Gå til innhold

Indisk statsbesøk.

Featured Replies

Skrevet

1.4 milliarder indiere da burde dette gi 700 millioner kvinner og av det igjen mange som selger godsakene sine. Rart at vi ikke har sett noe til dette i Norge? Det jeg merker meg er at vi ikke akkurat rennes ned av kvinner i fra vest for Thailand til kysten av Middelhavet. Alle vet at her er mange som selger men mulig at dette er 0 frivillige derfor ser vi ingenting til dem. De havner da sikkert i et araberland som "hushjelp" eller noe slikt til magen begynner å vokse, Her er sikkert et marked for dem også for de med kul på magen til kulen blir for stor. Kanskje kan det Statsbesøket åpne veien hit? Om en har sett på You Tube om Thailand så dukker det av og til opp muslimske kvinner de,r som har reist på "ferie" til Thailand for å få sex og selge sex. De kan jo komme hit for å se på midnattsola eller nordlyset på turistvisum.

Skrevet

Er derfor jeg stemmer på venstreesiden. Mer innvandring og flyt av ulike kulturer betyr bedre variasjon og bedre utvalg❤️

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, Chaudry Shafiq skrev:

Er derfor jeg stemmer på venstreesiden. Mer innvandring og flyt av ulike kulturer betyr bedre variasjon og bedre utvalg❤️

Du må bare stemme venstresiden, det viktige er at du stemmer. Nå har jo venstresiden også strammet inn i på innvandring. Ikke arbeidsinnvandrer eller 3 måneders turist visum. Å hente ei thai nå tar 2 år med gifting i Thailand og visum inn til Norge. Russiske kvinner har opplevd visum nekt om de har nære slekt innen militære. Så kommer det her mengder via Spania i fra Sør Amerika og hvorfor ikke da India, Pakistan o.s.v. Ukrainerne har det jo lettvint slik men de fleste selger ingenting.

Skrevet
8 timer siden, Chaudry Shafiq skrev:

Ja, la oss ødelegge landet for at du skal få flere typer horer å velge blant.

Endret av Tukleren

Skrevet
6 timer siden, Jan Moen skrev:

Russiske kvinner har opplevd visum nekt om de har nære slekt innen militære.

Russere har ikke mulighet til å få turistvisum i Norge (siden 2022?) og de blir kastet ut hvis de prøver å komme inn fra Schengen og blir stoppet i kontroll.

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, Tukleren skrev:

Russere har ikke mulighet til å få turistvisum i Norge (siden 2022?) og de blir kastet ut hvis de prøver å komme inn fra Schengen og blir stoppet i kontroll.

De får ikke visum nå, kort og godt. Vanskelig før også og hadde de militær tilknytting. Glem det, jeg har prøvd. Det er et hull i Schengen systemet som gjorde at jeg hadde russiske kvinner inn uten visum. De ordner seg med pass i en av de gamle Sovjet statene som ikke har visumplikt og da kunne de hentes på flyplassen, Gardermoen eller Torp. Hadde 3 slike boende hos meg. Om jeg hadde fått det til nå vet jeg ikke, men jeg mener jeg kunne fått det til om hun hadde slekt eller var født i en av sovjet republikkene og fikk pass i fra den republikken. Vi har gått den ruta opp og fått det til med søskenbarn til hun jeg er gift med, men ikke sønn hennes for han er i marinen i Murmansk så da ble det lyset slukket - skal ikke vestover! Det samme med ei jeg ønsket da jeg var resirkulert ungkar. Etter 3 forsøk fikk jeg et uoffisielt hint - Ikke den Olga, vi vet hvem bror hennes er. Finn ei annen.

Skrevet
13 timer siden, Tukleren skrev:

Ja, la oss ødelegge landet for at du skal få flere typer horer å velge blant.

Helt enig, godt å se at du også deler samme syn. Flerkulturet Norge er fremtiden.

Skrevet
  • Moderatorer
22 timer siden, Jan Moen skrev:

De kan jo komme hit for å se på midnattsola eller nordlyset på turistvisum.

Nordens Paris!

Skrevet
17 minutter siden, Langbein skrev:

Nordens Paris!

Hvis @Langbein klarer å få respons i India på å markedsføre nordlyset i sommer, da er han god, men det går sikkert ved hjelp av KI der også.

Resultatet blir nok Mydland på Rakettkiosken.