Gå til innhold

Star Tantric - rapport

Featured Replies

Skrevet

En bekjent har vært der og kan rapportere gode ting.

En av de klart beste massasjene han har fått.
Det foregikk på vanlig vis, men pluss i boka på måten hun brukte kroppen på. Var som limt til hans, oljen var varm og god. Flotte kurver og veldig pen dame.

Eneste minuset var visst at hun var lite "bubbly" og virket rett og slett litt streng og meget fåmælt før massasjen. Kan være språket, eller en dårlig dag.

I korte drag så var det dusj sammen, inn på rom og først grundig og deilig rygg massasje. Det var naturligvis body2body hele veien, som bestil. Var kanskjel litt lenge på magen før han ble
spurt om å snu seg. Da var det samme behandlig der, visstnok nydelig utført. Berøring var helt tillatt og hun hadde visst en greie med å stønne en behagelig å øret. Herlig detalj.

Han sier at hvis renta holder seg så skal han tilbake ved neste anledning. Har ingenting å si på lokasjon.

Skrevet
10 minutter siden, banditt skrev:

En av de klart beste massasjene han har fått.

Det er alltid fint med en link eller en referanse til hvor du har sett annonsen.

Skrevet

Kanskje neste gang kunne bekjenten til og med skrive anmeldelsen selv. 😂

Skrevet
  • Forfatter

Beklager Nelson, men finner ikke annonsen akuratt nå.

Han er utrolig lat, og gidder aldri gjøre det selv. ;D

Skrevet
14 minutter siden, banditt skrev:

men finner ikke annonsen akuratt nå.

Det kunne vært nyttig info at du snublet over et reklameskilt i Trondheimsveien f.eks. 🙂

Skrevet
  • Forfatter

Jeg kan jo be han holde gluggene åpne. Hvis han finner reklame skiltet igjen, så kan jeg jo poste det her, for han gidder som sagt ingenting.

Skrevet
1 time siden, banditt skrev:

Jeg kan jo be han holde gluggene åpne. Hvis han finner reklame skiltet igjen, så kan jeg jo poste det her, for han gidder som sagt ingenting.

1 time siden, banditt skrev:

Reklameskilt et kommer opp igjen 25 mai.

Skrevet

Ja, tenk å måtte påstå at det var en kompis fordi du er redd for å bli oppdaget .. av hvem? Mora di...?

Skrevet
5 timer siden, banditt skrev:

Men han puler selv, eller gidder han ikke det heller? Om han bare betaler så hjelper jeg han gjerne med å få utført selve oppdraget🤩🎉🤗. Kan i så tilfeller legge ut en detaljert tilbakemelding her, så slipper du fri fra den oppgaven😉

Skrevet

Tenker at hun holder til rett ved Alex' plass neste gang også.

Skrevet

Takk @banditt for at DU tok turen og rapporterte tilbake. Vi trenger alltids nye anmeldelser, selv om hun er godt omtalt her tidligere og er storfavoritt hos mange, inkludert undertegnede. Har skrevet en fyldig rapport selv, og jeg vet at jeg må jage vekk medkjøpmenn for å få bestilt tid hos henne. Host @karsten host 😁