Gå til innhold

Noen som har truffet « Mango👙Norway»?

Featured Replies

• 123rolf changed the title to Noen som har truffet « Mango👙Norway»?
Skrevet

Ser ut som standard Kina. Validerte bilder gir deg litt over 50% sannsynlighet for at de er ekte.

Hvor fikk du video fra?

Skrevet
  • Forfatter
42 minutter siden, Tukleren skrev:

Ser ut som standard Kina. Validerte bilder gir deg litt over 50% sannsynlighet for at de er ekte.

Hvor fikk du video fra?

Tilsendt fra hun

Skrevet

Nei, men jeg håper du skriver en rapport som andre forummedlemmer kan lese hvis du besøker henne.

Skrevet
7 timer siden, 123rolf skrev:

Tilsendt fra hun

Det ser jo veldig fristende ut. Standard regler gjelder vel, sikkert vært et forsøk. Liker du ikke det som åpner døren så snur du bare. Du har vel allerede fått tilsendt meny på WA...

Skrevet

Har møtt henne, da jeg var på jobb tur til Bergen. Var overrasket at bildene var helt like, vanligvis med de kineserne jeg har møtt har de alltid vært 10-20 år eldre.

Var med henne for en time, og det gikk ca 15 minutter med massasje så til resten av pakken, veldig deilig og glatt kropp også.

Holder på selv å lære kinesisk, og hun er en veldig lett person å snakke med, ellers er hun veldig begrenset på det Engelske språket.

Skrevet

4 positive anmeldelser på RE hvorav, etter min sortering, er 3 pålitelige fra brukere over flere år. Tipper hun kan prøves

Skrevet

I mangel av noe bedre tok jeg turen innom Mango her om dagen. Kontaktet henne via whatsapp og fortalte hva jeg ønsket - felles dusj, tungekyss, slikking og suging, owo og sex uten kondom. Fikk svar tilbake om at sex uten kondom var no-no, men ellers var hele ønskelisten min tilgjengelig.

Damen som møter meg i døra er definitivt damen i annonsen på RE. Språkmessig er hun relativt god i engelsk. Dessverre må jeg konstatere at leveransen forøvrig var langt under forventning. Felles dusj - nei hun hadde dusjet, tungekyss - no way, slikking og suging - nei det fikk jeg ikke lov til, owo - omsider noe som liknet ønskelista - men litt mye tenner, sex med kondom - helt grei avslutning med et par posisjoner.

Mango var hyggelig og vennlig, men jeg savnet seriøst en form for skikkelig involvering fra henne.

Jeg skrev for en tid tilbake en anmeldelse av Ki-Mi - en kinadame som ga meg troa tilbake på at kinadamer ikke er så verst likevel. Nå vil jeg påstå at Mango klarte det stikk motsatte - dessverre.

Skrevet

Helt enig med Ox1. Dette var helt forferdelig. Min dårligste opplevelse noensinne med en eskorte. Ville ikke kysse. Fikk ikke ta på noe som helst. Ville ikke suge engang. Latet som ho hadde munnen over men bare runket. Glad jeg bare tok 15 min.

Skrevet

En vet aldri om det er damen på bilde en møter eller ei annen. Det kan være hun på bilde i dag og ei annen i morgen. For da er den første byttet ut, men ikke annonsen og bilde. Gjenbruk med andre ord. Stor sett pleier de å være omtrent like. Sammenlignet de med grantrær, har en sett ei Kina dame så er de andre veldig lik akkurat som at har du sett et grantre så vet du hva du har med å gjøre neste gang du ser ei gram. Da får du gran og ikke bjørk for dine penger. Vi får som regel standard svaret om forhold og pris og adressen tekstet inn i meldingen enten i samme melding eller separat. En kan oppleve å tekste greit med ei og tror en har med kun 1 dame å gjøre. 2 dager etterpå er det ei helt annen dame og da starter alt i begynnelsen. Samme standard beskjed. Servicen kan da også bli helt forskjellig om en besøkte dame nr 1 og fikk det en ønsket, 2 dager etterpå er det ei helt annen en møter. Porsgrunn i dag 20.05 er det 2 annonser men det er ikke de 2 ( ei dame ikke to) damene som var før 17 mai. For svaret i fra de i går stemte ikke med svar skrevet før 17 mai. Altså er telefon loggen og tekster slettet selv om telefonen er den samme. Et vettug svar på hvorfor kondomfritt er vekk får jeg ikke for nå har jeg sikkert tekstet med 2 til 4 damer bak flere telefoner eller med sentralen der de sikkert byttes ut folk fortløpende eller x antall tiler på vakt. Så er sikkert kina jenter som andre, en mann får god behandling av alle og en annen mann får aldri god behandling av noen. Kan nevne at hun Mango kunne suge uten og la det gå in munnen for 300 ekstra for ca en måned siden og det samme kunne Anis før 17 mai. før Em ma dukket opp. Anis forflyttet seg da til Trondheim og dagen etter var hun i Sandvika. Lite trolig for de hentes med bil og fraktes rundt. Har registrert ei sort Rang Rover som kom med ei til Porsgrunn og en mørkegrønn Toyota som kom med ei ny og hentet ei. Annonsen ble ikke forandret før eller etter bytte men hun ene ringte at jeg måtte forte meg å komme for hun sa at hun ble snart hentet. Så ble det stille, ny melding. Jeg kunne komme til venninna. Søk på Anis navnet og kryss av for China - Hong Kong og Japan og Singapore og Sør Korea. Der finner du de aller fleste aktuelle Kina damer. Se på prisen og på kontakt måte for alle i fra sammen, skal vi si byrå, har samme pris og kontakt måte. Kan også nevne Emma som var i Sarpsborg ble anbefalt via Mango som uten kondom dame. Ikke aktuelt å dra i fra Porsgrunn til Sarpsborg og dagen etter var hun i Stavanger, ble borte en stund og nå er hun i Oslo. Altså var hun i realiteten ute (mensen for eksempel)

Endret av Jan Moen