Gå til innhold

stor overskrift

Featured Replies

Skrevet

Øst europeere blir det vanskelig å holde seg unna, de er jo noen av de deiligste horene rundt om.

Columbianerne holder jeg meg unna med mindre jeg ikke har gode alternativer. Det er noen ganger klokka nærmer seg halv 4 etter en våt kveld på byen og alle de attraktive hvite kvinnene ikke svarer på whatsapp. Da er det godt å ha en colombiansk hals tilgjengelig å sprute i :), setter pris på at de jobber sent.

Skrevet

Da er det plutselig skummelt å besøke jentene Ximena, Jennifer osv. De har brukt samme telefonnummer i flere år.

Skrevet
9 timer siden, rasistisk skrev:

Øst europeere blir det vanskelig å holde seg unna, de er jo noen av de deiligste horene rundt om.

Columbianerne holder jeg meg unna med mindre jeg ikke har gode alternativer. Det er noen ganger klokka nærmer seg halv 4 etter en våt kveld på byen og alle de attraktive hvite kvinnene ikke svarer på whatsapp. Da er det godt å ha en colombiansk hals tilgjengelig å sprute i :), setter pris på at de jobber sent.

Vil du fremdeles sette pris på det hvis du fikk bekreftet at de aktuelle damene var tvunget til dette og ikke har noen valg som beskrevet i artikkelen?

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, Kalen-71 skrev:

Vil du fremdeles sette pris på det hvis du fikk bekreftet at de aktuelle damene var tvunget til dette og ikke har noen valg som beskrevet i artikkelen?

Enig, derfor skal man holde seg langt unna dette her

Skrevet

Norge er det bare å gi opp, det voldsomme hatet mot menn i media, pressen, rettsvesenet, politiet...alt inspirert av våre venner ifra et visst land i Levanten. På RE er det jo bare overprisede, geriatriske Thai-damer og masse transer med mega-pikk som vil pule deg i ræva. Det er egentlig det Norge handler om per 2026! De burde bytte ut flagget med et bilde av en stor transe-pikk og nasjonalsangen med; "I wanna fuck you in the ass" av Outhere Brothers. Jeg tar meg en tur i skogen alene i morgen, gidder ikke feire det drittet her lenger, bare a synge med folkens...

I Wanna Fuck You In The Ass by Outthere Brothers with LYRICS - YouTube

.

Skrevet
3 timer siden, Kalen-71 skrev:

Jeg foretrekker jo kvinner som gjør dette frivillig. Men når det er dårlig utvalg (som midt på natta) gitt valget mellom en bare OK dame som gjør det frivillig og en skikkelig deilig traffikert jente velger jeg den traffikerte jenta :).

Men tror mange av dem overdriver, de vet at de kommer hit for å være horer. Når politiet kommer på besøk sier de bare at de ikke ville - men de visste jo hvorfor de kom, de er ikke dumme.

Jenter som gjør dette frivillig kan gi best service, men jeg setter stor pris på alle som importerer flere horer inn til landet. Jo mer utvalg av deilige jenter jo bedre.

Om det er kriminelle bander eller behjelpende opperatører er ikke så farlig for meg, så lenge de gjør alle tjenestene jeg betaler for. Jeg går stort sett for hvite jenter og har inntrykk av at disse i mye mindre grad er trafikkerte. Men har gode minner fra før krigen da jeg fikk nummeret til en russisk "importør" som fritt lot meg velge og besøke ønsket hore 24/7, perfekt for en som elsker russiske horer som meg. Men jeg var OK med å ta dem rett fra senga, altså de sov frem til jeg kom på besøk og opperatøren visste det.

Skrevet
3 minutter siden, rasistisk skrev:

Jeg foretrekker jo kvinner som gjør dette frivillig. Men når det er dårlig utvalg (som midt på natta) gitt valget mellom en bare OK dame som gjør det frivillig og en skikkelig deilig traffikert jente velger jeg den traffikerte jenta :).

Bra du er åpen om at du er en drittsekk allerede ved første post her inne da.

Skrevet

Umoralsk vet jeg alt at jeg er :). Har lurka her før men lagde bruker først i går. Jeg har jo nick ‘rasistisk’ - og jeg er en vaskeekte rasist 😍

Endret av rasistisk

Skrevet

Jaja, det er godt det er ytrigsfrihet i Norge og vi ka si det vi mener, og tåle å være uenig.

Selv besøker jeg ikke disse colombiareirene, hele greia stinker (bokstavelig talt)