Gå til innhold

Det var bedre før (?)

Featured Replies

Skrevet

Hola!

"Før" er et relativt begrep - men gutter! - det var bedre før😔 Som en slags "senior" må jeg sende ut følgende farevarsler:

• Colombia er no go every time (almost)

• Kina er no go (always)

• Norsk er stort sett en illusjon

• "RE - bekreftet" betyr nesten ingen ting

• Thai er helt utrolig dårlig - hvordan ble Thai i Oslo "gamlehjemmet"?

• No sex organisert må være en scam - "Benny"?

Vi trenger en uavhengig verifikasjon og flottere damer❤️

Mvh

Frustrert

Skrevet
15 minutter siden, Revenger skrev:

Hola!

"Før" er et relativt begrep - men gutter! - det var bedre før😔 Som en slags "senior" må jeg sende ut følgende farevarsler:

• Colombia er no go every time (almost)

• Kina er no go (always)

• Norsk er stort sett en illusjon

• "RE - bekreftet" betyr nesten ingen ting

• Thai er helt utrolig dårlig - hvordan ble Thai i Oslo "gamlehjemmet"?

• No sex organisert må være en scam - "Benny"?

Vi trenger en uavhengig verifikasjon og flottere damer❤️

Mvh

Frustrert

Uavhengig verifikasjon får du jo her :) Eventuelt så kan jeg også stille meg frivilling som referanseperson på vegne av RE som gir en objektiv vurdering av hver dame. 🙃

Skrevet

Alt er alltid bedre før 😂

Enig med @Kalen-71, uavhengig verifikasjon og vurdering finner du best her. Men det betyr ikke at dagens marked er noe bra altså 😁

Skrevet
1 time siden, Kalen-71 skrev:

Uavhengig verifikasjon får du jo her :) Eventuelt så kan jeg også stille meg frivilling som referanseperson på vegne av RE som gir en objektiv vurdering av hver dame. 🙃

Da selvfølgelig med økonomisk kompensasjon for diverse utlegg, medgått tid og ubekvem arbeidstid. Helt innafor det der. Kanskje noe for helse og undervisnings departementet.

Skrevet

Jeg er veldig enig med @Revenger på mye. Vi som kunder eldes i takt med tilbyderene. Og det gjelder ikke bare Thai damene.

Snitt alder på de seriøse må være godt over 40 år. Og det er det de opplyser på RE. Og veit jo at den oppgitte alder alltid er riktig🤪

Se på Sita99 som har funnet nøkkelen til evig ungdom. 36 år sier hun. Min erfaring er omtrent dobbelt. Men trang og god fitte fremdeles.

Disse eldre og erfarne damene har lettere for å godta våre spesielle ønsker. Så det er jo bra😁

Men uansett så er det alltid fristende å finne ei ung ei som jeg kan klå på for 1500kr. Føler meg litt yngre med en gang. Trenger det iblant.

Endret av Testdriver

Skrevet

Dere er bare gjerrige. Masse bra for 2000 og opp.

Skrevet

Veldig enig med Revenger. Problemet er også at den nye normen er 2500/3000 + 500 for owo.

Skrevet

1500 for 30min er nok på de unge damene. Slikke fitta og kose med den fine stramme kroppen er nok. Kommer uansett for raskt.

Vil heller bruke 2000 på godt voksen thai å få BB, Owo og Creampie inkludert. Og tilogmed anal hos noen.

Slikker fitta da gjerne før og etter, så må da gjerne ha minst 45min.

Skrevet
  • Forfatter

Jeg er også glad i Cunni, "lillemann" not so much ... Ble hooked på Cunni etter Die Nadel, men ikke om klokka går😌