Gå til innhold

Kjærester som krever betaling

Featured Replies

Skrevet
3 timer siden, magnet2c skrev:

De ble kjent for kanskje 5 uker siden. Truffet hverandre i snitt et par ganger i uka siden det. Men stort sett bare på natten fordi hun jobber hele dagen.

De er ikke offisielt "kjærester", men harbegge angivelig slettet tinder. Hun har også nokså nylig truet med å dumpe han fordi hun var redd han hadde for mye studiegjeld, og at dette måtte bevise han var uorganisert. Jeg synes det også er relevant.

5 uka er way for tidlig…Helt sikker det er andre brasilianske som har sagt noen,eller hun er vant med den type av avtale.

Pussy trap.

Også hun har ingen business om din venn økonomie,vis det var ekte kjæreste.Dump her!

Skrevet
3 timer siden, magnet2c skrev:

1500kr er ingenting for min venn. Men det er jo alt for forholdet. Et forhold der en part må betale den andre for affeksjon er ikke et kjæresteforhold, det er en business/sugar daddy avtale. Min venn deler gjerne det han har med en varig livspartner. Men ikke med en kvinne han har kjent i en kort periide som ikke engang offisielt er hans kjæreste. Det er vel rimelig? Og jeg antar 1500kr bare er starten. hva er det hun skal ha neste uke? 5000? 10.000? Og kanskje dumper hun han uka etter det fordi hun finner noen rikere?

Helt enig.

Ja,neste gang hun vil drep noen i familie som ikke eksistert/er allerede død.

Det er en stor pet peeve den type av manipulasjon,hater det.

She is no good.

Skrevet

Noe skurrer i denne historien. Au pair ordningen ble avviklet for flere år siden, så hun kan ikke ha oppholdstillatelse her. Ingen jobber heller 16 timer for dag som au pair, da heter det slave.😁

Skrevet

Jeg hadde bare sagt "Ok baby I will pay it, but you let me CUM in your mouth tonight baby"

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, ViggoM skrev:

Jeg hadde bare sagt "Ok baby I will pay it, but you let me CUM in your mouth tonight baby"

Vel... Been there done that😂 Men skal en begynne å betale for det når en har fått det gratis?🙄

Endret av magnet2c

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, Dag_driver skrev:

Noe skurrer i denne historien. Au pair ordningen ble avviklet for flere år siden, så hun kan ikke ha oppholdstillatelse her. Ingen jobber heller 16 timer for dag som au pair, da heter det slave.😁

Riktig. Hun er en illegal. Hun jobber svart for en hun kjenner. Det kan godt hende hun lyver om hvor mye hun jobber. Men det er sant at det er en krevende familie da.

Endret av magnet2c

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, TitsMann skrev:

5 uka er way for tidlig…Helt sikker det er andre brasilianske som har sagt noen,eller hun er vant med den type av avtale.

Pussy trap.

Også hun har ingen business om din venn økonomie,vis det var ekte kjæreste.Dump her!

Hun påstår at sånn er det i Brasil. Og at alle Brasilianerne hun kjenner blir vartet opp av sine menn på samme måte. At en ekte mann tar vare på sin kvinne

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, TitsMann skrev:

Helt enig.

Ja,neste gang hun vil drep noen i familie som ikke eksistert/er allerede død.

Det er en stor pet peeve den type av manipulasjon,hater det.

She is no good.

Takk Zezeh. Det er nyttig👍

Skrevet
28 minutter siden, magnet2c skrev:

Hun påstår at sånn er det i Brasil. Og at alle Brasilianerne hun kjenner blir vartet opp av sine menn på samme måte. At en ekte mann tar vare på sin kvinne

Jeg skal si meg delvis enig her. En kammerat av meg var gift i Brasil for noen år siden. Selv om hun var i bra jobb der borte så var det alltid han som betalte for pene klær, smykker og dyre restauranter. Slik jeg har forstått han så var dette helt vanlig i den kretsen de vanket.

Han skilte seg fra henne etter noen år og dro hjem til Norge. I følge hans uttalelse så var hun klin gæren, og det var alle venninnene hennes også, men fantastisk(e) å pule på😅

Jeg har selv hatt både brasiliansk kjæreste og senere en elskerinne, og kan signere på den siste uttalelsen😉

Endret av Jabra2

Skrevet
50 minutter siden, magnet2c skrev:

Takk Zezeh. Det er nyttig👍

Normalt er det mannen som tar initiativet. Hvis fyren ser en fremtid med jenta, spør de alltid om hun trenger hjelp. Ikke omvendt. Og det kan ta minst tre måneder, så er forholdet offisielt. Eksmannen min sendte meg aldri en øre da jeg var i Brasil, men han kjøpte billettene mine og forsørget meg her. Og jeg ble aldri involvert i eksmannens økonomi, han har alltid vært åpen, og jeg har hatt full tilgang til bankkontoen hans. Jeg kommer fra en husholdning der mannen er forsørgere.Og jeg hadde en far til stede, noe de aller fleste jenter som krever penger fra kjærestene sine ikke har.

Hun ser ut som hun er ute etter en avtale med SD. Er det ikke bedre å være ærlig fra starten ?

Skrevet

Sånn er det når en har/tjener mye penger og den andre lite om man skal ha det godt sammen. Mye dyrere å være gift! Jeg dekker 50K mer i måneden enn henne…🤷‍♂️

Skrevet

Alt har sin pris, en må bare ta stilling til om en vil betale den.

Skrevet
18 timer siden, magnet2c skrev:

hahah mye visdom og erfaring her hører jeg. Min venn er litt bløtere enn dette. Han ønsker seg fortsatt noe varig. Men det må jo være noe å spare på. Spørsmålet er vel om en kvinne som krever noe slikt kan være en partner, eller om det bare blir et evig pengesluk. Kvinnen selv gir jo ikke mye av seg selv heller, i og med at hun har en jobb som er ca. 16 timer om dagen. Og i tillegg er veldig ung og impulsiv med lopper i blodet. Og attpåtil ikke snakker et kvekk av verken norsk eller engelsk

Dette høres ut som en oppskrift på katastrofe. Løp!

Skrevet

1500 er ikke all verden, en gang går vel. Men spør hun igjen etter mindre enn 6 måneder, løp!

Skrevet
17 timer siden, magnet2c skrev:

Vel... Been there done that😂 Men skal en begynne å betale for det når en har fått det gratis?🙄

Alt koster penger!

Skrevet
1 time siden, ViggoM skrev:

Alt koster penger!

En runk er helt gratis