Gå til innhold

BB på massasjestudio

Featured Replies

Skrevet

Har notert meg at det er fullt mulig med BB hos thaidamer. Har selv aldri turt det da jeg er redd for kjønnssykdommer. Hvilken erfaring har folk? Ofte er disse damene over 40 og kanskje utelukker det den yngre kundegruppen som kanskje teoretisk sett er mer utsatt for seksuelle ulumskheter. Kjør debatt!

Skrevet
  • Moderatorer

Hei @Lex

Interessant tema du reiser!

Jeg har tatt meg den frihet og flyttet tråden din fra "Hjelp og info" til "Fillene fyker", siden "Hjelp og info" er ment å være en kategori for spørsmål om teknisk hjelp og generell informasjon om forumet.

Langbein.

Skrevet

Klamydia er en ganske vanlig greie. Sannsynligheten for å bli smittet ved knulling med en persom som har klamydia er ca 10%/20%/33% (avhengig av hvilket fagmiljø du spør). Av unge regner de med at 1 av 20 har klamydia (5%), for eldre (over 50 år) er den nede i under 0.1%. De sier også at noe av grunnen er at slimhinnene hos yngre kvinner er mer mottakelige for klamydiabakterien enn hos eldre kvinner.

Samtidig må vi eldre vente flere dager før vi kan ta en runde to, så vi er begrenset til ca 8 i måneden - pensjonen/trygda stopper oss fra i det hele tatt å nå det tallet.

Uansett, det er bedre å være litt eldre og bare gå etter eldre damer, enn det motsatte.

Skrevet
På 21.5.2026 den 11.20, Lex skrev:

Har notert meg at det er fullt mulig med BB hos thaidamer. Har selv aldri turt det da jeg er redd for kjønnssykdommer. Hvilken erfaring har folk? Ofte er disse damene over 40 og kanskje utelukker det den yngre kundegruppen som kanskje teoretisk sett er mer utsatt for seksuelle ulumskheter. Kjør debatt!

Du blir ikke smittet av en normal BB massasje. BB er en form for massasje hvor massøren bruker hele krorpen til å massere. Ingen risiko der og utgangspunktet er ingen sex for en BB massasje

Skrevet
1 time siden, thorm skrev:

Du blir ikke smittet av en normal BB massasje. BB er en form for massasje hvor massøren bruker hele krorpen til å massere. Ingen risiko der og utgangspunktet er ingen sex for en BB massasje

Nå tøyser du fælt....

BB er forkortelse for "BareBack" - sex uten kondom og har teknisk sett ingenting med massasje å gjøre. B2B derimot......

Skrevet

ER BB for bareback det er snakk om da... som svart over så jeg..

Endret av olemann69

Skrevet

Da skal jeg sitere ei av BB damene, - Menn over de 50 pleier å være greie. Jeg har ikke blitt smittet av noen av dem som er over 60 - . Min konklusjon ble at hun hadde blitt smittet og da var kunden relativt ung. Da kan jeg si at jeg har heller aldri blitt smittet av kjøpedamer, men hun jeg ble med hjem i fra Lundetangen Pub derimot. Det ble tur til fastlegen. Som resirkulert ungkar så ble det utrolig mange norske fitter å få så da jeg ga opp norske damer og dro østover så tok jeg for sikkerhets skyld en kur i mot det som det finnes antibiotika til. Det kan du gjøre. Jeg vet om et par mann som har måttet ha en kur i mot klamydia og husker jeg ikke feil så var det ei av de relativt yngre massasje damene som var blitt smittet. Henne tror jeg konsekvent knullet uten gummi med alle kunder og ble potte sur om du spurte etter kondomer. De mest usikre er jo de som ikke er bosatt i Norge eller Sverige men kommer rett i fra Thailand for å knulle inne penge i 3 måneder. Hun jeg hadde fast i flere år hadde ikke hør om fastlege ordningen. Svensk thai gift i Sverige som flyttet hit. Nå har hun fastlege. Om en vet at er en selv smittefri så bringer en ikke slikt videre for de fleste av oss kjøper av de samme damene. De vil jo gjerne holde på sine kunder de også for betalingen er som regel litt høyere.

Endret av Jan Moen

Skrevet
9 timer siden, Ox1 skrev:

Nå tøyser du fælt....

BB er forkortelse for "BareBack" - sex uten kondom og har teknisk sett ingenting med massasje å gjøre. B2B derimot......

9 timer siden, Ox1 skrev:

Nå tøyser du fælt....

BB er rett oversatt i fra hestesport - ri uten sal - eller ri på bare ryggen om du vil. Bare husk at spør du om BB så vrir hun dette til B2B for å lure mer penger ut av deg. Presiser at kondomer er uønsket og ladningen plasseres inne i fitta. For mange sier om til uten gummi men tøm på magen.

Skrevet

Disse forkortelsene (FP, OWO, BB, CIM, osv.) har blitt diskutert her på NE mange ganger før, men jeg føler noen ganger at vi burde ha en låst tråd på forumets landingsside med alle de riktige begrepene og deres betydning, slik at tullete informasjon av den typen som er skrevet ovenfor kan unngås permanent.

Endret av Natt

Skrevet

Damene de vil jo gjerne holde på sine kunder de også for betalingen er som regel litt høyere når det blir BB. Det gjør ikke noe om vi legger litt press på en gruppe damer om BB og holder oss til disse. Har du noe i mot at det finnes rester etter siste mann så har du ingenting på BB markedet å gjøre for det må en kalkulere med. Fordelen er at fitta er "oppvarmet" og våt og det får en jammen meg tåle når en ber om BB. Så ei liste med BB damer hadde kanskje vært det vi trenger. Det kunne gått på mail personlig og ikke "kringkastet dette til alle" hvem som stiller fitta si til disposisjon. Forslag til hvordan organisere dette? For det er et mindretall som gjør dette men damene sier at utrolig mange maser om å få uten gummi.

Skrevet
  • Moderatorer
2 timer siden, Natt skrev:

Disse forkortelsene (FP, OWO, BB, CIM, osv.) har blitt diskutert her på NE mange ganger før, men jeg føler noen ganger at vi burde ha en låst tråd på forumets landingsside med alle de riktige begrepene og deres betydning, slik at tullete informasjon av den typen som er skrevet ovenfor kan unngås permanent.

Dette er en god idé. Hvis du lager en oversikt, så kan jeg spikre den opp på et egnet sted.

Men utfordringen er nok å få folk til å lese den. Folk gidder ikke å søke selv. Det er jo så enkelt å bare spørre.

Skrevet
På 23.5.2026 den 10.45, SolanGundersen skrev:

Dette er en god idé. Hvis du lager en oversikt, så kan jeg spikre den opp på et egnet sted.

Men utfordringen er nok å få folk til å lese den. Folk gidder ikke å søke selv. Det er jo så enkelt å bare spørre.

Hva med å lage en liste over BB damer for de fleste annonserer ikke med sex without condom eller crempie. De vil vel ikke la det bli allment kjent at hos dem er det fritt frem. Så har må "jungeltelegrafen" virke.

Skrevet

Leste på forumet noe bullshit hvor smitte var avhengig av alder på partene - bullshit😡😡😡