Gå til innhold

Ny, men gammel....

Featured Replies

Skrevet

Hei felles "johns".

Da har eg og snyltet lenge nok på forumet uten å tilby noe tilbake. Har hatt bruker på det gamle forumet, men husker ikke hva eg het der. Eg startet min karriere før forbudet, på Maxim strippeklubb i Aalborg av ei herlig negresse og har aldri sett meg tilbake.

Eg var på det tidspunkter 25 år, og er nå 53. Det har blitt mye moro opp gjennom årene, og kanskje noen bekymringer for smitte etc... Favorittby er Berlin, der alt godt er lov. Eg liker den mer skitne delen av denne hobbyen... gatejenter, sexkino, lofthaus etc. Artemis må snart prøves, men det virker mer skikkelig på en måte...

Neste by eg skal til blir Praha, der vil eg prøve gloryhole (med jente) massasjebenk med hull til kuk (melkebord). Nå er eg her så får vi se hvor mye eg legger ut av anmeldelser, noen av dere er veldig gode til å skrive detaljert og lett leselig så det er god standard.

Velkommen til mej ;) Ja en ting til, Rogaland er der eg hører til.

Skrevet

Velkommen tilbake.

Skrevet

Velkommen, ser fram til dine reiseskildringer!

Skrevet
16 timer siden, MrJohn skrev:

Hei felles "johns".

Da har eg og snyltet lenge nok på forumet uten å tilby noe tilbake. Har hatt bruker på det gamle forumet, men husker ikke hva eg het der. Eg startet min karriere før forbudet, på Maxim strippeklubb i Aalborg av ei herlig negresse og har aldri sett meg tilbake.

Eg var på det tidspunkter 25 år, og er nå 53. Det har blitt mye moro opp gjennom årene, og kanskje noen bekymringer for smitte etc... Favorittby er Berlin, der alt godt er lov. Eg liker den mer skitne delen av denne hobbyen... gatejenter, sexkino, lofthaus etc. Artemis må snart prøves, men det virker mer skikkelig på en måte...

Neste by eg skal til blir Praha, der vil eg prøve gloryhole (med jente) massasjebenk med hull til kuk (melkebord). Nå er eg her så får vi se hvor mye eg legger ut av anmeldelser, noen av dere er veldig gode til å skrive detaljert og lett leselig så det er god standard.

Velkommen til mej ;) Ja en ting til, Rogaland er der eg hører til.

Anbefaler deg å ikke ha for høye forventninger til Praha for da kan du bli skuffet. Vært der mange ganger tidligere og det var et lite Mekka for horekunder. Etter et besøk for et drøyt år siden var ikke bransjen til å kjenne igjen. Vanskelig å finne noen som leverer. Fant ingen selv men dristet meg til å spørre en lokal taxisjåfør som kjørte meg til et sted med typ karibiske damer og litt karibisk preg over stedet. En god erotisk massasje med mye teasing. Fikk ikke noe mere på stedet men fikk tilbud om fp men da på mitt hotell. Jeg aksepterte det så et par timer senere dukket hun opp på rommet mitt. Sexy dame i kjole uten undertøy. Leverte til ståkarakterer til en noe stiv pris men ok.