Gå til innhold

Ny fitnessjente Valery

Featured Replies

Skrevet

Hei og god søndag. Ser det har dukket opp en interessant colombiansk fitnessjente som går under navnet Valery co. Er det noen som har testet tjenestene der eller kjenner til henne?

Hilsen Zeke

Skrevet

Skeptisk, men har du link?

Skrevet

Skeptisk pga mye trafficking fra dette landet, men dette ser legit ut.

Dumt hun ikke legger ut pris og tjenester.

Ville tatt videoverifikasjon før møte.

Jeg blir nesten redd av de bildene, hun er nok ikke for alle 🙂

Skrevet
  • Forfatter

Den ser jeg er vel mye fake. Alltid litt skeptisk når det ikke er review.

Ja videoverifikasjon var lurt, det har jeg aldri testet

Haha skremt? Hva tenker du på?😄

Skrevet
Akkurat nå, Zeke skrev:

Haha skremt? Hva tenker du på?😄

Høy og muskuløs til de grader, men er sikkert moro å prøve 🙂 Du får skrive litt om hva pris osv er, og kanskje det viktigste, om hun er uavhengig eller ikke.

Skrevet

Ser ut som noe det er verdt å styre unna

Skrevet
  • Forfatter
7 minutter siden, thorm skrev:

Ser ut som noe det er verdt å styre unna

Hvorfor? Red flags?

Skrevet
  • Forfatter
12 minutter siden, jegern skrev:

Høy og muskuløs til de grader, men er sikkert moro å prøve 🙂 Du får skrive litt om hva pris osv er, og kanskje det viktigste, om hun er uavhengig eller ikke.

Ser hun har +47 nr. Indikerer det at hun ikke er uavhengig

Skrevet

Jeg ville sjekket vipps og 1880 om navnet kan stemme.

Skrevet
  • Forfatter

Kom ikke noe på vipps men 1880 forteller et jentenavn som slutter på Gomez

Skrevet
2 timer siden, jegern skrev:

Moro hvis du overlever

Skrevet

Hun har gått under navnet Abril Sofia tidligere. Jeg har besøkt henne, men var ikke noe for meg.

Skrevet
  • Forfatter

Takk for det Pikkleif😃Nå liker jeg muskuløse damer med stor klitoris så tenker hun kan være gøy å prøve😄 Vet du hvilke tjenester hun tilbyr og om hun gjør noe mere visst en booker 1 time?

Skrevet

Owo mot ekstra 700,- thats it.

Skrevet
  • Forfatter

Takk for svar firefiretre. Har du prøvd henne? Hva er din review visst du vil dele?

Skrevet

Ikke prøvd. Bare utvekslet litt med henne fordi jeg er nysgjerrig. Jeg har veldig lav terskel for å bare sende en melding for å sjekke ut forholdene, finner fort ut om det er noe å sjekke ut eller ikke. Har hatt henne på lista da de absolutt diggeste damene kommer fra Colombia. Men også de mest lumske dessverre. Jeg ble litt usikker etter å ha lest reviewen hennes her inne da hun krasjet litt med mine preferanser.

Skrevet
På 31.5.2026 den 19.46, Zeke skrev:

Ser hun har +47 nr. Indikerer det at hun ikke er uavhengig

Det indikerer på ingen måte at hun ikke er uavhengig. Et fåtall har andre nr enn 47 hvorav et stort antall er independent