Gå til innhold

Thai - hvorfor

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter
13 minutter siden, Testdriver skrev:

Og når du @slimyboy73 legger ved bilde av Sita99 som antakelig er ei av de eldste damene som er aktive på RE. Så må jeg få si at jeg også tenkte at hun er for gammel. Hun ser gammel ut og burde ikke drive med dette. Og da var jeg 55år selv.

Men så rett føre jul så var jeg på vei til byen for å møte gutta på en pub, så fikk jeg plutselig lyst til å prøve henne. Og for ei trang fitte hu har. Fikk slikka på henne først også ble det som om fitta bare sugde ut ladningen min. Da hadde jeg hatt problemer over lengre tid med å klare å fullføre i fitta. Men denne gamle dama ordnet det lett. Jeg skal prøve henne igjen.

Vi eldre gutta liker det litt annerledes og jeg liker at de knuller meg.

haha, vet ikke hvor mye jeg måtte tatt meg betalt for å gå til sengs med det der, for ikke å snakke om å stikke trynet ned i mellom beina. en god del. men ja, noe for enhver smak!

• Svar 60
  • Visninger 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Revenger
    Revenger

Må også nevne at jeg har snubblet over to unge damer med helt perfekte kropper på disse stedene- hun ene ga meg kun en handjob for tre lapper 😏, hun andre ga meg det jeg ønsket for mindre enn det. Kun

• Thaier holder seg som regel godt. Husker jeg var med ei for noen år tilbake som jeg fikk dårlig samvittighet pga at hun sannsynligvis bare var i begynnelsen av 20-årene og jeg var nesten 50. Syntes de

• LongJohn
    LongJohn

Når det er 5000 innlegg i oslo thai-tråden, og det er egne thai tråder for omtrent samtlige fylker - tyder ikke det på at det er ganske stor interesse for thai'ene ? Du finner ikke tråder som "latin

Posted Images

Skrevet
12 minutter siden, slimyboy73 skrev:

haha, vet ikke hvor mye jeg måtte tatt meg betalt for å gå til sengs med det der, for ikke å snakke om å stikke trynet ned i mellom beina. en god del. men ja, noe for enhver smak!

Har vært akkurat der du er nå. Og jeg var adskillig mer aktiv i den alderen.

Men nå er jeg en av de "gamle gutta" som det er mange av her på forumet.

Du vil også omsider innse hva du sier og hva du gjør narr av. Men du skal få lov til å erfare dette selv slik vi har. Lykke til fremover @slimyboy73 .

Er uansett bra at du startet denne tråden da den får veldig mye oppmersomhet.

Skrevet

Og når det gjelder fitte slikking. Så har jeg slikket på alle fittene jeg har hatt untatt de helt første. Var ung og dum.

Og jeg har hatt damer i alle aldre, størrelser, farger og noen ombygde også. Men slikke på fitta er noe jeg alltid setter pris på. Og fitta til gamle Sita var like god ennå. Slikker gjerne mer på den.

Har tilogmed hatt unge fine unge damer som jeg ikke pulte på da jeg heller brukte tiden på å slikke fitte og få BJ. Er ikke så viktig med puling synes jeg.

Skrevet
  • Moderatorer
31 minutter siden, slimyboy73 skrev:

men ja, noe for enhver smak!

Nettopp!

Skrevet
  • Moderatorer
16 minutter siden, Testdriver skrev:

Men nå er jeg en av de "gamle gutta" som det er mange av her på forumet.

Ja, kanskje vi "gamle gutta" skulle opprette vår egen "gamle-gutta-tråd" hvor vi kan sitte og mimre om hvordan det var å være horekunde i gamle dager, før sexkjøpsloven ble innført og det ikke var ulovlig med kjøpesex. Alt var bedre før...

Skrevet

Ja, og jeg var også bedre før. Hadde aldri problemer med å holde pikken hard og kunne fint gå for runde to.

Nå kompenserer jeg med ekstra mye fitte slikking og kosing. Liker damene like mye, men ser ut som lillemann er blitt litt lei av dem.

Skrevet
  • Moderatorer
5 minutter siden, Testdriver skrev:

Nå kompenserer jeg med ekstra mye fitte slikking og kosing. Liker damene like mye, men ser ut som lillemann er blitt litt lei av dem.

Jeg føler litt på det samme som du. Setter mer og mer pris på massasje og kos. For et par uker siden fikk jeg B2B av ei thai dame, hvor hun sprutet olje på ryggen min og la seg oppå meg og ga meg den herligste kroppsmassasjen jeg har fått noen gang. Hun brukte sikkert 10 minutter på dette. Det var så godt å bare ligge på magen og motta kroppskontakt og varme fra ei svært koselig thai dame. Etterpå hjalp hun meg til å med å kle på meg!

Jeg tror nok at jeg har blitt mer og mer glad i thai damer, på bekostning av latinadamer. Hvor utrolig det enn høres ut, sett i lys av min tidligere store beundring for latinaer.

Skrevet
1 time siden, Testdriver skrev:

Ja, og jeg var også bedre før. Hadde aldri problemer med å holde pikken hard og kunne fint gå for runde to.

1 time siden, Langbein skrev:

Jeg føler litt på det samme som du. Setter mer og mer pris på massasje og kos. For et par uker siden fikk jeg B2B av ei thai dame, hvor hun sprutet olje på ryggen min og la seg oppå meg og ga meg den herligste kroppsmassasjen jeg har fått noen gang. Hun brukte sikkert 10 minutter på dette. Det var så godt å bare ligge på magen og motta kroppskontakt og varme fra ei svært koselig thai dame. Etterpå hjalp hun meg til å med å kle på meg!

Jeg tror nok at jeg har blitt mer og mer glad i thai damer, på bekostning av latinadamer. Hvor utrolig det enn høres ut, sett i lys av min tidligere store beundring for latinaer.

Dette er akkurat det jeg kan underskrive på også.
Kommentaren "ser ut som lillemann er blitt litt lei av dem" - den er det noe i - men i hodet mitt, der vil jeg gjerne ha dem fortsatt, og da er "så godt å bare ligge på magen og motta kroppskontakt og varme fra ei svært koselig thai dame" himmelen. Og ja, jeg har blitt kledd på jeg også, nesten så man blir litt ekstra varm av det også. 😁.

Skrevet
2 timer siden, Langbein skrev:

Ja, kanskje vi "gamle gutta" skulle opprette vår egen "gamle-gutta-tråd" hvor vi kan sitte og mimre om hvordan det var å være horekunde i gamle dager, før sexkjøpsloven ble innført og det ikke var ulovlig med kjøpesex. Alt var bedre før...

Ja, enten en slik tråd, eller kanskje man skulle ha en gruppering til på forumet for aldersgrupper "opptil 30, opptil 50, over 50", og da på oss og ikke på damene -). Men er kanskje bedre med en egen tråd for oss gamlinger (nå føler jeg meg ikke så gammel, det er bare på datoen det synes). Kan kanskje kalle den "For modne menn" 😸

Skrevet
  • Moderatorer
33 minutter siden, LongJohn skrev:

eller kanskje man skulle ha en gruppering til på forumet for aldersgrupper "opptil 30, opptil 50, over 50", og da på oss og ikke på damene -).

Ja @SolanGundersen , hva tenker vi moderatorer om forslaget fra @LongJohn, syns vi det er en god ide? Inndele forumets medlemmer etter alder. Da er jeg mest spent på hvilken av grupperingene som du havner i, jeg havner i "over 50" med god margin. 😀

Skrevet
  • Moderatorer

Over 50 her også med margin:-)

Skrevet
2 timer siden, Langbein skrev:

Herregud så mange gode/gale historier jeg har fra den tiden. Kunne nesten skrevet en liten bok.

Men det hender fortsatt jeg må vrenge lakenet fra det ene besøket til det andre når plan A går i boks, og plab B var for bra til å la det være ugjort🫣😅

Skrevet
  • Moderatorer
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Hærlig! Da vet vi hvor vi har hverandre! :)

Skrevet
2 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Takk det samme her☺️. Jeg pleier å si. Så lenge kuken står🤣

Endret av Jabra2

Skrevet
  • Moderatorer
Akkurat nå, Jabra2 skrev:

Takk det samme her☺️.

Hærlig! 😀

Skrevet
7 minutter siden, Langbein skrev:

Ja @SolanGundersen , hva tenker vi moderatorer om forslaget fra @LongJohn, syns vi det er en god ide? Inndele forumets medlemmer etter alder. Da er jeg mest spent på hvilken av grupperingene som du havner i, jeg havner i "over 50" med god margin. 😀

Jeg stemmer ikke for forslaget. Synes det er greit å lese forumet for hva folk har å si, ikke hvilken alder de er i. Og jeg vil på det aller sterkeste fraråde mot å lage noen aldersgrupper for dem under 25, for da kommer TV2 med ny artikkel: "Gamle menn på sexforum prøver rekruttere unge". Men egne tråder, eller en egen seksjon for "Eldrerådet" er vel en grei løsning hvis det er stemning for det. Er likevel ikke sikker på om det er nok aktive brukere til å splitte opp forumet etter aldersgrupper.

Skrevet
  • Moderatorer
2 minutter siden, Jabra2 skrev:

Takk det samme her☺️. Jeg pleier å si. Så lenge kuken står🤣

Jeg ser at du nettopp redigerte innlegget ditt og fikk kuken frem. Så heldige dere medlemmer er som fortsatt kan redigere deres innlegg innenfor 1 time. Den muligheten har ikke vi moderatorer, av en eller annen merkelig grunn. Så hvis jeg skriver kuken, så må den stå. Får ikke gjort noe med det (den).

Skrevet
  • Moderatorer
2 minutter siden, HerrSerr skrev:

Jeg stemmer ikke for forslaget. Synes det er greit å lese forumet for hva folk har å si, ikke hvilken alder de er i. Og jeg vil på det aller sterkeste fraråde mot å lage noen aldersgrupper for dem under 25, for da kommer TV2 med ny artikkel: "Gamle menn på sexforum prøver rekruttere unge". Men egne tråder, eller en egen seksjon for "Eldrerådet" er vel en grei løsning hvis det er stemning for det. Er likevel ikke sikker på om det er nok aktive brukere til å splitte opp forumet etter aldersgrupper.

Det var ment som en spøk fra min side @HerrSerr 😀. Vet ikke om det også var ment som en spøk fra @LongJohn

Skrevet
2 minutter siden, Langbein skrev:

Jeg ser at du nettopp redigerte innlegget ditt og fikk kuken frem. Så heldige dere medlemmer er som fortsatt kan redigere deres innlegg innenfor 1 time. Den muligheten har ikke vi moderatorer, av en eller annen merkelig grunn. Så hvis jeg skriver kuken, så må den stå. Får ikke gjort noe med det (den).

Hahaha ja ville vært for galt at luken står. Kanskje det var løken? 😅

--

Ja nesten litt rart at dere skal ha den begrensningen @Langbein Har du og @SolanGundersen spurt @Administrator?

Skrevet
3 minutter siden, Langbein skrev:

Det var ment som en spøk fra min side @HerrSerr 😀. Vet ikke om det også var ment som en spøk fra @LongJohn

Bra - men siden du faktisk har muligheten til å innføre det tenkte jeg bare å øse av min visdom for sikkerhetsskyld.

Skrevet

I denne tråden her så må jeg nok støtte @slimyboy73 .
Jeg syntes de gamle thai damene er litt shady..
Mange av dem burde pensjonert seg for lenge siden.
Thai salong er det 1 sprut 2000kr, eskorte er 2 spurt 2000kr.
Trenger ikke den massasjen til 500kr, som sikkert "Pensjonist Partiet" setter pris på.

Det tyder på at "Pensjonist Partiet" ikke har like stort behov for runde nr2.
Mens de under 50år gjerne vil ha mer sex for pengene.

Jeg er i en mellom gruppe der jeg gjerne betaler mer, for bedre service med mer heftig sex.
Er derfor jeg ofte går for 2 timer.

Skrevet
  • Moderatorer
25 minutter siden, HerrSerr skrev:

Bra - men siden du faktisk har muligheten til å innføre det tenkte jeg bare å øse av min visdom for sikkerhetsskyld.

Visdom kan vi aldri få nok av her på forumet 😀

Skrevet

Ja, dele opp i aldersgrupper er kanskje litt ekstremt, men en tråd for "Eldrerådet", "Gubbene", "ModneHerrer" høres jo ikke så dumt ut.

Og nei, ønsker ikke å drive med rekruttering, eller få det til å fremstå slik, - må vel bare akseptere at de finnes disse ungkarene, har jo vært der sjøl, og begynte tidlig med kjøpedamer, så kan jo ikke si heller at de burde vente til de ble skikkelig voksne, så.

Og ja, er over 50 med margin her også.

27 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg syntes de gamle thai damene er litt shady..
Mange av dem burde pensjonert seg for lenge siden.

Syns det er bra at JoeRJ kjører to timer med "yngre" damer, men å forsøke å pensjonere de damene vi vil ha, det syns jeg ikke noe om. De har vel all rett de også, og når vi er her for å nyte dem, hva er problemet?

Skrevet

Det er ofte bedre sex med modne kinesere/thai. Er uenig i at sex bare går en vei, det går fra alt til forspill, til at hun hjelper deg med å kle på deg. Elsker mye øyekontakt, og at de er ivrige og engasjerende, erfarne damer har dette i blodet.

Det er en grunn til at de fortsatt holder på med dette og menn fortsetter å kjøpe.