Gå til innhold

April - Lilsubby's første anmeldelse

Featured Replies

Skrevet

Det kommer en liten anmeldelse fra meg:

Utseende: 8/10

ansiktpen, trent kropp med abs og greier, silikon pupper

selve akten: 10/10! Super fornøyd

Jeg har ikke så mye erfaring med å ha sex med kvinner faktisk. Dette var andre gang jeg har sex med en jente.

Jeg avtalte via WhatsApp men hun fortalte at jeg bør ringe henne for å bekrefte. Gjorde det og fikk adressen og kom på plass. Betalt med euro for en time. Tok en kjapt dusj og kom ut og hun var i en sexy lingerie. Hun hadde en søt smil og var flørtete. Vi snakket om været (av alle ting, hehe) og hun holde rundt meg og begynte å kysse meg. Tung var involvert og hun var flink, og jeg adoptere hennes teknikk. Vi gikk til senga, kysset og hun spurte om jeg liker noe spesiell og jeg sa «jeg vil prøve, litt». Og hun var hjelpsom! Hun leder meg til puppene og jeg slikket på dem. Etter det tok jeg av henne lingerie og slikket henne. Hun var veldig responsiv og likte det godt. Hun luktet veldig godt! Jeg var litt redd for hvordan det kommer til å lukte. Siste gang som jeg gjorde var en skikkelig dårlig opplevelse! Men denne gangen var gøy. Når jeg ble sliten, kom jeg ut. Hun var fornøyd (eller latet, haha hvem vet!).

Hun ga meg liten bj men jeg ville ikke komme slikt, så ble ikke mye bj. Vi gikk tilbake til kyssing, hun lå på meg denne gangen og jeg fikk lov å tafse på rumpa hennes. Hun likte det og til og med ba meg til å gjøre hardere. Hun sa etterpå at jeg var gentleman og var forsiktig! Synes selv at jeg slå litt hardt, men hun ba meg om det!

Etter det tok hun på kondom. Jeg prøvde litt ulike posisjoner. Vi begynte med hun satt på meg, litt lutus aktig. Supernice! Hun gnidd på pikken min på måte. Jeg prøvde doggy også! Og deretter misjonær: her måtte jeg stoppe litt da jeg var så close å komme! Vi koste litt og kysset. Til slut la hun på sånn side, og åpnet beina og jeg knullet frem til jeg kom!

Etterpå snakket vi om alt mulig: fra Spania til trening! Jeg fikk en semi-ereksjon og hun prøvde å gi bj. Jeg ble litt hardere og vi knullet igjen, mest i misjonær denne gangen. Jeg får ikke lyst til runde to med en gang vanligvis og det var for kort. Men vi knullet likevel! Hehe

Til slutt måtte jeg stoppe da jeg ble trøtt! Hun bjuda på en bj, men jeg var superfornøyd uansett!

Synes hun var flink! Jeg tok en dusj og kom ut og kle på meg og sjekker tiden, ble 10 min ekstra der faktisk. Sa ha det og dro med en stor smil!

Kommer tilbake? Ja!!