Gå til innhold

Dette kan virke som et merkelig spørsmål...

Featured Replies

Skrevet

Jeg kontaktet en jente på RE. Hun har bare Telegram, som jeg ikke bruker, eller muligheten til å sende henne en melding via RE.

Vi har pratet litt om hva jeg vil ha, hun spurte om alderen min osv. Så langt, så bra.

Men nå har hun bedt meg om å sende henne et bilde av meg selv, slik at hun «vet hvem hun snakker med».

Jeg pleier å følge regelen om at når en alarmklokke ringer, skal jeg lytte til den, så dette kan være et overflødig spørsmål siden jeg mistenker at jeg allerede vet svaret, men har noen andre opplevd å bli spurt om dette via RE...?

Skrevet

Har ikke blitt bedt om det personlig, men jeg har jo lest på noresk at noen damer har krevd dette (ok eskorter).

Skrevet

Vet at flere ber om det og jeg har blitt forspurt det selv også et par ganger. Har aldri hørt om at noen har sendt bilder og senere fått disse misbrukt. Derimot har jeg hørt at noen har gjort det og senere sett at bildet ble slettet fysisk fra telefonen. Dette betyr i utgangspunktet lite da det kan ha blitt lagret en kopi. Skal du sende bilde så er det tryggeste på WA eller Telegram.

Hvorfor noen ber om bilde vet jeg ikke men kan jo forstå at ei dame skal like den hun legger seg på rygg for og ikke ligge å se på en person som fremkaller brekninger.

Skrevet
14 minutter siden, Natt skrev:

noen andre opplevd å bli spurt om dette via RE...?

Nei aldri på Re, men iblant på Sd. Har da valgt å avstå. Jeg kan selvsagt da ha gått glipp av noe, men det får heller være slik..

Skrevet
  • Forfatter

Kalen spurte meg om jenta hadde noen historie eller anmeldelser på RE.

Det har hun ikke, og jeg burde ha skrevet dette i innlegget mitt. Varselklokkene mine ringer, og selv om poenget ditt om at jenta vil vite hvem hun åpner beina for er greit, @thorm, tror jeg at jeg vil lytte til klokkene i dette tilfellet...

Endret av Natt

Skrevet

Man skal alltid lytte til egne "klokker".

Jeg har kontaktet mange, og kun en gang blitt spurt om bilde på sms av ei fra Thailand. For lenge siden har jeg blitt spurt om alder, om jeg er nordmann, men ikke noe ut over det. Det er også damer som skiller på etnisitet, hudfarge.

Skrevet
  • Forfatter
3 minutter siden, Nelson skrev:

Man skal alltid lytte til egne "klokker".

Det er faktisk umulig for meg å være mer enig i dette enn jeg er...

Skrevet
23 minutter siden, Natt skrev:

Det er faktisk umulig for meg å være mer enig i dette enn jeg er...

Har du spurt henne om hun har snap? Jeg prøver alltid å få de over på det om ikke WA er aktuelt. (selvfølgelig bruker jeg min offisielle 🫣)

Skrevet
  • Forfatter
2 minutter siden, Jabra2 skrev:

Har du spurt henne om hun har snap?

Jeg har ikke gjort det siden jeg forakter Snap, så jeg bruker det ikke.

2 minutter siden, Jabra2 skrev:

(selvfølgelig bruker jeg min offisielle 🫣)

...selvfølgelig gjør du det, kjære @Jabra2 😉

Skrevet
1 minutt siden, Natt skrev:

Jeg har ikke gjort det siden jeg forakter Snap

Hmmm. Jeg ble nysgjerrig.. Hvorfor?

Skrevet

Løsningen er å sende et bilde av en annen person som ligner deg :)

Skrevet
  • Forfatter

@Jabra2: Selv utenom hobbyen vår liker jeg den bare ikke som app. For det første liker jeg ikke den flyktige naturen til det forsvinnende meldingssystemet.

@Kalen-71: Jeg har gjort dette før (med et par thailandske kvinner). Hvis mitt lille hode blir tilstrekkelig nysgjerrig på denne jenta, kan det hende jeg gjør som du foreslår her ...

Skrevet
14 minutter siden, Natt skrev:

@Jabra2: Selv utenom hobbyen vår liker jeg den bare ikke som app. For det første liker jeg ikke den flyktige naturen til det forsvinnende meldingssystemet.

Jeg bruker innstillinger på appen alt ettersom. Noen ganger slik at meldingen forsvinner etter den er åpnet, andre ganger etter 24 timer eller ei uke. Når jeg vil beholde meldingen så setter jeg innstilling på aldri.

Men dette er sikkert noe du allerede visste @Natt 😉 PSX_20260519_100945.jpg

Skrevet
  • Forfatter
4 minutter siden, Jabra2 skrev:

Men dette er sikkert noe du allerede visste @Natt 😉

Jeg antar at jeg ikke gjorde det... 🤦‍♂️

Skrevet
1 minutt siden, Natt skrev:

Jeg antar at jeg ikke gjorde det... 🤦‍♂️

Kan gi en del bra samtaler, som kan føre til mye gøy🎉🍾. Og ikke minst bilder fra damer som ikke vil at det de sender lagres! Gifte husmødre som liker å tease meg uten at mannen får vite det. Og heller ikke får vite at jeg puler de😅

Skrevet
17 minutter siden, Jabra2 skrev:

Jeg bruker innstillinger på appen alt ettersom.

Dette ser jeg noen eskortejenter bruker konsekvent, men likevel er det fortsatt stor skepsis mot WA.

Skrevet
  • Moderatorer
4 timer siden, Nelson skrev:

men likevel er det fortsatt stor skepsis mot WA.

Meg inkludert.

Skrevet

Jeg sletter ikke chat, men jeg har adgangskontroll på WA - just in case.

Endret av Kalen-71
skrivefeil

Skrevet
10 timer siden, Natt skrev:

Kalen spurte meg om jenta hadde noen historie eller anmeldelser på RE.

Det har hun ikke, og jeg burde ha skrevet dette i innlegget mitt. Varselklokkene mine ringer, og selv om poenget ditt om at jenta vil vite hvem hun åpner beina for er greit, @thorm, tror jeg at jeg vil lytte til klokkene i dette tilfellet...

Hvem har sagt noe om varselsklokker her ??? Ikke jeg ihvertfall

Skrevet
  • Forfatter
På 19.5.2026 den 7:06 PM, thorm skrev:

Hvem har sagt noe om varselsklokker her ??? Ikke jeg ihvertfall

Jeg vil lytte til mine egne varselklokker.

Skrevet

Det å sende bilde av en annen enn seg selv (kan også være et AI generert et da), er vel det samme som mange av damene også gjør på RE ?

Forøvrig, har aldri blitt bedt om det, og ville aldri sendt noe, verken mitt egentlige, eller et fake et. Da dropper jeg heller hele besøket.

Nå spør jeg heller ikke noe særlig de gangene jeg ringer opp - foretrekker drop-ins - men de gangene jeg ringer så er spør jeg bare om jeg kan komme på besøk. Da er det enten ja eller nei til svar, noen gangen ja, men vent 15 min har jeg også fått, og det er ok.

Jeg spør aldri noe om hva jeg ønsker eller hva hun tilbyr eller noe slikt. Det meste sier seg selv, og resten ordner seg underveis. Kan hende jeg kunne fått litt mer om jeg spurte om noe spesifikt, men jeg liker ikke å pushe dem. Korte samtaler, så tar flørtingen hånd om det meste etterpå.

Skrevet
28 minutter siden, LongJohn skrev:

Forøvrig, har aldri blitt bedt om det, og ville aldri sendt noe, verken mitt egentlige, eller et fake et. Da dropper jeg heller hele besøket.

En dame jeg møtte en del ganger begynte etterhvert å be kunder om bilde, hadde hun gjort dette fra starten av så hadde jeg aldri møtt henne. Å vite at du er norsk og ca alder burde være nok, bilder vil jeg aldri sende.

Endret av Tukleren