Gå til innhold

Love sweet

Featured Replies

Skrevet
10 minutter siden, Blingern skrev:

Noen som som har testet?

Nei, men sett bilde av henne med hatten har vært brukt tidligere i en annonse der.

Skrevet

"I'm a 5-minute walk from the city center."

Når dette står i annonsen, så er de lokalisert til en veldig lite diskret plass, og ikke attraktivt for en kunde i lyse sommernetter i nord.

Endret av Nelson

Skrevet
  • Moderatorer
7 timer siden, Nelson skrev:

og ikke attraktivt for en kunde i lyse sommernetter i nord.

....og de lyse sommernettene med midnattsol og lettkledde damer i bygatene i Harstad by når tempen runder 15 pluss har nettopp startet...

Skrevet
  • Moderatorer
8 timer siden, Blingern skrev:

Benny kaller hun seg. 30 år fra Thailand. Joda, jeg liker både de tre bildene og den tekstlige profilen son hun har lagt ut. Jeg vil absolutt vurdere et besøk hos henne dersom hun tar turen nordover til nord-norges største by.

Jeg får bare mer og mer lyst på thaier.

Skrevet
35 minutter siden, Langbein skrev:

Benny kaller hun seg. 30 år fra Thailand. Joda, jeg liker både de tre bildene og den tekstlige profilen son hun har lagt ut. Jeg vil absolutt vurdere et besøk hos henne dersom hun tar turen nordover til nord-norges største by.

Jeg får bare mer og mer lyst på thaier.

Går det mot en, Thai-sommer..?

(Klarte ikke å dy meg, sorry. 😆)

Skrevet
  • Moderatorer
6 minutter siden, Porter skrev:

Går det mot en, Thai-sommer..?

(Klarte ikke å dy meg, sorry. 😆)

He he. Det ser sånn ut 😀

Skrevet
  • Forfatter

Tja. Greide ikke å la være. Måtte sjekke ut denne damen. Veldig behagelig dame å være sammen med. Soft myk massasje, nærmest som kos. Men det var veldig godt. Streifet innom junior av å til, kåt blei æ nu. Snu rundt, hun gikk rett på junior og begynte å massere. Så kom spørsmålet. Hva vil du ha….. jeg tar alt jeg får. Stram og fin mus. Fine nette pupper med lange nippler. Alt med gummi. Heilt greit for meg. Skal jeg tilbake…. Ja.. Ikke en typisk Thaidame. Tipper rundt 177/179 høy, slank kropp. Alder er jo bestandig vanskelig med thaidamer. Vanskelig å si. Jeg var nu fornøyd 😅

Skrevet

Go Tjeldsund😀😀😀