Gå til innhold

Utenlandsk nummer

Featured Replies

Skrevet

Hola,

Noen som har gode tips til hvordan man kan få tak i utenlandsk nummer med sim? Skal bare kobles mot WA, telegram osv til griseri i sommer.

Tenkte derfor å la what happens in Vegas, stay in Vegas,

Ja, kan ordne når jeg er på destinasjoner utenlandsk, men vil jobbe litt nå og komme til dekket bord og bare nyte piker, vin og sang på ferien…

Skrevet

Hvorfor ikke bare bruke et norsk kontantkort som du anonymiserer?

Skrevet

Må det være fysisk sim? Det er vel masse tjenester online for å kjøpe eSim. Om de kan brukes utenlands kommer kanskje på hva slags abonnement du kjøper.

Har tidligere kun kjøpt eSim for bruk utenlands.

Skrevet
  • Forfatter
3 timer siden, Firefiretre skrev:

Hvorfor ikke bare bruke et norsk kontantkort som du anonymiserer?

Fordelen med å ikke oppgi at man er nordmann, gjør av erfaring ganske godt for lommeboken i utlandet, når det gjelder kjøpsdamer.

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, Chen skrev:

Må det være fysisk sim? Det er vel masse tjenester online for å kjøpe eSim. Om de kan brukes utenlands kommer kanskje på hva slags abonnement du kjøper.

Har tidligere kun kjøpt eSim for bruk utenlands.

Esim funker det, men hvordan får jeg utenlandsk nummer og opprette det mens jeg er her?

Er da ønskelig med nummer fra andre europeiske land med mindre pengesterkt rykte.

Skrevet
1 time siden, MateGeita skrev:

Esim funker det, men hvordan får jeg utenlandsk nummer og opprette det mens jeg er her?

Er da ønskelig med nummer fra andre europeiske land med mindre pengesterkt rykte.

Ja, det kan være vanskelig å aktivere nummeret uten å være knyttet til utenlandsk operatør. Da er vi like langt dessverre.

Skrevet
18 timer siden, MateGeita skrev:

Hola,

Noen som har gode tips til hvordan man kan få tak i utenlandsk nummer med sim? Skal bare kobles mot WA, telegram osv til griseri i sommer.

Ja, kan ordne når jeg er på destinasjoner utenlandsk, men vil jobbe litt nå og komme til dekket bord og bare nyte piker, vin og sang på ferien…

Din nasjonalitet har som regel ingen betydning for prisen. De aller fleste jenter liker heller ikke chatting lang tid i forveien, veien til blokkering er kort.

Hvis du derimot skal til et sted hvor det ikke er lett tilgjengelige jenter så skjønner jeg at du vil gjøre forarbeid, men hvem gidder ferie på slike steder…😁

Skrevet

Kan kjøpes på Rimi/Narvesen i Riga/Latvia. Uten registrering. Enkel påfylling.

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, StephenC skrev:

Kan kjøpes på Rimi/Narvesen i Riga/Latvia. Uten registrering. Enkel påfylling.

Nyttig info, men ikke hva jeg er ute etter.

Skrevet
  • Forfatter
6 timer siden, Dag_driver skrev:

Din nasjonalitet har som regel ingen betydning for prisen. De aller fleste jenter liker heller ikke chatting lang tid i forveien, veien til blokkering er kort.

Hvis du derimot skal til et sted hvor det ikke er lett tilgjengelige jenter så skjønner jeg at du vil gjøre forarbeid, men hvem gidder ferie på slike steder…😁

Det har gitt ganske stor prisforskjell for meg de siste årene om sommeren.. Når de vet du har cash, så stiger plutselig prisene. Chatter ikke mye, bare sier hva jeg vil og når og blir enige om pris og sender follow up et par dager før treff og på dagen møtet skal skje. Er mange fine land, hvor markedene ikke er store på denne fronten, pga reglene i landene.

Skrevet
  • Moderatorer
5 timer siden, MateGeita skrev:

Er mange fine land, hvor markedene ikke er store på denne fronten, pga reglene i landene.

Som for eksempel?

Takker for info, forresten

Skrevet
5 timer siden, MateGeita skrev:

, pga reglene i landene.

Hva slags regler snakker du om her?

Er det ikke sånn at vi har et av de strengest regulerte markedene innen kjøp og salg av seksuelle tjenester?

Likevel kommer det utenlandske eskorter hit, er det bare pga valutaen og at vi er betalingsvillige her?

De fleste av oss ønsker sexkjøpsloven "dit pepperen gror", men i en artikkel i en lokalavis stod det at ei undenlandsk eskortedame syntes det var trygt her fordi kunden i utgangspunktet gjorde noe ulovlig og derfor hadde mindre spillerom for vold og trakassering enn i andre land hvor kjøp av tjenester var lovlig.

Endret av Nelson

Skrevet
  • Forfatter
1 minutt siden, Nelson skrev:

Hva slags regler snakker du om her?

Er det ikke sånn at vi har et av de stregest regulerte markedene innen kjøp og salg av seksuelle tjenester?

Likevel kommer det utenlandske eskorter hit, er det bare pga valutaen og at vi er betalingsvillige her?

De fleste av oss ønsker sexkjøpsloven "dit pepperen gror", men i en artikkel i en lokalavis stod det at ei undenlandsk eskortedame syntes det var trygt her fordi kunden i utgangspunktet gjorde noe ulovlig og derfor hadde mindre spillerom for vold og trakassering enn i andre land hvor kjøp av tjenester var lovlig.

Vi har langt på nær de strengeste reglene innen kjøp og salg av seksuelle tjenester.

Kjøp er ulovlig, men man få bare et forelegg, ikke fengsel eller verre.

For selgende part er det vel det beste scenarioet av alle verdens land omtrent. Lovlig å selge, og eneste yrket her til lands, som man ikke må skatte noe på inntekten av. Ulovlig med hallikvirksomhet/bakmenn.

Trygge rammer med pro senter de kan dra til å hente gratis kondomer, glidemiddel, teste seg og ta opp hva enn det måtte være der og de kan gå til legevakt og politi uten bekymring.

Regler i andre land, kan gjøre det langt mer farlig fordi de slår hardere ned på det enn det gjøres her til lands og kjøpedamer som ikke har trygge rammer kan være mer ustabile.

Men dette er uansett avsporing fra hva jeg faktisk lurer på. Dersom noen har noe kunnskap om å ordne utenlandske nummer, så si ifra her eller på PM )

Skrevet
  • Moderatorer

Tråden ble skjult av autofilter.

Det kan se ut som lenken i posten over utløste sperringen og at @Mategeita ble utestengt.

Jeg får deg dessverre ikke tilbake fra utestengelsen, @Mategeita

Skrevet
  • Moderatorer

Det er nesten sånn at man må opprette en egen bruker for å teste ut usikre lenker til eksterne nettsider.

Det er lite som skal til før autofilteret slår til.

Skrevet
På 2.6.2026 den 13.34, MateGeita skrev:

Hola,

Vet at en kjøpte uregistrerte sim kort via E bay. Da må du kjøpe i fra et land utenfor Eu for etter det jeg skjønte ble det ulovlig å selge uregistrerte sim kort. Du får kjøpt i enkelte land sim kort kontant men de virker kun innen det landet.

Skrevet

Kan hende jeg har misforstått litt, men hvorfor ikke bare bruke en av appene som du kan kjøpe tlf i fra?

Jeg har brukt flere forskjellige. Sist brukte jeg sms virtuall. Betaler en liten sum for et utenlandsk nummer, du kan velge mellom flere land.

Så velger du hva du skal ha nr til, feks WA. Så får du bekreftelskoden via appen og oppretter WA kontoen. Noen ganger krever det flere forsøk.

Så har du et utenlandsk nummer på WA, uten noe direkte tilknytting til deg.

Skrevet
1 time siden, Pikkleif skrev:

Kan hende jeg har misforstått litt, men hvorfor ikke bare bruke en av appene som du kan kjøpe tlf i fra?

Jeg har brukt flere forskjellige. Sist brukte jeg sms virtuall. Betaler en liten sum for et utenlandsk nummer, du kan velge mellom flere land.

Så velger du hva du skal ha nr til, feks WA. Så får du bekreftelskoden via appen og oppretter WA kontoen. Noen ganger krever det flere forsøk.

Så har du et utenlandsk nummer på WA, uten noe direkte tilknytting til deg.

Så damene blir skuffet når de forventer en svartmusket spanjol også kommer du 😁

Skrevet
1 time siden, Kalen-71 skrev:

Så damene blir skuffet når de forventer en svartmusket spanjol også kommer du 😁

Eller positiv overrasket når en barsk viking kommer istedenfor en spjel liten thai mann 😂