉

Skrevet
3 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Du er heldig som kan si at det jeg sier "kan nesten være sant". Håper du aldri kommer til et punkt hvor utsagnet mitt (og ditt) er definitivt sant 😉

Skrevet
Akkurat nå, Chen skrev:

Du er heldig som kan si at det jeg sier "kan nesten være sant". Håper du aldri kommer til et punkt hvor utsagnet mitt (og ditt) er definitivt sant 😉

Hehe, jeg prøvde bare å være snill mot kona - selv inne her på dette forumet. I'm a nice guy you know.

Skrevet

Om ikke annet har denne tråden gjort meg glad for å være singel... 😂

Skrevet
  • Forfatter

Det tristeste er at dette ikke engang er den galeste dama min venn har datet dette kalenderåret😂

Det kommer fort en oppfølger til denne serien om gale kjærester😂

Se forøvrig også tråden om "Dåp av ny eskorte", der min venn var dum nok til å la seg rive med inn i et forhold med en nybakt eskorte😅 Noe må gjøres med min venns kompass hva angår å velge kvinnfolk. Kanskje slutte å velge basert på sengeferdigheter og fysiske attributter🤣 Eller bare betale up front😂

Skrevet
2 timer siden, magnet2c skrev:

Det tristeste er at dette ikke engang er den galeste dama min venn har datet dette kalenderåret😂

Det kommer fort en oppfølger til denne serien om gale kjærester😂

Se forøvrig også tråden om "Dåp av ny eskorte", der min venn var dum nok til å la seg rive med inn i et forhold med en nybakt eskorte😅 Noe må gjøres med min venns kompass hva angår å velge kvinnfolk. Kanskje slutte å velge basert på sengeferdigheter og fysiske attributter🤣 Eller bare betale up front😂

Det gleder jeg meg til å lese!

Det var jo to menn her inne som hadde datet Ivonne Nesse - uten å vite at hun var prostituert. De la ut en del historier om galskapen hennes her inne. Han fra Bærum hadde spesielt mye på hjertet og galskapen han delte var legendarisk! 😂 Han fikk en dom mot henne, men sleit med å få inngrepet beløpet. Prostituerte har jo gjerne en betydelig kontantøkonomi som er vanskelig for namsmannen å få tak i! 😂

Finner ikke igjen innlegget nå. Mulig det forsvant da forumet var nede en periode nå nylig.

Skrevet
1 time siden, Oslomann77 skrev:

Finner ikke igjen innlegget nå. Mulig det forsvant da forumet var nede en periode nå nylig.

Sikkert en av trådene moderatorene slettet

Skrevet
  • Forfatter
9 timer siden, Oslomann77 skrev:

Det gleder jeg meg til å lese!

Det var jo to menn her inne som hadde datet Ivonne Nesse - uten å vite at hun var prostituert. De la ut en del historier om galskapen hennes her inne. Han fra Bærum hadde spesielt mye på hjertet og galskapen han delte var legendarisk! 😂 Han fikk en dom mot henne, men sleit med å få inngrepet beløpet. Prostituerte har jo gjerne en betydelig kontantøkonomi som er vanskelig for namsmannen å få tak i! 😂

Han fikk en dom mot henne? Hva hadde hun gjort? Brent ned huset hans?😂

Til alle som trenger å gjemme penger unna kona i skilsmisseoppgjør osv. Så har jeg et stalltips: Bitcoin på offline wallet. Lenger ned i EU har folk sluppet unna ved å si at de har mistet keysene sine😂 Retten kan ikke ikke gjøre noe i det tilfellet. Akkurat som med kontantene til de prostituerte.

Skrevet
3 timer siden, magnet2c skrev:

Han fikk en dom mot henne? Hva hadde hun gjort? Brent ned huset hans?😂

Til alle som trenger å gjemme penger unna kona i skilsmisseoppgjør osv. Så har jeg et stalltips: Bitcoin på offline wallet. Lenger ned i EU har folk sluppet unna ved å si at de har mistet keysene sine😂 Retten kan ikke ikke gjøre noe i det tilfellet. Akkurat som med kontantene til de prostituerte.

Hun har gjort mye sinnssyke ting. Jeg kjenner en av eksene hennes også. Her er en liten liste:

1) Hun har vært samboer med Arfhan Bhatti og forsøkte å gi ham alibi etter at han avfyrte skudd mot en synagoge. Her er hun:
https://www.vg.no/nyheter/i/83o3d/venninne-gir-bhatti-alibi-stoette

2) Hun har også vært forlovet med en av Norges mest beryktede voldskriminelle og har barn med en fyr som også trygt kan sies å være en "kjenning av politiet".
Hun har i grunn vært på rundgang i alt av tunge kriminelle miljøer.
Har masse straffedommer på seg for svindel, smugling av stoff m.m.

3) Da faren til ungen kom ut av fengsel hadde Ivonne Nesse tømt boligen hans for verdisaker, stjålet bilen og flyttet inn hos en annen mann. Denne mannen trodde at Ivonne Nesse hadde fått barn via prøverør og at det derfor ikke var noen far inne i bildet. Plutselig stod "prøverøret" på døra hans, fly forbanna, og ville ha igjen bilen sin og ta en alvorsprat med kona si! 😂

4) Denne andre mannen avdekket for øvrig at Ivonne Nesse var notorisk utro, med både sjefen hans og en tidligere torpedo som drepte naboen sin i sin tid.
Da slo han opp, med den følge at Ivonne Nesse ringte politiet og beskyldte ham (urettmessig) for vold, så han ble tatt med på glattcelle.
Mens han satt på glattcelle tømte hun kontoen hans for penger med Vipps (han fikk ikke med seg jobbmobilen sin og den hadde hun tilgang til). Hun ripet så opp bilen hans for over 200 000 kroner.

5) Bærumsmannen her inne (eller hva han kalte seg) møtte henne et par år senere. Lånte henne penger som hun er dømt til å betale tilbake. Han avdekket at hun prostituerte seg mens de var sammen. Han skjønte jo at noe ikke stemte, og fant henne blant annet omtalt på dette forumet her! 😂
Han skrev blant annet at han skulle møte Ivonne Nesse på Oslo S, men fant henne gående hånd i hånd med en somalier som "så ut som om han hadde vunnet i lotto". I den andre hånda hadde hun en pose med øl. Så stakk hun av for å drikke seg full og selge seg til denne somalieren, og da tror jeg han fikk (mer enn) nok.

6) Det var også en annen kar her inne som kalte seg "ZZ Top" eller noe slikt, som møtte henne rett etter Bærumsmannen. Han lånte Ivonne Nesse nærmere 60 000 og borte ble hun.

Skrevet
  • Forfatter

Wow😂 noen mennesker trenger bare å bli sperret inne av hensyn til resten av samfunnets sikkerhet😂

Så hvordan klarte denne dama å komme i disse posisjonene? Er hun bare verdens deiligste dame og tidenes beste ligg eller hva?😂

Skrevet
16 timer siden, magnet2c skrev:

Wow😂 noen mennesker trenger bare å bli sperret inne av hensyn til resten av samfunnets sikkerhet😂

Så hvordan klarte denne dama å komme i disse posisjonene? Er hun bare verdens deiligste dame og tidenes beste ligg eller hva?😂

Trenger ikke å være det. Bare å være hore.
Hun bruker visst datingapper og sveiper til høyre på alt og alle. Så ser hun hvem som virker lettlurt og desperat og tar vel et møte. En kaffedate eller lignende. Så blir hun veldig forelsket umiddelbart, men trenger penger til husleie, advokat, må låne penger frem til feriepenger kommer (hun jobber ikke).
Når menn vil ha penger tilbake, blir de blokkert og så sveipes det videre på Tinder etter nye ofre. Tror ikke det er så vanskelig.

Skrevet
  • Forfatter

Oh boy...😂

• 3 weeks later...
Skrevet
På 3.6.2026 den 16.50, magnet2c skrev:

Min venn vil ha et forhold med noen som elsker han for den han er. Ikke for pengene hans eller statusen hans.

Da må du nok skaffe deg en dame fra Norden / nordvest Europa som har penger. Unnskyld, "han" må nok det 😉

Skrevet
  • Forfatter
På 11.7.2026 den 22.34, karsten skrev:

Da må du nok skaffe deg en dame fra Norden / nordvest Europa som har penger. Unnskyld, "han" må nok det 😉

Jeg tror ikke nødvendigvis det. Min venn hadde en filippiner nylig. Hun var hengiven og virket ut til å genuint like han. Hadde hun ikke også vært klin gal hadde hun vært perfekt😂

Skrevet
23 timer siden, magnet2c skrev:

Hadde hun ikke også vært klin gal hadde hun vært perfekt😂

Har møtt en håndfull slike!
Uten alle personlighetsforstyrrelsene hadde de vært perfekte! :D