Gå til innhold

60min Massasje med B2B

Featured Replies

Skrevet

Hva pleier følge med i b2b? Hj Bj eller er det full pakke? Har enten tatt kun hj eller litt teasing hvor man kan smake på massøren før man har sex. Så tenkte forsøke meg på litt b2b sammen med 60 min massasje. Eller er det stort sett dyrt?

Skrevet
1 time siden, letende skrev:

Hva pleier følge med i b2b?

Kropp til kropp-massasje (B2B)

"En kropp-til-kropp-massasje er en særegen form for massasjeterapi. I denne metoden bruker massøren sin egen kropp, i stedet for hendene, for å spre en glatt massasjeolje over kroppen din. Denne tilnærmingen skaper en intens sensuell opplevelse. Vanligvis er begge personene involvert i denne massasjen nakne."

Det spørs hvem du går til, men vanligvis er HJ med i B2B. BJ er alltid ekstra der jeg går. Full pakke, (penetrering/sex) må avtales spesifikt. Alt kan forhandlers, men en time massasje koster 800-1000, B2B ofte 1500 i tillegg til massasjetimen. HJ koster fra 500-1000 i tillegg til massasjetimen du betaler for. Skal du ha mest for pengene, gå til en eskortejente, vanligvis får du litt massasje der inkludert i full pakke til 2500. Det er mange varianter alt etter hvor i landet du er og hvem du går til. Jeg var en gang på en thaisalong på tidlig kveldstid, hvor hun sa jeg var den første kunden der den dagen, under sånne forhold ønsker de å selge seg inn.

Med teasing menes ikke å smake på massøren, men at hun teaser (frister) deg ved å tilfeldig komme nær og bortpå pung og pikk. Om du ikke avtaler noe ut over massasje før du legger deg på benken, så er teasing metoden de bruker for å klemme mere penger av deg før du forlater stedet.

En plass jeg har besøkt flere ganger koster HJ 500 mens det sies her på forumet at i Tromsø koster det 1000 i tillegg, da er det store variasjoner rundt om.

Skrevet

B2B har strengt tatt ikke noe med HJ, BJ eller sex. De er alle tjenester som på lik linje. De som tilbyr b2b tilbyr riktignok også de andre tjenestene, men det er ikke gitt. Det finnes f.eks. noen "tantra" tilbydere som har b2b som ekstratjeneste, men hvor man ikke får HJ.

Les annonsen nøye, eller spør her om hva spesifikke tilbydere har på menyen. 😃

Skrevet

Det hjelper å vite om du vurderer et thai sted eller sånn massasjestudio.

Skrevet

B2B er kun massasje hvor massøren ofte er naken og bruker kroppen sin til å massere med. Alt annet er ekstra

Skrevet
På 21.5.2026 den 16.30, letende skrev:

Hva pleier følge med i b2b? Hj Bj eller er det full pakke? Har enten tatt kun hj eller litt teasing hvor man kan smake på massøren før man har sex. Så tenkte forsøke meg på litt b2b sammen med 60 min massasje. Eller er det stort sett dyrt?

Er du seriøs🥲