Gå til innhold

Kjærester som krever betaling

Featured Replies

Skrevet
3 timer siden, magnet2c skrev:

De ble kjent for kanskje 5 uker siden. Truffet hverandre i snitt et par ganger i uka siden det. Men stort sett bare på natten fordi hun jobber hele dagen.

De er ikke offisielt "kjærester", men harbegge angivelig slettet tinder. Hun har også nokså nylig truet med å dumpe han fordi hun var redd han hadde for mye studiegjeld, og at dette måtte bevise han var uorganisert. Jeg synes det også er relevant.

5 uka er way for tidlig…Helt sikker det er andre brasilianske som har sagt noen,eller hun er vant med den type av avtale.

Pussy trap.

Også hun har ingen business om din venn økonomie,vis det var ekte kjæreste.Dump her!

• Svar 91
  • Visninger 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Fin diskusjon dette, og vennligst ikke la min neste kommentar ødelegge. Dette et til TV2 journalisten. Vi er kanskje en gjeng gamle griser, men av og til er vi støttende medmennesker også 😇

• Om ikke annet har denne tråden gjort meg glad for å være singel... 😂

• toro69
    toro69

erfaring med den type her med ei dominikansk. Det endte jævlig dårlig med økonomisk rot tilslutt.ja jeg har meg selv å skylde på. Derfor jeg er på gjeldsordning i dag.

Posted Images

Skrevet
3 timer siden, magnet2c skrev:

1500kr er ingenting for min venn. Men det er jo alt for forholdet. Et forhold der en part må betale den andre for affeksjon er ikke et kjæresteforhold, det er en business/sugar daddy avtale. Min venn deler gjerne det han har med en varig livspartner. Men ikke med en kvinne han har kjent i en kort periide som ikke engang offisielt er hans kjæreste. Det er vel rimelig? Og jeg antar 1500kr bare er starten. hva er det hun skal ha neste uke? 5000? 10.000? Og kanskje dumper hun han uka etter det fordi hun finner noen rikere?

Helt enig.

Ja,neste gang hun vil drep noen i familie som ikke eksistert/er allerede død.

Det er en stor pet peeve den type av manipulasjon,hater det.

She is no good.

Skrevet

Noe skurrer i denne historien. Au pair ordningen ble avviklet for flere år siden, så hun kan ikke ha oppholdstillatelse her. Ingen jobber heller 16 timer for dag som au pair, da heter det slave.😁

Skrevet

Jeg hadde bare sagt "Ok baby I will pay it, but you let me CUM in your mouth tonight baby"

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, ViggoM skrev:

Jeg hadde bare sagt "Ok baby I will pay it, but you let me CUM in your mouth tonight baby"

Vel... Been there done that😂 Men skal en begynne å betale for det når en har fått det gratis?🙄

Endret av magnet2c

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, Dag_driver skrev:

Noe skurrer i denne historien. Au pair ordningen ble avviklet for flere år siden, så hun kan ikke ha oppholdstillatelse her. Ingen jobber heller 16 timer for dag som au pair, da heter det slave.😁

Riktig. Hun er en illegal. Hun jobber svart for en hun kjenner. Det kan godt hende hun lyver om hvor mye hun jobber. Men det er sant at det er en krevende familie da.

Endret av magnet2c

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, TitsMann skrev:

5 uka er way for tidlig…Helt sikker det er andre brasilianske som har sagt noen,eller hun er vant med den type av avtale.

Pussy trap.

Også hun har ingen business om din venn økonomie,vis det var ekte kjæreste.Dump her!

Hun påstår at sånn er det i Brasil. Og at alle Brasilianerne hun kjenner blir vartet opp av sine menn på samme måte. At en ekte mann tar vare på sin kvinne

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, TitsMann skrev:

Helt enig.

Ja,neste gang hun vil drep noen i familie som ikke eksistert/er allerede død.

Det er en stor pet peeve den type av manipulasjon,hater det.

She is no good.

Takk Zezeh. Det er nyttig👍

Skrevet
28 minutter siden, magnet2c skrev:

Hun påstår at sånn er det i Brasil. Og at alle Brasilianerne hun kjenner blir vartet opp av sine menn på samme måte. At en ekte mann tar vare på sin kvinne

Jeg skal si meg delvis enig her. En kammerat av meg var gift i Brasil for noen år siden. Selv om hun var i bra jobb der borte så var det alltid han som betalte for pene klær, smykker og dyre restauranter. Slik jeg har forstått han så var dette helt vanlig i den kretsen de vanket.

Han skilte seg fra henne etter noen år og dro hjem til Norge. I følge hans uttalelse så var hun klin gæren, og det var alle venninnene hennes også, men fantastisk(e) å pule på😅

Jeg har selv hatt både brasiliansk kjæreste og senere en elskerinne, og kan signere på den siste uttalelsen😉

Endret av Jabra2

Skrevet
50 minutter siden, magnet2c skrev:

Takk Zezeh. Det er nyttig👍

Normalt er det mannen som tar initiativet. Hvis fyren ser en fremtid med jenta, spør de alltid om hun trenger hjelp. Ikke omvendt. Og det kan ta minst tre måneder, så er forholdet offisielt. Eksmannen min sendte meg aldri en øre da jeg var i Brasil, men han kjøpte billettene mine og forsørget meg her. Og jeg ble aldri involvert i eksmannens økonomi, han har alltid vært åpen, og jeg har hatt full tilgang til bankkontoen hans. Jeg kommer fra en husholdning der mannen er forsørgere.Og jeg hadde en far til stede, noe de aller fleste jenter som krever penger fra kjærestene sine ikke har.

Hun ser ut som hun er ute etter en avtale med SD. Er det ikke bedre å være ærlig fra starten ?

Skrevet

Sånn er det når en har/tjener mye penger og den andre lite om man skal ha det godt sammen. Mye dyrere å være gift! Jeg dekker 50K mer i måneden enn henne…🤷‍♂️

Skrevet

Alt har sin pris, en må bare ta stilling til om en vil betale den.

Skrevet
18 timer siden, magnet2c skrev:

hahah mye visdom og erfaring her hører jeg. Min venn er litt bløtere enn dette. Han ønsker seg fortsatt noe varig. Men det må jo være noe å spare på. Spørsmålet er vel om en kvinne som krever noe slikt kan være en partner, eller om det bare blir et evig pengesluk. Kvinnen selv gir jo ikke mye av seg selv heller, i og med at hun har en jobb som er ca. 16 timer om dagen. Og i tillegg er veldig ung og impulsiv med lopper i blodet. Og attpåtil ikke snakker et kvekk av verken norsk eller engelsk

Dette høres ut som en oppskrift på katastrofe. Løp!

Skrevet

1500 er ikke all verden, en gang går vel. Men spør hun igjen etter mindre enn 6 måneder, løp!

Skrevet
17 timer siden, magnet2c skrev:

Vel... Been there done that😂 Men skal en begynne å betale for det når en har fått det gratis?🙄

Alt koster penger!

Skrevet
1 time siden, ViggoM skrev:

Alt koster penger!

En runk er helt gratis

Skrevet
  • Forfatter

Jeg merker meg at meningene her er veldig delte. Noen mener en burde ta kostnaden og kose seg mens en kan, mens andre mener det blir katastrofe😂 Jeg spør meg selv om gruppe nummer to er lik gruppe nummer en, bare litt mer klok av skade😂

OPPDATERING:

Min venn satt som sagt ned foten. Han nektet å gi noen penger. Tilbydde henne å låne pengene, og forklarte grundig hvorfor. Hun hadde sin temper tantrum hvor hun sa ufine ting og klaget sin nød om gjerrige nordmenn og hvordan de andre mennene er mer gavmilde med sine brasilianske kvinner. Han forklarte en gang til med presisjon. Og hun gikk totalt stille i et og et halvt døgn uten en lyd.

Plutselig på kvelden neste dag kommer det en helt casual melding hvor hun spør om han "har reist". Når han spør henne hva hun mener, sier hun at hun lurte på om han hadde reist eller fortsatt var i byen, fordi hun ville spørre om å treffes. Etterfulgt av reels og annen normaliserende oppførsel. Så nå plutselig kostet ikke selskapet penger lenger...? Eller har hun bare flyttet regningen litt lenger ned i veien?

Min venn har ikke bitt på.

Endret av magnet2c

Skrevet
5 minutter siden, magnet2c skrev:

Jeg merker meg at meningene her er veldig delte. Noen mener en burde ta kostnaden og kose seg mens en kan, mens andre mener det blir katastrofe😂 Jeg spør meg selv om gruppe nummer to er lik gruppe nummer en, bare litt mer klok av skade😂

OPPDATERING:

Min venn satt som sagt ned foten. Han nektet å gi noen penger. Tilbydde henne å låne pengene, og forklarte grundig hvorfor. Hun hadde sin temper tantrum hvor hun sa ufine ting og klaget sin nød om gjerrige nordmenn og hvordan de andre mennene er mer gavmilde med sine brasilianske kvinner. Han forklarte en gang til med presisjon. Og hun gikk totalt stille i et og et halvt døgn uten en lyd.

Plutselig på kvelden neste dag kommer det en helt casual melding hvor hun spør om han "har reist". Når han spør henne hva hun mener, sier hun at hun lurte på om han hadde reist eller fortsatt var i byen, fordi hun ville spørre om å treffes. Etterfulgt av reels og annen normaliserende oppførsel. Så nå plutselig kostet ikke selskapet penger lenger...? Eller har hun bare flyttet regningen litt lenger ned i veien?

Min venn har ikke bitt på.

Beklager at jeg svarer litt flåsete, men jeg hadde da lett pult henne ei runde eller tre...

Skrevet
På 3.6.2026 den 15.41, magnet2c skrev:

Den Brasilianske kvinnen min venn dater prøvde i dag å presse han til å betale henne penger til dekning av hennes utgifter. Har noen opplevd noe sånt? Hvordan responderer man på det?

Min venn dater en nydelig ung jente fra Brasil som han møtte på Tinder. De har en relasjon som er helt legitim, og som aldri har hatt noe direkte transaksjoner i seg. Imidlertid har det plaget han litt at hun har vært veldig komfortabel med å la min venn betale alle kostnader for dater, overnatting etc. Hun er uten tvil hans dyreste kjæreste noensinne. Men han tenker det sikkert er en kulturell greie. Og damen er så strøken at hun er verdt en ekstra innsats. Liten, nett, vaskebrettmage, og likevel skikkelige latinske former. Et av de beste liggene han har hatt i sitt liv. Så lett at hun kan plukkes opp og bøyes i alle retninger. Og elsker å bli tatt hardt, og kommer gjerne mange ganger.

Men hun er jo blakk som en kirkerotte. Har en sønn hjemme i brasil, og jobber her som au pair for noen hun kjenner. Og i dag gjorde hun kunststykket å spørre om min venn kan sende henne 1500kr til dekning av kostnader hjemme i Brasil. I utgangspunktet en lav sum for verdien hun leverer. Men det tar jo denne relasjonen over i noe transaksjonellt, gjør det ikke? Min venn sier nei, og hun blir DØDELIG fornærmet. Han forklarer henne at det å gi penger her ødelegger forhold og gjør det til nærmest et sugardaddy forhold. Noe han ikke vil ha med henne fordi han liker henne. Men hun nekter. Hun mener en mann skal ta vare på sin kvinne. Og at sånn er det i Brasil, og sånn har det vært med alle hennes kjærester. Og legger vel egentlig på røret, slik det ser ut nå. Mener de ikke er kompatible fordi de ikke "deler like verdier" og fordi hun ikke kan få den samme treatmenten som hennes brasilianske venner sier de får av sine norske menn. Tanker, innspill, erfaringer, råd?

Han virker jo å være meget fornøyd med denne dama også stopper det på 1500 kroner? Jeg hadde betalt den lille summen og gått videre med forholdet og fortsatt med å få mye god sex. Men selvsagt hvis jeg hadde blitt bedt om å betale 1500 kroner annenhver uke hadde jeg satt foten ned.

Skrevet

Tenk å møte en utrolig vakker ung dame og begynne å sutre fordi hun ikke vil betale for datene deres og ønsker et lite bidrag på 1500 en gang iblant! Denne mannen begår en stor tabbe.

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, Jabra2 skrev:

Beklager at jeg svarer litt flåsete, men jeg hadde da lett pult henne ei runde eller tre...

Jeg forstår ikke. Min venn hadde og det. Men det går ikke når situasjonen er så kjølig som her.

1 time siden, Kalen-71 skrev:

Han virker jo å være meget fornøyd med denne dama også stopper det på 1500 kroner? Jeg hadde betalt den lille summen og gått videre med forholdet og fortsatt med å få mye god sex. Men selvsagt hvis jeg hadde blitt bedt om å betale 1500 kroner annenhver uke hadde jeg satt foten ned.

Problemet er at damen vil ha i både pose og sekk. Hun posisjonerer seg både som mannens eksklusive kjæreste, OG som hans sugarbaby-prosjekt. Hun har tatt stillingen som hans hjemmebase, og prøver nå å hoppe over gjerdet til å bli hobbyprosjektet hans og SAMTIDIG holde på stillingen som fast hjemmebase. Så hun skal både kreve betaling OG hindre han fra å treffe eller date andre damer på gratismarkedet.

33 minutter siden, Gull skrev:

Tenk å møte en utrolig vakker ung dame og begynne å sutre fordi hun ikke vil betale for datene deres og ønsker et lite bidrag på 1500 en gang iblant! Denne mannen begår en stor tabbe.

Det handler ikke om pengene. Det handler om å ikke blande sammen privatliv og hobby. 1500kr er bare starten, og de setter en presedens som er uheldig for den rollen kvinnen i utgangspunktet har valgt å ha. Men jeg setter pris på innspillet. Min venn har forøvrig aldri prøvd å tvinge henne til å betale for dater. Men i Norge er det helt vanlig at et par splitter felles utgifter.

Endret av magnet2c

Skrevet
21 minutter siden, magnet2c skrev:

Men i Norge er det helt vanlig at et par splitter felles utgifter.

Hva lever hun av, har hun arbeidstillatelse her?

Skrevet
49 minutter siden, magnet2c skrev:

Jeg forstår ikke. Min venn hadde og det. Men det går ikke når situasjonen er så kjølig som her.

Problemet er at damen vil ha i både pose og sekk. Hun posisjonerer seg både som mannens eksklusive kjæreste, OG som hans sugarbaby-prosjekt. Hun har tatt stillingen som hans hjemmebase, og prøver nå å hoppe over gjerdet til å bli hobbyprosjektet hans og SAMTIDIG holde på stillingen som fast hjemmebase. Så hun skal både kreve betaling OG hindre han fra å treffe eller date andre damer på gratismarkedet.

Det handler ikke om pengene. Det handler om å ikke blande sammen privatliv og hobby. 1500kr er bare starten, og de setter en presedens som er uheldig for den rollen kvinnen i utgangspunktet har valgt å ha. Men jeg setter pris på innspillet. Min venn har forøvrig aldri prøvd å tvinge henne til å betale for dater. Men i Norge er det helt vanlig at et par splitter felles utgifter.

Ja, som Nelson spør om - tjener hun penger selv og kan bidra? Det er ikke uvanlig at en part i et kjærlighetsforhold dekker betydelig mer av utgiftene enn den andre pga. forskjell i inntekt. Jeg er f.eks. gift og tjener mye mer enn kona - det betyr ikke at jeg forventer at hun skal betale like mye av fellesutgiftene. Dette er ikke en norsk dame, og for å holde på henne må man nok kanskje være litt mer spandabel og ikke være så gnien med "småpengene". Men på den andre siden må man kanskje også forvente av denne damen at hun må lære litt av norsk kultur og tilpasse seg. Det må gå begge veier.

Skrevet
15 minutter siden, Kalen-71 skrev:

tjener hun penger selv og kan bidra?

Det er nok store kulturforskjeller her, man skal ikke forvente at "importerte" damer fra Asia og Sør-Amerika er kommet like langt som vi i likestillingen.

Skrevet

Du sa du var blakk og jobbet som au pair! Mao. ingen inntekt! Klart man betaler for date, turer med mer… At hun trenger penger til utgifter og sønnen hjemme, er vel ikke så rart… Se på det heller som veldedighet og ikke betaling for tjenester… Kjenner flere som driver massasje og er i lignende situasjon, som har «kjæreste» her i Oslo, og får litt ekstra penger av de for å ha råd til å bo her i Oslo og sende penger «hjem» for å støtte de mens de er her…